Partyflock

Forumonderwerp · 680251
Waarschuw beheerder
Ik ken dus een vrouw die er echt helemaal op tegen is! :vaag:

In mijn ogen een beetje overdreven. :yes:

Wat vinden jullie O:) ervan?

Gr Peer

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het niet echt leuk vinden nee,tenzij hij dat meisje al lang kent,dat vind ik anders.
Maar ookal kent hij haar wel langer,dan zou ik het alsnog niet leuk vinden als hij heel vaak met haar zou sms-en
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou t ook niet fijn vinden :no:
Waarschuw beheerder
Hmm, maar het hoeft toch geen probleem te zijn?
Waarschuw beheerder
Ligt er maar net aan wat er in die smsjes staat natuurlijk :/
Waarschuw beheerder
Ligt er maar net aan wat er in die smsjes staat natuurlijk :/

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee het hoeft geen probleem te zijn,maar mijn vriend is eigenlijk helemaal niet iemand die met meisjes omgaat( behalve mijn vriendinnen)dus in ons geval,is het anders,omdat ik zoiets niet van hem gewend ben.
Misschien zou ik het anders vinden als ik een vriend zou hebben,die gewoon een heleboel meisjes zou kennen en daar veel contact mee heeft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik vond het ook niet leuk dat mijn ex naar andere meiden smste die hij wel kende en ik niet.. Maar ja, ik deed hetzelfde..

Maar het ligt eraan wat er in die smsjes staat en waar het over gaat.. En hoevaak je naar hun smst.

Waarschuw beheerder
Hmm, maar het hoeft toch geen probleem te zijn?

Nee, ik zou t ook niet willen verbieden.. :)
mits je natuurlijk de hele tijd zit te smsen waar je vriendin bij zit..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, mag ik dan jouw vriendin SMS-en? :)

Waarschuw beheerder
tja ik ben heel jaloers aangelegt k zou dr misschien wel moeite mee hebben maarja jullie hebben ook nog een ander leven naast jullie relatie, moeilijke situatie, k zou nie weten hoe k zou reageren
Waarschuw beheerder
Nee, zo is het ook niet. Maar wanneer zij "toevallig" je berichten leest en ziet dat je contact hebt (vriendschappelijk) met andere vrouwen die zij niet kent en dan kwaad wordt, vind ik een beetje overdreven.
Waarschuw beheerder
Ik zou dat raar vinden dat als je haar niet kent en dan mee gaat sms-en..Leuk zou ik het ook niet vinden nee
Waarschuw beheerder
ik zou het niet leuk vinden, maar ik ben een btj jaloers aangelegd :( en zoals velen hier zeggen, ligt eraan wat in de smsjes staan en hoe vaak hij het doet. Ik zou het iig niet gaan verbieden

Waarschuw beheerder
als ik haar was zou ik andere gasten gaan smsen

kijken oftie dat zo ook leuk vind :[
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat om de achterliggende gedachte.
Waarschuw beheerder
donateur
iemand anders vriendin mag wel met mij sms-en. ;D

Gijs, niet boos gaan kijken he ;)
Waarschuw beheerder
ja idd ligt er helemaal aan wa er in staat maar leuk is anders.

Waarschuw beheerder
mijn ex deed dat ook...ennik vond da nie leuk...
mja..ik deed tzelfde...alleen bij mij betekende t nix...bij hem wel:S

Waarschuw beheerder
Ach,moet in principe geen probleem zijn!!!
Maar 9 van de 10 keer loopt het toch op stront uit!!
Dus....Gewoon niet doen.
Komt er ook geen ellende van!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mmh, het maakt mij niet zo veel uit eigenlijk. Houd het spannend ;)
Ik vertrouw hem volledig.

Waarschuw beheerder
Ja hoor, maar ik sms sowieso bijna nooit eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Geen problemen mee, als het tenminste geen Beckham-achtige-smsjes zijn ;)! Maar als hij gewoon smst met vriendinnen (die ik dus geen van allen ken) dan lig ik daar niet wakker van hoor. Sms zelf ook met vrienden die hij niet kent :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sellina, is er iets dat je kwijt wil???

Waarschuw beheerder
2 supersgaap : weet hoe t voelt heb t zelfde gehad met me ex.
ik vind t persoonlijk niet kunnen of je moet ze zelf ook kennen en zeker weten dat er niks achter zit..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neeehhh hoor xantrex!

Ben totaal niet jaloers aangelegd O:)

Waarschuw beheerder
Je smst toch ook gewoon met mannen waarom dan niet met vrouwen??
Als je met iemand smst ga je toch nog niet vreemd!! Vind het een beetje overdreven hoor! Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken zeg!!
Waarschuw beheerder
donateur
zoalng t maar geen sex-smsjes zijn.. :P geen probleem :)

Waarschuw beheerder
Precies!
Waarschuw beheerder
pffff waar maakt iedereen zich druk om zeg. je zou dus opeens niet meer mogen smsen met al die gozers/vrouwen waar je al mee smsde voor je je vriend/in kende. Alleen omdat je dan een relatie krijgt.
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe de relatie tussen 2 mensen is. Het moeten smsjes zijn die nix betekenen...gewoon als vrienden en wel normaal
Maar als je dat bijvoorbeeld niet leuk vind van je vriend en je vriend zeurt erom, moet je eigenlijk zeggen en hoe zou je het vinden als ik het dan deed. Dan vinden sommige het wel anders,dus ook na de ander kijken!
Ik zelf vind het wel kunnen als onschuldige smsjes zijn...zoals Mixie zegt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach,moet in principe geen probleem zijn!!!
Maar 9 van de 10 keer loopt het toch op stront uit!!:yes::yes:

Waarschuw beheerder
donateur
pffff waar maakt iedereen zich druk om zeg

:yes:

Tis maar een stukje tekst... :s

Waarschuw beheerder
NEE:no:

Waarschuw beheerder
draai het eens om: wat zou jij ervan vinden als zij met jongens smst die jij niet kent en je daar buiten laat!
vast ook niet fijn !
Waarschuw beheerder
Ligt er maar net aan wat er in die smsjes staat natuurlijk

ma leuk zou ik et nie vinden
Waarschuw beheerder
Djezus wat een gezeik hier...
Als ik bedenk met welke jongens ik allemaal sms en welke ik dus allemaal niet meer zou smsen als ik een vriend zou hebben...
Zolang het dus geen intieme smsjes zijn... Doe dan niet zo moeilijk, als je je vriend(in) niet vertrouwd, kan je beter gelijk kappen met je relatie!

Mijn rekening zou natuurlijk wel omlaag mogen... Dat geeft dan toch weer te denken...
Waarschuw beheerder
Er zijn mensen die helemaal para worden O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Freaky 20 kappen man :S

egt irritant

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ut ook gedaan.. Met onbekende meiden SMSen .. Ik zag er geen kwaad in, maar mn eX had dus het gevoel dat ze op de 2e plaats kwam, en dat ik dus vreemd ging. Nooit mijn bedoeling geweest dus !!

Ik heb er zeker van geleerd, maar volgens mij te laat.. Want het is uit... :(

Waarschuw beheerder
Nou dat hoeft toch niets uit te maken?? :S Hmmmz boeiend jah, je moet je vriend toch vertrouwen lijkt me...

Waarschuw beheerder
draai het eens om: wat zou jij ervan vinden als zij met jongens smst die jij niet kent en je daar buiten laat!
vast ook niet fijn !

Ik kan er niet wakker van liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
sjah...waarom niet!? sms kan geen kwaad of wel?

Waarschuw beheerder
donateur
turlijk mag dan steletjuh jalourse teering biches
stel het je een colega ... die je wat moet vertellen duhhhhh dan zou je niet smsen om dat het van je vriendin nie mag no way

ik had ooit ook zo'n jalours ding sigareten rooken was al fout wand dan ging ik vreemd rook normaal sjag whhahahahahahha dus van daar
Waarschuw beheerder
Ik zou het opzich niet erg vinden!!!!
Ligt er aan wat ze sms-en naar elkaar!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jah zou het niet weten! Zou het dnek ik niet echt leuk vinden! Maar als je elkaar vertrouwd...(en kan vertrouwen) waarom niet??
Waarschuw beheerder
donateur
hmz ligt er maar net aan
wat zijn het voor smsjes? wat staat erin? hoevaak sms'en ze? doet ie hget constant als ik er ben?

met een normale vriendin moet het kunnen :jaja:
maar anders, zou ik het toch niet grappig vinden.

Waarschuw beheerder
wat niet weet wat niet deerd o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Als het maar niet te ver gaat, waarom niet?

Waarschuw beheerder
moet je zelf weten maar het is niet leuk tegen over haar
Waarschuw beheerder
Ik vind dus dat je best met andere vrouwen kunt sms-en! Wanneer zij denkt dat ik met andere dingen bezig ben dan kan, dan is ze behoorlijk stom bezig. Vertrouwen in een relatie is erg belangrijk en wanneer het over zoiets lulligs gaat als een sms, dan zit het behoorlijk fout. En ik heb het al eerder gelezen, vrouwen doen precies hetzelfde.

Mensen maak je niet zo druk. Een sms kun je in geen 100 jaar vergelijken met welke andere soort van contact dan ook!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trouwens, het is toch bijna niet mogelijk om iedereen te kennen waar de ander mee aan het sms-en is!!

Toch?

Waarschuw beheerder
NATUURLIJK mag dat! :O als dat al niet mag?! Ga ik toch niet verbieden zeg..whaha te erg voor woorden :S

maar goed (F)
Waarschuw beheerder
Met jou kun je praten St@mpertjah!!
Waarschuw beheerder
Tja leuk is t niet!
Maar ja zo lang je die vrouwen niet aant versieren bent kan ze r nix van zeggen tog :S
Waarschuw beheerder
Is zo, maar ze doen het toch! Om gek van te worden. Gewoon jaloersigheid...

Waarschuw beheerder
leuk is het niet? Het interesseert me echt totaal niet met hoeveel vrouwen hij nou smst, weet toch wel dat ie mij leuker vindt anders zou ie wel bij hun zitten :)
En bovendien weet ik zeker dat ik [als ik zou willen] al die smsjes zou mogen lezen en hij die van mij ook!
Ga ik ábsoluut geen probleem van maken :)

(F) party peer --> waarom jaloers worden op een paar lettertjes he :P
Waarschuw beheerder
Precies St@mpertjah :kusje:!! Ik maak me echt helemaal nergens druk om :nee:. En al zeker helemaal niet met wie ze aan het sms-en is.

Waar ik me wel druk om maak is dat zij zich druk maakt om niets :yes:.

Achja, geeft nu ook niets meer. We zijn uit elkaar :cry:.

Waarschuw beheerder
Ja tis natuurlijk niet leuk word beetje onzeker van! Maar zolng hij ze niet aan het versieren is of van die overdreven Dikke Kus berichies stuurt is er niks aan de hand!

Waarschuw beheerder
mijn vriend doet dus ook dat soort ongeintjes en ben er ook op tegen,als het gewoon is ok,maar niet op DIE manier :@

Waarschuw beheerder
whehe al stuurt ie dikke lik ik zie je zoooo, maakt me geen moer uit :)
en bovendien doet ie dat ook niet haha 8)

PP --> klote dat het uit is, nooit leuk :/ maar jij maakte je nergens druk over[ik ook niet echt B)] en zij maakte zich druk om nix...lijkt me vermoeiend of niet?

Waarschuw beheerder
dus jou zou t niet uitmaken als hij vreemd zou gaan??

Waarschuw beheerder
dat is toch iets heel anders, het gaat hier om heel gewoon smsen :)
als ie dat zou sturen, best, hij meent het toch niet :)
zo moet je dat zien (F)
en als ie vreemd wil gaan, ook best, ben ik alleen absoluut meteen weg, sim-pel
(F)

Waarschuw beheerder
nouja dikke lik zie je zo...:S
nah dan weet ik wel weer genoeg ;)

gewoon sms-en =geen probleem, maar op een tintje waarop ie het eigenlijk met jou zou doen?? dan ben ik indd lichtelijk geïrriteerd om t zo te zeggen.....
Waarschuw beheerder
ja als ie die meiden al kon voor dat ik met hem ging, ok dat zou ik accepteren.
maar als ie ineeens met wat meiden zit te smssen, dan denk ik niet van och als er maar niks ergs in staat:s

ik ga ook niet opeens met een gozer zitten smssen die ik ervoor nooit sprak.
Waarschuw beheerder
T begint met sms en en het eindigt met .....
Waarschuw beheerder
Dat is onzin Shockwave!! Misschien dat dat voor jouw geldt.

Ja St@mpertjah, dat een relatie eindigt is nooit leuk. Maar als het op zo'n manier moet hoeft het van mij niet meer. En het werkt zeker vermoeiend, steeds maar weer verantwoording afleggen. Je allebei nergens mee bemoeien is het beste...
Waarschuw beheerder
Ik deed het ook toen ik een vriend had...

Waarschuw beheerder
Ik doe het zelf ook en zij ook, het is gewoon een kwestie van vertrouwen. Als dat er al niet is is er sowieso al iets niet goed

Waarschuw beheerder
zodra ze er geheimzinnig over gaan doen dan moet je zorgen gaan maken
Waarschuw beheerder
ligt een beetje aan de intenties van het sms-en!!

Waarschuw beheerder
nope ben er tegen.
wat schiet je er mee op?
waarschijnlijk word t alleen maar leuker en leuker en dump je op een gegeven moment je meissie voor die smssnol..
Waarschuw beheerder
donateur
Pft boeiend, krijg ze toch te lezen van hem :)

Maar als je vriend of vriendin schijnheilig er over gaat doen zal het een ander verhaal worden denk ik :)
Zo van: Nee, niet lezen, ik reageer later wel, ik reageer nu niet, want blablablalbla
Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk

Waarschuw beheerder
Moet hij zelf weten als het maar bij smsen blijft en gewoon normale berichtjes is dat geen probleem
Waarschuw beheerder
Zou het erg vaag vinden....waarom??wie??ja waarover smsje??
Waarschuw beheerder
geen problemen mee, maar zodra hij meer bedoelingen heeft dan vriendschap, wordt het anders..dat betekend dan dat je je vriend niet kan vertrouwen.

Waarschuw beheerder
nou ja ik zou het niet erg vinden maar goed ligt er wel aan wat er in staat dan natuurlijk..
Waarschuw beheerder
Ja, dat moet gewoon kunnen!! Ik laat ze er ook gewoon instaan en ze mag ze lezen. Pas als je ze gaat verwijderen als je naar je vriend(in) gaat dan klopt er iets niet!!

Waarschuw beheerder
tsjonge jonge

wat een onzin

is nog meer in het leven dan alleen relatie

triest ook dat je vriendin én je sms-jes gaat lezen (jij laat ze lezen, dat zou toch vertrouwen moeten kweken) én tóch nog zeiken

Zou vooral in de relatie blijven, en met een beetje mazzel heb je straks helemaal geen vrienden meer (y)
Waarschuw beheerder
Tegen wie heb je het B2B?
Waarschuw beheerder
donateur
Dus als iemand hier zegt dat ze het niet leuk vinden dat hun vriend of vriendin sms't met een man of vrouw (of meerderen)

Dan hou je geen vrienden meer over?

Ik zie de logica ook niet :P

Waarschuw beheerder
hehehhehe nee,beetje vaag..
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe en wanneer.
Is het intiem zou ik het niet op prijs stellen.
Gewoon als vrienden waarom niet.
Als ze telkens sms krijgt wanneer ik er ben zou ik het me pas afvragen, en vragen wie is dat toch telkens. Dan hopelijk geeft ze me gewoon antwoord. Denk dat je elkaar daar in moet vertrouwen.

Waarschuw beheerder
Tegen wie heb je het B2B?

:vaag:

weet ik nie eigenlijk

pfff, zwaar dagje, geloof ik... :vaag:
Waarschuw beheerder
Aha,
Heb ik ook weleens

<------ ;)

Waarschuw beheerder
:@ nee :@
Waarschuw beheerder
Met een abonnement wel :jaja: en je kan in 1 keer zeggen wat je anders in tien smsjes doet :D

Waarschuw beheerder
Doe het zelf ook maar ligt er helemal aan wat er in die smsjes staat natuurlijk!

Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd zou ik het niet echt op prijs stellen nee, maar dat is ook omdat ie niet echt veel met meiden omgaat, dus als ie dan ineens volop met een meisje zou smsen dan zou ik het toch enigzins verdacht vinden........

daarintegen heb ik zo ongeveer meer vrienden dan vriendinnen, en die vrienden kent hij ook niet allemaal, en daar sms ik toch ook mee, dus tja, dan kan ik moeilijk boos gaan worden op hem.
Waarschuw beheerder
als de smsjes oppervlakkig zijn of in ieder geval niet intiem zal het me echt aan me reet rosten, maar als ze dat wel zijn, dan zoekt ze maar een ander!
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet erg vinden zo lang hij er maar eerlijk over is, :D

en het niet meer dan een "goede"vriendin wordt
Waarschuw beheerder
Hmm, de meningen zijn nogal verdeelt! Toch blijf ik bij mijn standpunt dat ik het echt een beetje overdreven vind dat ze er op tegen is!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja tis natuurlijk niet leuk word beetje onzeker van! Maar zolng hij ze niet aan het versieren is of van die overdreven Dikke Kus berichies stuurt is er niks aan de hand!

Ben ik t mee eens.. Zo op t eerste gezicht. Maar als het zou gebeuren zou ik mezelf echt ópvreten van jaloezie.. Echt te sneu gewoon maar kan er niks aan doen... Maar dan wel stiekem want ik laat t niet merken.. Weet zelf dat t nergens op slaat maar kan er niks aan doen :-(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom zou het niet mogen

Waarschuw beheerder
Als er verder niets achter zit moet het gewoon kunnen vind ik !

Waarschuw beheerder
Da's zekers overdreven. Sorry maar als zoiets niet mag dan mist zij vetrouwen in je en jij mist je vrijheid.
Waarschuw beheerder
Noujah uh smsn mag altijd zolang et maar geen rare berichte zijn die worde gestuurd..overdrijve ken natuurlijk ook:S

Waarschuw beheerder
SMS-en met vrouwen die je vriendin niet kent, mag dat?

Aha, dus ik mag wel sexsms-en met de beste vriendin van Inge, want die kent ze immers wel :devil:

Chris
Waarschuw beheerder
nahjah dat moet je zelf weten of je dat mag toh?

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan hoe en wanneer.
Is het intiem zou ik het niet op prijs stellen.
Gewoon als vrienden waarom niet.
Als ze telkens sms krijgt wanneer ik er ben zou ik het me pas afvragen, en vragen wie is dat toch telkens. Dan hopelijk geeft ze me gewoon antwoord. Denk dat je elkaar daar in moet vertrouwen.

Hier sluit ik mij bij aan.
Niet op prijs stellen is echter nog zacht uitgedrukt.
Waarschuw beheerder
mogen of niet mogen, ik denk dat iedereen mag doen wat die zelf wil!!

maar als mijn vriend met een vrouw sms die ik niet ken zou ik wel vreemd vinden, want waarom ken ik die niet?????????????????
Waarschuw beheerder
ik zou het neit tof vinden. ik vind dat je vriendin gelijk heeft.

Waarschuw beheerder
ja als ie die meiden al kon voor dat ik met hem ging, ok dat zou ik accepteren.
maar als ie ineeens met wat meiden zit te smssen, dan denk ik niet van och als er maar niks ergs in staat

ik ga ook niet opeens met een gozer zitten smssen die ik ervoor nooit sprak.

Inderdaad :)
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet echt leuk vinden nee!!!
maar ligt er ook aan wat in die smsjes staan hej!!
Waarschuw beheerder
Noujah ikzou et denk ik ook nie leuk vinde maar zolang er nix intiems in staat maakt et me nie zo veel uit..moet em maar vertrouwen dat et goed zit..
Waarschuw beheerder
het hoeft niet perse met jaloezie of vertrouwen te maken te hebben vind ik.

je kan het ook gewoon niet leuk vinden...toch?

ik vertrouw mijn vriend ook 100%, zelfs als ie zou smssen, maar dat zou ik echt niet relaxt vinden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat maakt dat nu uit, ligt aan de strekking van de sms-en, als het nu gewone berichten of XXX SMS zijn..... Heel verschil.....
Waarschuw beheerder
Jaja, lekker makkelijk!
Waarschuw beheerder
ik sms BIJNA nooit met vreemde vrouwen!
heel af en toe,en dat vind me vriendin zeker niet leuk!
Waarschuw beheerder
Waarom zou je niet mogen sms'en met vrouwen die je vriendin niet kent? :| Heeft die vriendin niet echt zelfvertrouwen ofzo....wat een onzin.
Waarschuw beheerder
ze is gewoon gek op me en ik denk een beetje jaloers.maar ik vind dat niet erg ofzo!en ze weet denk ik ook wel een beetje hoe ik ben

Waarschuw beheerder
ik vind dat het aan het smsje ligt kijk als hij nu stuurt ik hou van je en ik wil bij je zijn zou ik er ook boos om worden! maar zou hij nou vragen of het goed met haar gaat ofzo dan zou ik het niet erg vinden...als ik afentoe ook de smsjes mag lezen dat ik weet dat de smsjes niet overslaan op iets anders...
Waarschuw beheerder
Tjongejonge Moppie!

Wat een ingewikkelde constructie :frusty: !!!

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als je vriend of vriendin je niet vertrouwd, zelfs al met smsjes, dan is er toch echt iets mis in je relatie..

wtf maakt het nou uit met wie je smsed??

ik neem toch aan dat je allebij je eigen vrienden en vriendinnen hebt...

beetje hetzelfde van "ik wil niet hebben dat je met meiden danst als je uitgaat" :frusty:

kijk als het nou smsjes zijn van.. "hey stuk, ik heb zin in je!! wanneer gaan we weer een keer gek doen?? likje over je .... o:) " ...
dat zou ik ook niet goedkeuren..

als je een gezonde relatie hebt komt het niet zover..

daarom hier een raad voor alle stik jaloerse vrouwen...

GA EEN KLOOSTER IN OF WORDT POT OFZO ALS JE JE VRIEND GEEN EIGEN LEVEN GUNT!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat mag NIET! :[

Waarschuw beheerder
Het zou moeten kunnen, natuurlijk.

Mijn tweede ex heeft me alleen genaaid op die manier. Dus ben heel wantrouwig geworden, helaas.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou t wel :vaag: vinde,
maja als er nx boeiends in staat, boeit t me ook vrij weinig.....
Waarschuw beheerder
Echt niet... wat moet je met andere meiden???

Waarschuw beheerder
Nee vind ik niet kunnen! :nee:
Waarschuw beheerder
sms en internet heeft al heel wat huwelijken en relaties kapot gemaakt...

tsja gewoon een smsje hier en daar zonder vunzigheid/geflirt daar is niks mee aan de hand..wel als het een complete chatsessie begint te worden en de teskten de verkeerde kant opgaan.

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer ja
Waarschuw beheerder
Echt een beetje overdreven :S
Je moet elkaar gewoon vertrouwen..

Wat maakt het nou uit of je af en toe met iemand anders smsjes stuurt :vaag: ik zie het probleem echt niet
Waarschuw beheerder
als je een relatie heb hoef je jezelf toch niet te concentreren op 1 persoon je kan tog ook gewoon andere mensen blijven zien en bellen smse enzo alleen je moet wel trouw zijn en absoluut niet wantrouwig of jaloers zijn nah een beetje jaloers mag wel want dat is meer trots anders dan kan je net zo goed gelijk op houden
Waarschuw beheerder
als je vriendin ervan af weet waarom niet, maar ja ligt natuurlijk ook aan de inhoud! en de vorm van relatie
Waarschuw beheerder
Dat vink dus echt geen enkel probleem. Wat ik wel stom vond is dat mijn ex mijn smsjes ging lezen en toen dus een bericht tegen kwam van een hele goede vriendin van me. Ze kenden mekaar zelfs... In dat smsje noemde die meid me dus haar schatje en mijn ex ging helemaal over de rooie, dat terwijl die meid al 4 jaar een relatie heeft met iemand anders.
Jij bent MIJN schatje.... niet die van haar :devil: was haar reactie.
Moet ik dan gaan zeggen dat ze me niet schat mag noemen??? Pffff %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou MackT, je kent het probleem dus ook. Dikke onzin wanneer die meiden zo reageren.

Hopelijk leren de mensen ook nog iets van deze Topic. Het is niet altijd kwaad bedoelt wanneer mensen elkaar sms-en.

So don't be such an asshole...
Waarschuw beheerder
NEE zou het niet leuk vinden
Waarschuw beheerder
het mag wel ligt eraan wat voor smsjes het zijn

maar kom ik erachter dat het smsje anders bedoelt is dan(6)

Waarschuw beheerder
Hier ben ik echt op tegen.. Oke als het gewoon een vriendin is die hij goed kent.. en jij ook dan is het geen probleem, zoiets heet vriendschap.
Maar mijn ex zat snachts in ze bedje te smsen met meiden van de chat enzo.. (Nie alleen smsen trouwens :s) En dan lig je naast hem, krijgt die sms van dat een meid hem zo mist.. nou sorry hoor! Krijg de tering!
Waarschuw beheerder
neej dat mag mijn vriend niet! ik mag natuurl;ijk wel smsen met meiden ;P maarjah kijk uhmmm zolang er maar eerlijk heid is kijk ik zou het hem verttellen en hem de smsjes laten lezen. maar hij zou dat niet doen daarom mag ik het wel en hij niet
Waarschuw beheerder
Het is ook zo makkelijk om een vrouw te zijn he!
Waarschuw beheerder
ach leuk is anders maar ja ik sms ook met jongens dus waarom niet en zolang hij maar eerlijk is en mij niet bedriegt vindik het goed
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag het..

Daar maak ik me nou echt niet druk om

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ligt eraan hoe he:S
maar het zal mij niet uit maken als het normaal bij zinnen blijft;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
graag gedaan:)