Partyflock

Forumonderwerp · 680132
1817x bekeken
Waarschuw beheerder
He heeft iemand Von Dutch spullen....

wil best wel wat kopen....

heb het in Rotterdam zien liggen, maar is best duur in de winkel...

laat wat van je horen,

groeten Marvin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ebay.nl
kan je op kleding bieden
ze verkopen het ook in sommige winkels
maar via i-net is het een stuk goedkoper
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Von Hinter....... :/
Waarschuw beheerder
ik heb veel von dutch maar hou het lekker zelf :P
Artiest Funk D
Waarschuw beheerder
www.vondutch.com < kun je bestelle maar zal wel net zo duur zijn als in de winkelsss
Waarschuw beheerder
donateur
je moet op www.ebay.nl kosten ze maar €35 in de winkel €70
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NOg bepaalde winkels waar je deze kleren kan kopen ? en hoe betrouwbaar is dat bestellen van e bay ? iemand ervaring ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duur????
Maar alles is tegenwoordig toch duur?

Bij image in Utrecht (in het centrum) Vette winkel trouwens kan er altijd wel die hele zaak leegkopen...
(kijk even uit als je een vent bent moet je naar de heren en als je een vrouw bent een stukje verder op in de straat is de vrouwen afdeling ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ebay is heel betrouwbaar (y)
al mijn kleding van von dutch heb ik via ebay vandaan
zodra je het geld overgestort hebt sturen ze de kleding op,en dat duurt meestal rond de 3 a 4 dagen
Waarschuw beheerder
ik vind persoonlijk von dutch geen ruk aan, maar zo duur is het toch ook weer niet?
ik ken wel veel duurdere merken (heb je dan ook wat voor.....:yes:)

via ebay zou ik niet zo snel doen, veel nepzooi.
je moet het gewoon in de winkel kopen, als je een merk wil hebben moet je daar ook gewoon voor betalen en niet zo krenterig zitten doen.
anders moet je gewoon goedkoper merk kopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Von Dutch is uitgeleverd aan 55 verkooppunten door heel Nederland, al die zooi die op e-bay wordt aangeboden is gewoon zwaar nep.
Snap ik trouwens toch niet hoor dat iemand daar in gaat lopen, zo van ik wil wel maar ik kan niet.
Je kunt het het beste bestellen via hun site, komt wel een behoorlijk bedrag aan verzend kosten bij.

Waarschuw beheerder
doe mij maar van oranje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
De Image voor mannen en voor vrouwen zitten naast elkaar hoor...

Waarschuw beheerder
Laten we er allemaal bijgaan lopen zoals in het kapitalistische Amerika! Stoer man, NOT! Amerika veroverd de hele wereld al, dus kom op hoor erbij en koop het 'o zo geweldige' Vond Dutch.
Productiekosten 2 roepie en wat eten voor het kind dat het petje of de broek maakt! Olé!

Vind een eigen stijl uit, das pas STOER!

Fashion is for fashion people, it's hard to be cool if you don't follow these rules!(Chicks on Speed.red).

Ennuh al draagt een aap een gouden ring, 't is en blijft een lelijk ding;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan t ook gewoon mooi vinden en wat lul je nou met kapitalistisch amerika? heb jij geen nike schoenen? eet jij niet wel eens bij de McDonalds?
Waarschuw beheerder
donateur
Von slut is ook errug leuk :P

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
vind die petjes echt geen gezicht :nee:
Waarschuw beheerder
Sinds ik bij Rare een klein neurotisch molukkertje met zo'n petje heb zien lopen die "A-Okay!" zei toen iemand aan hem vroeg hoe het ging, heb ik ff zoiets van dit is gewoon te hip voor mij.

Waarschuw beheerder
heb jij geen nike schoenen

Nee helaas! Heb alleen Quicks, Onitsuka en nog een paar onbekende(misschien volgend jaar bekend) schoenen, maar geen Nike.

eet jij niet wel eens bij de McDonalds

Zoals je het formuleert zeg ik NIET. Neen geen Mac, das Low Life! Als ik wil snacken haal ik wel een broodje kroket bij de snackbar of gewoon een broodje Mario.

Waarschuw beheerder
Onitsuka is van Asics. Volgens mij toch een redelijk bekend merk :/.

Waarschuw beheerder
donateur
Fashion is for fashion people
==================================================­==
En dat zijn Quicks niet, is een stuk bekender dan Von Dutch

Waarschuw beheerder
Tjah zeg ik dat Onitsuka onbekend is? Ze waren onbekend 2 jaar terug maarjah die shoes blijven elite.

Quicks blijf ik trouw omdat mijn opa vroeger op Quicks voetbalde en ik graag op dezelfde schoenen loop als waar mijn opa op voetbalde. Dus dat heeft nix, maar dan ook nix met meeloperij te maken.

Waarschuw beheerder
geef mij maar BBC...en inderdaad gewoon met je creditcard op internet bestellen...is veel goedkoper..
Waarschuw beheerder
mijn ouders hadden vorige zomervakantie twee van die petjes en een paar shirtjes van Von Dutch uit Amerika voor me meegenomen... had mijn nicht voor me gehaald, die heeft daar een kledingzaak, verder had ze ook wat shirtjes van Abercrombie voor me erbij gedaan, zijn ook wel chill...

2 Groovyloco: BBC, bedoel je daar Billionaire's Boys Club mee?

Waarschuw beheerder
Yepz Foei-Hong-Hai die bedoel ik inderdaad...heb al een wit en zwart exemplaar in de kast liggen...
Abercrombie Rulez ook, american today heeft het wel eens, maar meestal is het dan rotzooi..

Waarschuw beheerder
Ik weet wel een adresje

O:)

Waarschuw beheerder
Een adresje voor wat?
Waarschuw beheerder
In rdam kan je Von Dutch shirtjes halen bij So Eve en heb ze ook gezien bij Britain, ze kosten daar maar EUR 35,- dus weet niet of ze daar echt zijn.

Waarschuw beheerder
In Amsterdam bij the Factory vlakbij de Albert Cuyp.
Waarschuw beheerder
Ik vind die kleding echt té duur, niet leuk meer!
Waarschuw beheerder
ik weet niet of ik het hier mag aanbieden...?

ik verkoop kleine hoeveelheid shirts van Von Dutch.
De shirts zijn bij mij binnengekomen in gesealde Von Dutch doos, en zijn in verschillende kleuren, modellen en opdrukken.
als je een foto wilt of meer info wil, moet je even mailen naar:

vondutchclothing@hotmail.com

tim :)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 52609, 81872}
Waarschuw beheerder
niet kopen een eer wassen en het is naar de klote

slecht materiaal...

wil je goed spul koop D&G Of Richmond X

ga een keer naar engeland

ps neem veel poen mee of je pa's creditcard

Waarschuw beheerder
Niet meer orgineel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Koop een pet met Zeeman erop... Zou toch mooi zijn als dat in raakt, lekker goedkoop. Wees die trendsetter!
Waarschuw beheerder
@alive and kicking, opzich kan je dat wel doen, maar niet echt handig als je nooit in de wat hippere merken loopt...staat ut iets lomper denk ik ;)

@Dj_Pinas, klopt, Von Dutch niet echt heel goede kwaliteit..maar je kan uhm echt wel wassen hoor :)

@rosone, o...explain?

niemand interesse? :P

dagg (Y)

Waarschuw beheerder
uitleg?? ik dacht dat je er verstand van had.

Waarschuw beheerder
weer zn deus die niet wil betalen voor kwaliteit, ga nep spullen kopen zoals die evisu's
Waarschuw beheerder
Wie weet een winkel in rotterdam om en nabij de lijnbaan?

Of moet ik daarvoor helemaal bij het alexandriumwinkelcentrum zijn?

voor Von Dutch dus

Wil wel even een petje en een shirtje scoren

Broeken vind ik veelsteduur, 250 dollar op de site toen, en daar kwam nog 54 dollar verzendkosten bij :(

Waarschuw beheerder
Vind Von Dutch een stom merk.
Zag er laatst shirtjes van vor best veel geld, en waren gewoon standaard shirtjes van slechte kwaliteit, alleen omdat er dan een merkje op staat betaal je er zoveel voor.

Maar zag wel een leuke aparte broek in diezelfde winkel maar die was meer dan 300 euro :/

[img cacheid=0013180100110582f500d6701a0050ebf8]http://www.vondutch.com/store/ProductImages/regular/3021.jpg[/img]
Hij leek hier op, maar is niet helemaal dezelfde volgens mij.
Waarschuw beheerder
donateur
300 euro voor een broek :|

Waarschuw beheerder
www.ebay.nl

Zoeken onder Von dutch,
Staan allemaal goedkope von dutch kleren op,en ook echt :yes:
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat kleren van e-bay echt zijn :S. Koop ook veel liever in de winkel in verband met de maat, en je dan ook precies weet wat je koopt.

Kun je bewijzen dat de kleding van e-bay echt is? Behalve de labels die eraan zitten? Die zitten namelijk ook op de neppe evisu kleding (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja lijkt mij ook.
Mn tante koopt veel via ebay, en die heeft ook vaak miskopen.
In de winkel kun je ook passen of die echt goed zit, is toch wel lastig met broeken af en toe he mutske ;)

Waarschuw beheerder
Nou....nu dus geen Von Dutch meer kopen.
Door deze topic is het niet trendy en niet origineel meer........damn.
Waarschuw beheerder
rrrrright, alleen maar door dit topic?

Geen enkel merk is origineel. Er wordt geen kleding ontworpen omdat het door 1 persoon gekocht moet worden, maar omdat het door een grote groep gekocht moet worden, niet door 1 persoon. Dan lijden ze verlies

Waarschuw beheerder
Op ebay is het wel echt, er wordt garantie gegeven dat het echt is,de labels zitten ernaan,
Vertrouw je het niet,bekijk je de feedback van de verkoper,vaak is het 100% positief.Dan pas kun je er van uit gaan dat echt echt is :yes:
En je betaald misschien wel 50 euro minder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op ebay is het wel echt,want er wordt garantie gegeven dat het echt is,de labels zitten ernaan.
Vertrouw je het niet,bekijk je de feedback van de verkoper,vaak is het 100% positief
En je betaald misschien wel 50 euro minder

Ja ik zeg net dat die labels geen garantie zijn voor authentiekheid. En welke mensen gaan nou naar de winkel om te checken om te kijken of het product wat ze hebben gekocht echt is of niet. Die feedback van de verkoper is alleen om te laten zien of de verkoop goed is gegaan, en of mensen tevreden zijn met hun aankoop. Nog steeds geen bewijs dat het echt is of niet....
Waarschuw beheerder
donateur
haha en zelfs in de winkel is het al moeilijk genoeg, laat staan even een broek per post opsturen :d
btw nog steeds niks gevonden yvonnuh?

Waarschuw beheerder
Nee nog steeds niks, allemaal te kort :/
Heb dan maar schoenen gekocht, moet toch iets :D
Met dit lekkere weer trek ik gewoon een rokje aan :D