9899x bekeken
Hij drinkt ook volop Alleskanvliegen, dus hij zal wel bezopen geweest zijn!
kijk hier hoe dom 'de raadsman' is...
kijk hier hoe dom 'de raadsman' is...
- 150 waar ik 100 mocht aangehouduh door undercoverjoduhh en nix gehad, alleen waarschuwing.
- rotondes verkeerd om nemen.
- 7 bekeuringen in de 1e 3weken dat ik rijbewijs had.
- standaard blazen op de weg.
- 140 waar je 50 mag, maar dat gebeurt regelmatig.
OVERAL IS HET 1 GROOT RACECIRCUIT.
- in 6 maanden tijd 8 remblokken versleten. (voor en achter allemaal 2 x)
- 115euro boete, omdat ik werd geflitst met 154, omdat ik niet harder af kon remmen vanaf 200. whaha..
- stoplicht rechtdoor, de baan daarnaast rechtaf nemen en dan gauw weer rechtdoor, omdat je bv wedstrijdje doet met diegene die op dat moment voor je staat.
ennuh voor de rest moet ik te hard denkuh dus heb genoeg verteld..
- OHJA. aangehouduh toen ik teveel gezopen had ENZO, alleen boete door verkeerde straat uitrijden en blazen hoefde niet.
- pikdonker langs kanaal rijden op smal paadje zonder licht en kijken wie langste volhoud. met 80 / 100km per uur
en nog wat dingen
- rotondes verkeerd om nemen.
- 7 bekeuringen in de 1e 3weken dat ik rijbewijs had.
- standaard blazen op de weg.
- 140 waar je 50 mag, maar dat gebeurt regelmatig.
OVERAL IS HET 1 GROOT RACECIRCUIT.
- in 6 maanden tijd 8 remblokken versleten. (voor en achter allemaal 2 x)
- 115euro boete, omdat ik werd geflitst met 154, omdat ik niet harder af kon remmen vanaf 200. whaha..
- stoplicht rechtdoor, de baan daarnaast rechtaf nemen en dan gauw weer rechtdoor, omdat je bv wedstrijdje doet met diegene die op dat moment voor je staat.
ennuh voor de rest moet ik te hard denkuh dus heb genoeg verteld..
- OHJA. aangehouduh toen ik teveel gezopen had ENZO, alleen boete door verkeerde straat uitrijden en blazen hoefde niet.
- pikdonker langs kanaal rijden op smal paadje zonder licht en kijken wie langste volhoud. met 80 / 100km per uur
en nog wat dingen
laatste aanpassing
Wat is je ergste overtreding tijdens autorijden?
ik heb een keertje een paar liter wodka opgedronken. Er stond een groepje van honderd man ofzow midden op straat. Ik had een jointje in een hand en mijn mobiel in mijn ander hand, waarmee ik zat te smsen. Mijn vriendin was me te gelijkertijd aan het pijpen
De politie zoekt nog de dader, dus, nix zeggen people
laatste aanpassing
ik heb een keertje een paar liter wodka opgedronken. Er stond een groepje van honderd man ofzow midden op straat. Ik had een jointje in een hand en mijn mobiel in mijn ander hand, waarmee ik zat te smsen. Mijn vriendin was me te gelijkertijd aan het pijpen Ik reed ongeveer 180km/uur. Omdat ik zo dronken was vond ik het een knap idee om een lijn coke op te snuiven die op een cd hoes zat op mijn knieen. Toen ik weer omhoog keek zag ik in het spiegel dat ik al die gasten had doodgereden.
eh...
ik heb een keertje een paar liter wodka opgedronken. Er stond een groepje van honderd man ofzow midden op straat. Ik had een jointje in een hand en mijn mobiel in mijn ander hand, waarmee ik zat te smsen. Mijn vriendin was me te gelijkertijd aan het pijpen Ik reed ongeveer 180km/uur. Omdat ik zo dronken was vond ik het een knap idee om een lijn coke op te snuiven die op een cd hoes zat op mijn knieen. Toen ik weer omhoog keek zag ik in het spiegel dat ik al die gasten had doodgereden.
donateur
Ik ben een keer met een promillage van 14% doorgereden na een dodelijk ongeval
met een politieauto, ik reed daarom met 230 over een autoweg in de polder,
Vervolgens werd ik 5x geflits vanwege hoge snelheid en door rood licht rijden,
Ik werd uiteindelijk midden in nacht aangehouden omdat ik zonder licht reed en het dak + de gehele bumper van
de auto niet meer aanwezig waren.
ik heb 12 uur werkstraf gehad en een voorwaardelijke waarschuwing

met een politieauto, ik reed daarom met 230 over een autoweg in de polder,
Vervolgens werd ik 5x geflits vanwege hoge snelheid en door rood licht rijden,
Ik werd uiteindelijk midden in nacht aangehouden omdat ik zonder licht reed en het dak + de gehele bumper van
de auto niet meer aanwezig waren.
ik heb 12 uur werkstraf gehad en een voorwaardelijke waarschuwing