Partyflock

Forumonderwerp · 678284

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Deze zomer wordt voor mij en mn crew de allereerste Nature One :)

Uiteraard zal er een kleine hoeveelheid drugs worden meegenomen (we gaan met auto's) en die drugs moet dus verstopt worden...

Laatst hoorde ik dat er een grote kans is dat er controles om en rond het festival-terrein zullen gaan plaatsvinden...

Ik ben op zoek naar ervaringen. Blowen jullie alsnog gewoon in de auto en hoe nemen/namen jullie alles mee ?!

Zelf zaten wij te denken aan de bekende shampoo-smokkel-truc, maar als je dan even een bluntje wilt draaien is dat weer zo'n smeuige bezigheid :S...

Of is het allemaal niet zo streng ?

Waarschuw beheerder
dj magic:probeer ook niks mee te nemen naar het fesitival terrein zelf,er wordt daar een paar man uit de rij getrokken en dan wordt je gecontroleert en je moet alles uit doen,zelf je boxer,dus pas op!!!!

Fuck is het echt zo erg :frusty:
Moest je ook bukken enzo?

Waarschuw beheerder
was weer gezellig!
beter festival als vorrig jaar, en de controles waren niet zo erug, toch?

Waarschuw beheerder
Controlles waren idd niet zo veel, ze stonden wel vlak na de afslag kastellaun, toen wij langs reden was de controlle post net vol!!!!!! We mochten door rijden :FIEUW: :) voor de rest genoeg POLIZEI gezien maar meer voor de handhaving

Waarschuw beheerder
nergens last van gehad gewoon hel t weekend lopen blowe enzo alleen n paar strepen pep bij de deur hadden ze gevonden maar hij gooide t weg en ik mocht doorlopen dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iemand die ik ken heeft een koperen staaf gebruikt van zo ongeveer 15 a 20 cm lang en een behoorlijke diameter de ene kant een afsluit dop erop en dicht solderen zooi erin andere dop erop en dicht solderen keer het hele buisje af doen met brand spiritus geen amoniak! ik heb gehoord dat ze da in de productie van speed ook gebruiken en verstop da ding ergens onder je wagen niet in het zicht bij aankomst alleen ff open zagen met een ijzer zaagje

Mazzl's