Partyflock

Forumonderwerp · 678133

Waarschuw beheerder
Wie van jullie is er schizofreen en wil graag vertellen wat voor soort schizofrenie hij/zij heeft? Ik ben namelijk "schizofreen van de paranoide aard" Dat dit door drugs komt zal wel, maar ik heb me laten vertellen dat er in Nederland ongeveer 150.000 schizzo's zijn dus als jij er een bent, wat voor een aard heb jij dan?
Ben trouwens nooit meer para, maar vraag me wel af of er toch meerdere zijn die misschien t zelfde hebben.

Gr.

Waarschuw beheerder
donateur
:[

Waarschuw beheerder
donateur
:[
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn verontschuldigingen.. dat was ik niet!! Dat was mn alter ego..

Waarschuw beheerder
k hoor wel is dinge die der nie zijn is dat het ook????

Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft wel 1 voordeel......

Een schizofreen is nooit alleen......

Sjongejonge Apeldoorner.. hoe dom ken je wezen??
Als je nou ff de moeite had genomen om die lap tekst te lezen die ik een paar posts voor jou geplaatst had, dan had je waarschijnlijk niet zo'n ongeloofelijke stomme opmerking gemaakt!!
Waarschuw beheerder
Sjongejonge Apeldoorner.. hoe dom ken je wezen??
Als je nou ff de moeite had genomen om die lap tekst te lezen die ik een paar posts voor jou geplaatst had, dan had je waarschijnlijk niet zo'n ongeloofelijke stomme opmerking gemaakt!!

Waar maak je je druk om ? ga anders ook ff die shirt verkopers aanklagen,Omdat hun teksten niet op de waarheid gebaseerd zijn(hierbij bedoel ik bv de large) :P ;)

Waarschuw beheerder
donateur
waar ik me druk om maak?? dat ik die lap tekst daar neerpleur zodat mensen kunnen lezen wat schizofrenie inhoud, en dat er dan nog zo'n domme broodmongool met zo'n opmerking komt:S
Waarschuw beheerder
Dit is een forum je hoeft niet alles te lezen.Ik lees ook nooit alles.En zet dan na 4 berichten iets neer,Dus over scizofrenie ik ga dan niet mee met het forum,Maar post me zinnige dan wel onzinnige antwoord. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
post me zinnige dan wel onzinnige antwoord.

Volgens mij is dit een seriues onderwerp, en dan is het dus ook de bedoeling dat er serieus geantwoord wordt.
Als jij de behoefte hebt om het forum te vervuilen met onzinnige antwoorden, dan doe je dat maar lekker in het onzin/humor forum!!

EN NOU WEER ONTOPIC AUB!!! :[
Waarschuw beheerder
Tja, is PF niet echt t meesst ideale forum voor. Teveel hokjes enzo. Teveel mensen die denken dat ze grappig zijn of weten waar ze over praten.

Gelukkig worden de perspectieven voor schizofrenen steeds beter. Zeker als je degelijke sociale contacten hebt en medicijntrouw bent. Hoe eerder je erbij bent na je eerste psychose, hoe beter de vooruitzichten.

Als je meer wilt weten PB maar, hier op PF schiet t toch niet op om over zulke dingen te praten! :)

Waarschuw beheerder
De meeste mensen die dit hebben weten het nogeeneens toch?
Hoe kom je er eigenlijk achter?
Want je hebt ook slimme persoonlijkheden ertussen zitten ofcourse?

Waarschuw beheerder
nou nee k ben nie eg scizo geloof k

maar ik wel

en ik nie
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf geen schizofreen en ben ook nog nooit een pscyhose doorgemaakt. Ik werk wel in een kliniek waar voornamelijk schizfrene patienten wonen en heb mijn studie voor zover mogelijk gewijd aan deze stoornis, omdat ik het het meest fascinerende ziektebeeld vind.

Je hebt alleen last van stemmen als je in een psychose zit.

Dit klopt niet. Het is niet zo dat mensen die stemmen horen psychotisch hoeven te zijn. psychotische symptomen komen verspreid over de hele bevolking redelijk vaak voor, zij het in lichtere mate.

Överigens klopt de zin: een schizofreen is nooit alleen over het algemeen niet, omdat hierbij vaak wordt gedacht aan MPS. Maar als je de groep schizofrenen neemt met auditieve hallucinaties klopt het wel een beetje.....!

Waarschuw beheerder
ik ben wel een beetje schizo misschien OF mps
en een beetje para,adhd noem maar op
tja...wat doe je eraan he

lekkah tog :P
laatste aanpassing