Partyflock

Forumonderwerp · 678983
987x bekeken
Waarschuw beheerder
heb en vraagje heh,
heb gister xtc gehad en moet morgen in potje plassen voor mn blaas... vinden ze dat of niet?? anders heb ik een heeeel groot probleem...

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
:/ oei..

Geen verstand van :p ik gebruik geen drugs..

Waarschuw beheerder
meiskuh...je bent dr gloeiend bij ! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen ze wel vinden, maar ze gaan alleen de bepaalde dingen onderzoeken wat ze willen weten...(of je moet getest worden op drugs)?

Dokter heb beroeps geheim;)

Succes...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou t ook niet weten eigelijk :/
Goeie vraag!!!

Waarschuw beheerder
Of ze het vinden: zou kunnen
Of je ouders erachter komen: nee

Waarschuw beheerder
jah ze vinden het cker heb ik ook las van...(K)

Waarschuw beheerder
Alleen als ze er naar zoeken, maar anders niet.
Ze kunnen het misschien wel zien aan de kleur van de plas

Waarschuw beheerder
donateur
Of ze het zouden vinden?? Ja! 100% zeker! :yes:

Maar ouders zouden er niet achter komen, zolang je hun er weinig bij betrekt! :)

Waarschuw beheerder
Busted!!!!!
Waarschuw beheerder
Yeps. Blijft iets van 72 uur in je bloed aantoonbaar.

Maar dan moeten ze dr WEL op testen. Dat gebeurt dus niet standaar. Anders moet je vragen of je eerst t forumlier mag zien waarop staat wat ze gaan testen. :)

Waarschuw beheerder
oeps? wat voor werk doe je dan trouwens

Waarschuw beheerder
je bent 104 joh...

waar maak je je nog druk om o:)

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Ik heb zelfs gehoord van een sporter dat als je middelen op je benen smeert tegen cellulitis dat dat nog terug te vinden is,wel bij een dopingcontrole dan....

Waarschuw beheerder
2 wackiejacky 72 uur makkelijk te vinden maar tot 100 dagen kan je het nog na vinden.

Maar idd jezus 104 dan heb je er vast geen last van O:)
Waarschuw beheerder
heb en vraagje heh,
heb gister xtc gehad en moet morgen in potje plassen voor mn blaas... vinden ze dat of niet?? anders heb ik een heeeel groot probleem...

Domme actie :jaja:

Waarschuw beheerder
ja is t zeker ja. dat wist je zaterdag avond ook wel toch>? lijkt me niet dat t spul sterker is dan jij terwijl je t nog moet innemen

Waarschuw beheerder
ja je wist het van tevoren dat je getest ging worden dus als je een beetje slim had nagedacht had je het zelf ook wel een beetje na kunnen gaan
maar success ermee
en inderdaaad je ouders zullen er nooit achter komen
maar pas wel op de brievenbus want als het via de post gaat en je ouders maken het open dan kan het weleens mis gaan maar dat denk ik niet (Y)
Waarschuw beheerder
Ik denk trouwens echt niet dat ze t gana testen hoor. Heb zelf vaak genoeg blaasontsteking gehad dat ik na t weekend in een potje moest piesen. Ze checken dan alleen op dat virus lijkt me.

Als je bijv. in dienst wilt of vastzit of weet ik t wat dan checken ze vaak je urine ook met als doel om dopegebruik te kunnen aantonen.

Maar ik zou me maarniet al te druk maken. Ws gewoon een standaard check om te zien of je blaasontsteking hebt. Neem aan dat ze ook niet gelijk allemaal SOAtests gaan doen ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
het hangt er idd vanaf wat de reden is dat je in een potje moet plassen..
MDMA is ongeveer 3 dagen aantoonbaar in bloed en urine, maar daar moet wel op getest worden..
Dus: waarom moet je in een potje piesen?

Waarschuw beheerder
Inderdaad meis,sterkte met je blaas en het zal heus wel goed komen :frusty: ik had niet goed gelezen dat het echt met je blaas te maken heeft,sorry.

Het komt wel goed! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
oh sorry: ik zie het idd! Het is voor je blaas..
en trouwens, wat dan nog?
Stel je huisarts of arts weet dat je XTC gebruikt.. Je vindt het misschien geen prettig idee, maar hij of zij kan niks met die info gaan doen (naar je ouders stappen ofzo).
Sterkte!

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent de LUL:D
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat ze je daarop gaan testen ofwel?
ik bedoel als ze een bloedproef gaan doen voor een aidtest ofzo zien ze toch ook niet dat je hero hebt gehad gister:P
Waarschuw beheerder
nee ik zei tge me ma dat ik pijn had bij t plassen en ze heeft de dokter gebeld,
tis dus voor me blaas... :(
Waarschuw beheerder
hangt er helemaal vanaf waar ze op testen
Waarschuw beheerder
Ik zou dan als ik jou was alleen gaan als je de uitslag krijgt.
succes ermee
Waarschuw beheerder
en ik wist t niet van tevoren, anders had ik t ook vast niet gedaan!!
me ma kwam me vandaag pas vertellen dat ik ut morgen heb terwijl k gister heb geslikt...
Waarschuw beheerder
oowwzz jah nou denk niet echt dat ze dat vinden hoor!
en de uitslag van de test is toch van jou...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het niet eens op verboden middelen getest wordt.
Waarschuw beheerder
nou khoop het niet...
me moeder trapt me de benen onder me kont weg
Waarschuw beheerder
donateur
haha lekker slim..:S:S

Waarschuw beheerder
Als t gewoon voor je blaas is hoef je je nie druk te maken......heb ik ook wel es gehad.....is gewoon testje om te kijken of je blaasonsteking hebt ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ah.. je moeder is er dus bij als je de uitslag krijgt?
maarja.. ze testen daar niet op.. ze zijn maar op zoek naar 1 dingetje.
Laat je het morgen nog ff weten?
Waarschuw beheerder
ik hoop het...
anders moet ik proberen om er onderuit te komen,
maar dan zegt ze toch weer doe maar wel voor de zekerheid... :S
Waarschuw beheerder
jaah dat doe ik :)
Waarschuw beheerder
iig succes!!
Waarschuw beheerder
nee joh als je nu probeert eronder uit te komen gaat ze misschien ook vaag denken gewoon die test doen ze testen daar toch niet op dus kunnen ze het ook niet vinden...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor werk doe je dan hehe?

Je moet er water bij in gieten :) half om half :yes: dat is met blowen dan zo dat die test dan niet juist is :O
Waarschuw beheerder
Trust me. Ten eerste heeft je arts een geheimhoudingsplicht dus al ZOU dr een test gedaan worden waaruiit dit aan te tonen is mag ie dat nog niet doorgeven.

Ten tweede is t voor je blaas. Ik heb al tientallen keren in een potje moetenz eiken want heb een paar keer per jaar blaasontsteking. Vaak idd na t weekend, slechte weerstand enzo. Ze testen enkel op blaasontsteking. heb je dat, krijg je medicijnen. Heb je dat niet en je blijft last houden, zul je na een week ofzo weer opnieuw een afspraak moeten maken en dan zullen ze wel testen op SOA's enzo.

Op drugs wordt echt niet zomaar getest want dat heeft geen fuck met je blaas te maken.

Maak je nu maar niet te druk, zonde van je energie! :)
Waarschuw beheerder
wat voorn werk ik doe?? :/
domme vraag iedereen heeft zo zijn probleempjes met t lichaam toch :P
maarjah ik laat jullie het wel weten...
pffff ben doodsbenauwd :(
Waarschuw beheerder
thnx wackie...
voel me nu stukken beter haha
maarjah ik hoop dan dat ik t niet heb :S
anders zien ze het nog :/
Waarschuw beheerder
donateur
tja als je baas voor jou verzint dat je zo'n test moet doen :vaag:

Doen ze bij kpn nooit :P
Waarschuw beheerder
fuck you,
is me ma me baas dan??:S
Waarschuw beheerder
2 partyhuman: moeilijk he, lezen :s

Denk niet dat je er last van zult hebben hoor meid, zoals WJ als zei, zullen ze daar echt niet op testen als je daar niet voor komt! Als je het echt zeker wilt weten zou ik gewoon lekker alleen naar de dokter gaan. Of je belt zelf even morgenochtend zonder dat je moeder het weet..

Succes! (f)
Waarschuw beheerder
jah alleen naar de dokter gaan gaat niet,
want me ma wil met me mee... ze is zo overbezorgd...maarjah ik hoop dat het op rolletjes loopt, anders loop ik op rolletjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja volgesn mij is het zondag ofzo hehe :S

blaas is geen baas hehe :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha naja, als je het echt zeker wilt weten zou ik gewoon even bellen nar je dokter tussendoor, daar hoeft je moeder toch niets van te weten? :p

Ik denk alleen niet dat jeje zorgen hoeft te maken hoor ;)
Waarschuw beheerder
eigen schuld eigenlijk jah... ik weet het
maarjah ik ga slapen :P