9843x bekeken
3 keer gepakt voor te snel rijden en ik rijd altijd te snel. En een keer bij de hoofdcommissaris moeten komen voor rijgedrag en streetracen.
Niet gepakt voor:
Rijden onder invloed van drank en drugs
Spookrijden snachts zonder lichten aan
Inhalen langs de pechstrook
Tegen 225km/u naar huis van project hardcore
150km/u in zone 30
Niet gepakt voor:
150km/u in zone 30
ja hij geef verkeerde routes door
moesten een keer aan de andere kant van rotterdam gingen we helemaal om en hij stond wle goed ingesteld maar ze kon het gewoon niet vinden moesten steeds anders rijden
needat zou ik ook niet doen nee
maar michien zijn ze nu wel verbeterd en andere michien nu
moesten een keer aan de andere kant van rotterdam gingen we helemaal om en hij stond wle goed ingesteld maar ze kon het gewoon niet vinden moesten steeds anders rijden
needat zou ik ook niet doen nee
maar michien zijn ze nu wel verbeterd en andere michien nu
kheb 2 jaar me rijbewijs..
1x geflitst met 15 km te hard..
2x gepakt op gordel..
2x tegen verkeer in (in zo'n wijk waar je 10km om moet rijden om 1 straatje verder te kunne kome..JA DAAAAGGG!)
...en verder krijg ik regelmatig een briefje voor.. fout parkeren (op de stoep, in het gras, laden en lossen plekken)..
1x geflitst met 15 km te hard..
2x gepakt op gordel..
2x tegen verkeer in (in zo'n wijk waar je 10km om moet rijden om 1 straatje verder te kunne kome..JA DAAAAGGG!)
...en verder krijg ik regelmatig een briefje voor.. fout parkeren (op de stoep, in het gras, laden en lossen plekken)..
laatste aanpassing
tegen verkeer in (in zo'n wijk waar je 10km om moet rijden om 1 straatje verder te kunne kome..JA DAAAAGGG!)
heb ik ook een keer gegad
was donker en er kwam een auto me te gemoet dus ik op de stoep kom ie dichter bij zie ik opeens zwaailampen er op staan was het politie en ja hoor aan houden zeg die je kan 2 dingen doen om draaien en terug rijden of doorrijden en een bekeuring krijgen ik zo dan draai ik wel om
Keertje of 10 tussen de 0-10 km te hard
Keertje of 7 tussen de 10-20 km te hard
2 keer tussen de 20-30 km te hard
1 keer 32 te hard
1 keer 45 te hard
1 keer 48 te hard
1 keer geen rijbewijs
1 keer geen kentekenpapieren
zo zo jij hebt justitie al aardig gespekt!
en ik dacht dat ik met 3 bekeuringen al veel had
2x geflitst met 0-10km te hard
en 1x hoe dom.. doorgaand rijverkeer gestremd (03.30u 's nachts) wat nou gestremd.. dus ik wilde erdoor en toen werd er al op mn raampje getikt door een agente..
Gelukkig was dat ook maar 29 euri..
valt allemaal wel mee, heb tenslotte ook al 3 jaar rijbewijs!
mn moeder doen jullie niet na.. die rijdt al 30 jaar zonder ooit 1x bekeurd te zijn! *je kan je eruit lullen of nie
- bij 200 km/uur waar 120 toegestaan haalt een motoragent me in, ik denk ik de lul, hij had gelukkig wat anders te doen, ik mzzl 
- bij 180 km/uur waar 100 toegestaan haalt een politieauto me in waardoor ik wederom denk ik ben de lul maar had gelukkig weer wat belangrijkers te doen

- als het druk was bij het stoplicht rechtdoor veel links gaan staan en dan er snel voorlangstrekken
doe ik nu niet meer(lijkt er natuurlijk niet op)
GELUKKIG ALLEEN BEKEURT VOOR
- 2 keer te hard categorie 0 tot 10 km/uur
- 2 keer fout parkeren
en dat in 4 jaar

- bij 180 km/uur waar 100 toegestaan haalt een politieauto me in waardoor ik wederom denk ik ben de lul maar had gelukkig weer wat belangrijkers te doen
- als het druk was bij het stoplicht rechtdoor veel links gaan staan en dan er snel voorlangstrekken
GELUKKIG ALLEEN BEKEURT VOOR
- 2 keer te hard categorie 0 tot 10 km/uur
- 2 keer fout parkeren
en dat in 4 jaar
donateur
Ik heb 1 week mijn eigen auto, rij al bijna 2 jaar in m'n moeder d'r auto of in de auto van maten van me..
Afgelopen vrijdag gelaserd met 101 km/u binnen de bebouwde kom (geen woonwijk ofzo maar industrie-terrein) maar na meetcorrectie kwam ik uit op 47 km/u te hard.
Zonde van m'n geld maar ik rij er niks langzamer door heb ik al gemerkt.
Afgelopen vrijdag gelaserd met 101 km/u binnen de bebouwde kom (geen woonwijk ofzo maar industrie-terrein) maar na meetcorrectie kwam ik uit op 47 km/u te hard.
Zonde van m'n geld maar ik rij er niks langzamer door heb ik al gemerkt.
donateur
Ik ben vrijdag door een politiewagen van de weg gehaald terwijl ik dik 140 reed waar je 80 mocht, na aftrek van de correctie kwam ik uit op 48 km/u te hard...
Oei.. heb je toch 1 km/u hoger gescored dan mij.. heb je nog "mazzel" gehad man. Zonde van het geld..
als ik dit allemaal zo lees ben ik een helig boontje 
1 jaar me rijbewijs,
1 keer aangehouden met een auto van de zaak omdat ik maar met 1 groene plaat reed...
gingen ze me ecorteren naar de zaak, omdat ik ook geen kentekenbewijs bij me had.. dat wouden ze graag ff zien.. geen bekeuring ervoor gehad
voor de rest 0 bekeuringen 0 keer aangehouden...
1 jaar me rijbewijs,
1 keer aangehouden met een auto van de zaak omdat ik maar met 1 groene plaat reed...
gingen ze me ecorteren naar de zaak, omdat ik ook geen kentekenbewijs bij me had.. dat wouden ze graag ff zien.. geen bekeuring ervoor gehad
voor de rest 0 bekeuringen 0 keer aangehouden...
laatste aanpassing
Geflits worden vonk tot nu toe de ergste in 2 jaar 
Ik reed 160 waar je 100 mocht. Ik zag de flitser net te laat, vol in de remmen geflitst met 112. 30 euries valt mee
Fout parkeren in Dordrecht is duurder 47 euro
Ik reed 160 waar je 100 mocht. Ik zag de flitser net te laat, vol in de remmen geflitst met 112. 30 euries valt mee
Fout parkeren in Dordrecht is duurder 47 euro
tsjah...te hard rijden, asociaal rijgedrag..soms
, bellen, door rood rijden, onder invloed zijn (stom i know)
Alleen 2 keer geflitst en 1 keer aangehouden voor bellen en rijden zonder gordel, het bellen werd overigens na uitleg niet bekeurd, gelukkig
Op zich ben ik een redelijk nette rijder, wel altijd te hard, en wat ongeduldig, maar dat krijg je als je dagelijks lange ritten maakt
Alleen 2 keer geflitst en 1 keer aangehouden voor bellen en rijden zonder gordel, het bellen werd overigens na uitleg niet bekeurd, gelukkig
Op zich ben ik een redelijk nette rijder, wel altijd te hard, en wat ongeduldig, maar dat krijg je als je dagelijks lange ritten maakt
3 keer gepakt voor te snel rijden en ik rijd altijd te snel. En een keer bij de hoofdcommissaris moeten komen voor rijgedrag en streetracen.
Niet gepakt voor:
150km/u in zone 30
Jou moeten ze opsluiten met je 150 waar je 30 mag, idioot.
Hoe bedoel je ik rij verantwoordelijk, mafkees
Half jaar rijbewijs:
3x geflitst. Waarvan de duurste 70 euro.
Ergste overtredingen:
220 km/u op snelweg. (niet gepakt)
met 200 km/u rechts inhalen. (niet gepakt)
Allerergste overtreding:
smoor achter het stuur (gelukkig niet gepakt) en dat doen we niet weer !
Leeftijd: 22 ??? dan ben jij volgens mij je rijbewijs kwijt??
Spookrijden op de duitse autobahne met 200
Dat wil ik nog weleens zien dan
Dat wil ik nog weleens zien dan , je mag in mijn auto weleens 200 rijden en dan de normale richting op!!
Ja is goed ! Houd jouw invalide-lada het dan wel?
Ja is goed ! Houd jouw invalide-lada het dan wel?