Partyflock

Forumonderwerp · 677449
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Man vindt haai op weg

Uitgegeven: 9 mei 2004 22:08

WORMER - Een voorbijganger heeft zondag onder het viaduct van de Wormerringdijk in Wormer (Noord-Holland) een zandhaai van anderhalve meter lengte aangetroffen.

Het dier komt voor in de Noordzee. Volgens een woordvoerder van de politie is het nog onbekend hoe de haai op de weg is terechtgekomen
- - -

gisteren een eend op de snelweg...nu een haai bij het viaduct....what s next:D?
tja wat anders als een normaal visje :P

Werkzaam bij Rage-Online
Zandhaai voor de grap aan trekhaak

AMSTERDAM, 13-05-2004 - De zandhaai die zondag door een voorbijganger werd gevonden onder een viaduct in Wormer blijkt voor de grap aan de trekhaak van een groenteboer te zijn vastgemaakt. Dat vertelt vishandelaar Jaap Waasdorp donderdag.

"De groenteboer stond vrijdag alleen op de markt. Het was regenachtig en hij klaagde dat de opbrengst zo laag was en dat hij ook nog helemaal alleen naar huis moest. Ik zei tegen hem dat ik er wel voor zou zorgen dat hij niet alleen naar huis toe hoefde."

Waasdorp bond de door hem gekochte zandhaai daarna vast aan de trekhaak, zonder dat de groenteboer dat wist. "Later belde hij mij op, om te vertellen dat hij heel wat bekijks had gehad onderweg," vertelt Waasdorp lachend.

De zandhaai werd zondag door een voorbijganger gevonden die de politie waarschuwde. De politie belde daarna de dierenambulance. Waasdorp had de zandhaai op de visafslag in IJmuiden voor 50 euro gekocht om hem als publiekstrekker in zijn viskraam neer te leggen.

bron: www.zonnet.nl
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
whahah wat een verhaal weer :D
ik dacht al: die heeft iemand gewoon op de weg gegooit.. :) hoe moest ie anders daar zijn gekomen? een duikje genomen in het asfalt :P :S
het was leuker geweest als je een levende krokodil was tegengekomen:)

:D

hahahaha
geweldig:D:D:D