BomdigidigidigiBomdiggiBom.....G G G G G-Unit. Wat een kut muziek over geile wijven, geile auto's en geil geld. Ik kan me er niet mee identificeren en denk dat het slecht is voor de jeugd. Sommige mensen kunnen er gewoon niet zo goed mee omgaan, en denken dat ze ook uit de ghetto komen. Kijk nou eens naar Brainpower ed, het is gewoon lachwekkend!!
wu-tang roeleerd
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Beetje jammer dat het allemaal van die bling bling wangsters zijn
Ach wat jij vindt...ik denk dat je toch echt wel een blokje omlooopt als je die jongens tegen komt in N.Y.C, terwijl jij door een steegje in Harlem loopt...
wu-tang roeleerd
Over commercieel gesproken...
Ice Cube, N.W.A., Westside Connection en Wu Tang

G-Unit is nep
2 live crew,EPMD,Eric B &Rakim,Schooly D,House of Pain,Redman,Eric Sermon,Keith Murray,Tha Akoholiks,Souls of Mischief,Roots,LL Cool J,Wu Tang,Common,Group Home,Das EFX,Tim Dog,Joe Budden,Showbizz & AG,Black Moon,Pharacyde,Tribe,Leaders of the Newschool,Diamond D,Cypress Hill,Slum Village,Public Enemy,KRS,Mos Def,Talib Kweli,Pete Rock & CL Smooth,Akinyele,Ultramagnetic MC's,Tony Touch,Notorius BIG,Medina Green,Gangstarr,Mobb Deep.....enz enz..

laatste aanpassing
gay unit
HahahaNeej man, G-Unit
Hou eigenlijk helemaal niet van hiphop op Opgezwolle na. Die maken echt super lauwe beats... En Eminem produced ook wel grappige shit... Maar neej Hiphop is voor mij nog niet echt weggelegd...
Maar die gasten van G-Unit proberen te zeggen dat ze uit de getto komen en gangster zijn, maar wtf, dat is fucking nep man. Volgens mij heb 50 zich nooit ergens zorgen over hoeven te maken.... MF
nas , mos def , delasoul , dilated peoples , slick rick , junior mafia , krs one , run dmc , dr dre (the chronic 1992) , the firm , nwa , westside connection , beastie boys , the clipse , the roots , pharoae monche , twista , timbaland and magoo , n.e.r.d.(eerste album) , royce da 5'9 , bang em smurf , mobb deep , a tribe called quest , jungle brothers , outlawz , 2pac , biggie , dmx , redman , xzibit , method man , house of pain , cypress hill , ll cool j (oldschool stuff) , missy elliot
, master p , extince , lange frans en baas b , ali b , opgezwolle , rap en roer , skate , e-life.
trouwens 50 cent nooit zorgen??? 
50 cent heeft schietpartij van 6 of 7 bullets in zn lijf overleefd.
maar muzikaal is 50 cent met zn g-unit nie echt origineel zn groepie rapt allemaal zelfde manier over de zelfde standaardtexten over "poppin" en "pimpin" in iedere track.
word tijd dat 50cent eens net als 2pac destijds wat filosofischer uit de hoek komt.
luister ook eens naar bijv. BRENDA'S GOT A BABY van 2pac of zelfs :ONE MIC van Nas ,das hoog hiphop niveau naar mijn mening.
en NIET die remix met brainpower . 
50 cent heeft schietpartij van 6 of 7 bullets in zn lijf overleefd.
maar muzikaal is 50 cent met zn g-unit nie echt origineel zn groepie rapt allemaal zelfde manier over de zelfde standaardtexten over "poppin" en "pimpin" in iedere track.
word tijd dat 50cent eens net als 2pac destijds wat filosofischer uit de hoek komt.
luister ook eens naar bijv. BRENDA'S GOT A BABY van 2pac of zelfs :ONE MIC van Nas ,das hoog hiphop niveau naar mijn mening.