Partyflock

Forumonderwerp · 677530
Nog rap liefhbbers hier of alleen house liefhebbers?

de klopdokter :d
G unit :bah:

Osdorp Posse

:JAJA::JAJA: .
XZIBIT, Onderhonden, Delinquent Habits, ICP

insane clown posse :respect:

g unit zijn geen rappers maar zakkenvullende stakkers die echt niet kunnen rappen.
Echt rap kan ik wel waarderen ja..Wel een beetje richting wu-tang+aanhang en de gravediggaz lekkere duistere gangsta..

tsjah...eminem...50 cent..DMX...
en NL: opgezwolle...lange frans en baas b..

toch blijft hardcore voorkeur:D

lange frans en baas b..

:jaja:

buitenland: talib kweli, hi tek, common, the roots, mos def, de la soul, eminem, epmd

deliquent habbits , cypress Hill :respect:

Werkzaam bij Bar27
G-Unit is nep

Mos Def, de la Soul :respect:
laatste aanpassing

ik vind ze goed!!

BomdigidigidigiBomdiggiBom.....G G G G G-Unit. Wat een kut muziek over geile wijven, geile auto's en geil geld. Ik kan me er niet mee identificeren en denk dat het slecht is voor de jeugd. Sommige mensen kunnen er gewoon niet zo goed mee omgaan, en denken dat ze ook uit de ghetto komen. Kijk nou eens naar Brainpower ed, het is gewoon lachwekkend!!
Brainpower is de grootste rappende NERD op deze aardbol

en niet zeggen dat ie een neger wil zijn... :vaag:
hahaha mafkees
G-unit kan je als rap net zo serieus nemen als de Party Animals op hardcore gebied.:s

G-unit kan je als rap net zo serieus nemen als de Party Animals op hardcore gebied.

je wilt toch niet zeggen dat jij de "hardcore"van de party animals niet serieus neemt he!!!!
Dus wel!:O
Party Animals
laatste aanpassing
Delinquent Habits en Akwid(Akwid - Komp 104.9 Radio Compa ES zo vet en helemaal spaanstalig).

G-Unit is niet mega van hun album vond ik maar 3 tracks goed rest was gewoon ronduit slecht.

Ik luister atm veel latino rap en 29e naar het concert van Cypress Hill!!!!! :)

wehehe ik zie het ja
(ik ben op dit moment ook niet sjors hoor)
maar mijn mening laten gelden met zijn blije hoofd erbij is altijd leuk:)
Lange Frans & Baas B
Negativ
Opgezwolle
Yes-R
C-ronic
Lempa
Tweestrijd
THC
Rebels
Brutus
NAZ-T
Ortega

mos def :)

heb nog leuk cdtje ligge van em :P

*ass so fat that u can see it from the front ;)*

verder vinnik g unit en 50 cent wel chill :)

Beetje jammer dat het allemaal van die bling bling wangsters zijn...
wu-tang roeleerd
wu-tang roeleerd

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Beetje jammer dat het allemaal van die bling bling wangsters zijn

Ach wat jij vindt...ik denk dat je toch echt wel een blokje omlooopt als je die jongens tegen komt in N.Y.C, terwijl jij door een steegje in Harlem loopt...:vaag:, maarja je komt uit Apeldoorn, daar woont alleen Dj Michael...

wu-tang roeleerd

Over commercieel gesproken...

Ali B !!! het leve wat we leve is de leve van de straat :jaja: :P
ik denk dat je toch echt wel een blokje omlooopt als je die jongens tegen komt in N.Y.C, terwijl jij door een steegje in Harlem loopt...

En dan? Moeten wij dat cool vinden?:D
Over commercieel gesproken...

wat zit jij nou te lullen? :[

Ach wat jij vindt...ik denk dat je toch echt wel een blokje omlooopt als je die jongens tegen komt in N.Y.C, terwijl jij door een steegje in Harlem loopt

Pffff....Dat jij nou bang bent voor bling bling negers

Doe mij maar de stijl van gravediggaz

Heb nix tegen negers maar hiphop zuigt gewoon. Continu naar breakbeats met un goedkoop synthesizer melodietje luistere zeker?

En dan ook nog een of andere kleffe gast dr door heen horen blère???

Maar goed, ieder zn eige ding he

Artiest Hungry
gay unit??

Krs-One, busta Rhymes, NWA Da's best te pruimen hoor :)
Heb nix tegen negers maar hiphop zuigt gewoon

vanwaar het verband? kortzichtige idioot
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
G Unit? Kan je dat eten?
Maargoed, sommige hiphop is wel lekker om naar te luisteren maar ik vind G Unit niks, sorry.
Ice Cube, N.W.A., Westside Connection en Wu Tang:)

G-Unit is nep

Just Hardcore :)

Gay Unit hahahhaah :P
laatste aanpassing
2 live crew,EPMD,Eric B &Rakim,Schooly D,House of Pain,Redman,Eric Sermon,Keith Murray,Tha Akoholiks,Souls of Mischief,Roots,LL Cool J,Wu Tang,Common,Group Home,Das EFX,Tim Dog,Joe Budden,Showbizz & AG,Black Moon,Pharacyde,Tribe,Leaders of the Newschool,Diamond D,Cypress Hill,Slum Village,Public Enemy,KRS,Mos Def,Talib Kweli,Pete Rock & CL Smooth,Akinyele,Ultramagnetic MC's,Tony Touch,Notorius BIG,Medina Green,Gangstarr,Mobb Deep.....enz enz..

laatste aanpassing

gay unit
Hahaha
Neej man, G-Unit :bah:

Hou eigenlijk helemaal niet van hiphop op Opgezwolle na. Die maken echt super lauwe beats... En Eminem produced ook wel grappige shit... Maar neej Hiphop is voor mij nog niet echt weggelegd...

Maar die gasten van G-Unit proberen te zeggen dat ze uit de getto komen en gangster zijn, maar wtf, dat is fucking nep man. Volgens mij heb 50 zich nooit ergens zorgen over hoeven te maken.... MF
nas , mos def , delasoul , dilated peoples , slick rick , junior mafia , krs one , run dmc , dr dre (the chronic 1992) , the firm , nwa , westside connection , beastie boys , the clipse , the roots , pharoae monche , twista , timbaland and magoo , n.e.r.d.(eerste album) , royce da 5'9 , bang em smurf , mobb deep , a tribe called quest , jungle brothers , outlawz , 2pac , biggie , dmx , redman , xzibit , method man , house of pain , cypress hill , ll cool j (oldschool stuff) , missy elliot :) , master p , extince , lange frans en baas b , ali b , opgezwolle , rap en roer , skate , e-life.
trouwens 50 cent nooit zorgen??? :s

50 cent heeft schietpartij van 6 of 7 bullets in zn lijf overleefd.
maar muzikaal is 50 cent met zn g-unit nie echt origineel zn groepie rapt allemaal zelfde manier over de zelfde standaardtexten over "poppin" en "pimpin" in iedere track. :s

word tijd dat 50cent eens net als 2pac destijds wat filosofischer uit de hoek komt.

luister ook eens naar bijv. BRENDA'S GOT A BABY van 2pac of zelfs :ONE MIC van Nas ,das hoog hiphop niveau naar mijn mening.(Y) en NIET die remix met brainpower . :)
Nas is zeer goed inderdaad (Y)
Is dit sown topic om zoveel mogelijk rapnamen te noemen die je kent?Mjah, laat ik het dan bij maar Man!ak en DHC houden...
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
- N.W.A.
- DMX
- Dead Prez

:yes:

G Unit

hahaha!

je kan zelfs al schoenen kopen van die stakkers
echt (y)

Xzibit
2Pac
Notorious B.I.G.