7168x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
bij jou foto lopen pc's zeker vast???
op last van inet providers van inet afgehaald ???
Dat kwam omdat ik een pot Calve Pindakaas op tafel had laten staan en omdat mijn provider geen reclame wil van een derde op een site moest ik helaas mijn foto eraf halen.
Volgende keer als je gaat kijken heb je misschien meer geluk
Dat was het niet 
Als ik die label van Calve Pindakaas de andere kant het opgedraaid dan was er niks aan de hand. Maar omdat mijn snikkel zo'n draai gaf aan de pot, draaide die met het logo van Calve Pindakaas vol op in de lens
Helaas dat mocht niet
Reclame
Maar jou foto was gewoon te groot
En er kwam meteen een barst in mijn scherm
Weet niet precies waar dat nou door kwam. Jou foto of ehmmm

Als ik die label van Calve Pindakaas de andere kant het opgedraaid dan was er niks aan de hand. Maar omdat mijn snikkel zo'n draai gaf aan de pot, draaide die met het logo van Calve Pindakaas vol op in de lens
Helaas dat mocht niet
Reclame
Maar jou foto was gewoon te groot
En er kwam meteen een barst in mijn scherm
laatste aanpassing
ik ben in iedergeval zo dapper dat ik een foto van mezelf op inet durf te zetten
Jij kicked er ook op. Want hier geef je al bijna toe dat je op mijn profiel bent geweest om te kijken of er een foto van mij opstond
En hier
je mag ook geen erotische foto's met je snikkel in een pot pindakaas op inet zetten
Geef je toe dat je er al 1 gezien hebt. En dan heb je het over een foto van mijn snikkel in een pot pindakaas
Dus jij kicked er ook wel op. Geef maar toe
scrolt terug ... sjeeeeeesus ... daar hadden we het een half uut geleden over ..
schiet niet echt op he ... weet dat pf traag kan zijn ... maar dubbel op is me te veel ..
en een trage pf en een traag persoon in MIJN afzeiktopic
kksstttt hu hort scheer je weg ...
nee ???
ik ben er weg van in iedergeval
schiet niet echt op he ... weet dat pf traag kan zijn ... maar dubbel op is me te veel ..
en een trage pf en een traag persoon in MIJN afzeiktopic
kksstttt hu hort scheer je weg ...
nee ???
ik ben er weg van in iedergeval
ik zeg dat hij het ergens anders moet gaan zeggen dus die makes two van jou slaat nergens op dus bek dicht..
enne bla bla bla betekent nix en bla die bla bla ook nie dus jij ook je bek houden wat die kutzin heeft gewoon geen betekenis.... als je nix normaals ofzo kan zeggen houd die bek dan of neem een MentOs dan is het misschien nog te doen.....
enne bla bla bla betekent nix en bla die bla bla ook nie dus jij ook je bek houden wat die kutzin heeft gewoon geen betekenis.... als je nix normaals ofzo kan zeggen houd die bek dan of neem een MentOs dan is het misschien nog te doen.....
VRij vertaald naar het Nederlands:
Blablabla BlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlabla
blaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBla
blablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablabla
BlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlabla
blaBlablablaBlablablaBlablablaBlablabla
laatste aanpassing

![[img]http://members.lycos.nl/mentis022/Afbeeldingen/Smiles/Smiles%20(47).gif[/img]](http://members.lycos.nl/mentis022/Afbeeldingen/Smiles/Smiles%20(47).gif)