Partyflock

Forumonderwerp · 678923
Welke chips vindt jij nou het lekkerst???

Ik persoonlijk ga voor bolognese (maar dan wel die van croky die niet meer bestaan:-s) en ehhmmm chipito`s en Hamka`s....

(6)

ps: khebbut maar niet bij gezondheid en voeding geplaatst is nou niet echt goed voor je he!! :vaag:

geen
nee mensen met terror in hun naam eten natuurlijk weer geen sjips ofzo....:vaag:

die nieuwe doritos zijn geweldig, die zwarte zakken zonder naam.

verder lays bolognese superchips

en vroeger had croky geloof ik van die gele zakken, spaans gekruid, die hadden ze nooit af moeten schaffen!

Die Bolognese chips van Croky bestaat nog wel!!!! gelukkig want ik HOU echt van die chips echt enne die PomBar is ook lekker allemaal van die beeries

ja maar die gele zakken niet meer, dat was spaans gekruid ofzo, die waren zooooo lekker!

die ken ik niet meer eigenlijk....je had ook altijd in Frankrijk die LEKKERE ketchupchips en daar was t zooo riant toen kwam croky ermee, maar toen vraten geen enkele hollander die chips en was t pleite....nu hebben ze alleen met die gierige ribbels die ik nie lus uuuhhhlll...maar jah....:)
hahahaha gierige ribbels.....dat vindt ik juist weer t lekkerst van die ketsjupsjips :-D

ik werd er helemaal misselijk van....kweenie kan niet tegen spontane combinaties...
die normale chips die ook ribbels hebben die zijn ook al zoo hard en als je dan een hap neemt breekt al die shit af neeeeeeeeeuh, gewone dan maar:)
Hmja daar zit neen kern van waarheid in....je kan ze niet normaal eten...Maar ik vind ze wel TASTYYYYYYYYYY :kwijl:

Echt, het lijkt wel of ze de lekkerste chips uit de handel halen he!!!
Ik vond die gele zakken van Croky ook echt lekker!!! En kent iemand nog Tengels??
Die oranje rondjes, met 4 uitsteekseltjes eraan, wat dan natuurlijk handjes moesten voorstellen. :D
Die waren echt JAMMIE!!!!!!!!
En ik ben ook echt VERSLAAFD aan chips!!
:jaja:
:kwijl: jaaah die ketchup chips.. die gaat in een keer op :kwijl: :D
laatste aanpassing

Doritos cajun salsa en gewone paprika ahhh zo lekker!! :D
ketchup chips die wle (Y) maar mag ok wle fles zuipen naast zetten :jaja:

Ik krijg zin in chips van dit topic :kwijl: hehe...

kennen jullie nog die Smiths superchips Mexican?die zat in een oranje zak ongeveer 4 a 5 jaar geleden...die was echt lekker!

en bijna alle chips is wel lekker, je moet alleen wel ff wat afwisselen! anders wordt het zo saai :)
Don idd :jaja:

Vroeger was ik verslaafd aan hamkas en tegenwoordig vindt ik ze niet zo heeeeel lekker meer....

Maar volgens mij hebben ze de smaak er ook aan verandert...:-s
Ik krijg spontaan zin in chips nu...;p

Doritos!
Artiest Razer
pringles , normal chippies :D
Heb ff in de kelder bij mijn ouders gesnuffeld...en ja hoor een zak chips gevonden...;p