Partyflock

Forumonderwerp · 677263
Zijn er mensen die naar renesse gaan dit zomer?

zo ja zeg er bij welke week je gaat en met hoeveel mensen

ik ga in de week van 30 julie tot 6 augusten met ongeveer 12 man
buuuuuuub renesse here we come :) hehe
lekker veel eten de hele vakantie

Die cvampings daar waren veels te streng. We moesten de tent in om 4 uur snachts terwijl we nog bier aan het drinken waren enzo. Daardoor was het een stuk minder leuk
Ja ga misschien nog wel een weekendje ofzo met een vriendin met een tentje.... beetje terrasje, zee, strand, enz. Altijd lekker. :D
ik ben er 2 jaar geleden ook geweest, camping Duin & strand, ik vond ut echt kei mooi alleen die bewakers daar zijn errug joh! die kale schele daar moet je rustig tegen blijven anders word je er echt afgeschopt :)
ben daar x bijna inelkaar gerost omdat ik keihard AJAAAAAAAAAAAAAAAAAX RIEP op een vel dmet allemaal feyanden!!!whahah!! maaaaaaaar heb me daar 2jrtjes goed vermaakt.. alleen maar zuipen en blabla. zat op camping duinhoeven en strompelde elke nacht naar mensen die het noggezellig hadden zodat ik elke ochtend ver van mijn tent verwijderd wakker werd.

ik ga ook met een groep vrienden in vakantie huissie van me oma vlak naast rennesse vanaf 24 julie tot we zien wel wanneer :P

Mijn broertje gaat met een stel vrienden naar Duin en Strand over op 3 juli.. Vieren dat ze geslaagd zijn (nou ja, 3 van de 4 dan) en gewoon begaaien daar..

Ik zit strax ook met me vage hoofd in renesse same camping als hierboven.....Mwuhahahaha wordt echt wel a-sociaal feesten nie te raar:P:P
Wij ook, week 33 :p . Zitten er een beetje goede discotheken daar in Zeeland ?
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Zitten er een beetje goede discotheken daar in Zeeland ?

NEE ! haha

naja op duin en strand zelf heb je een " discotheek " ( de schuur ) waar ze feestmuziek draaien etc..

en renesse natuurlijk zelf :

Discotheek ' T Roefke ( mijn voormalige werkplek ghehe ) : Club/trance/hardhouse

Discotheek Trinity : RnB House

Discotheek Pigalle : Feestmuziek

Pinky's : RnB

De Zoom : Ski-Hut

Costa : Feestmuziek .

De Stulp : Rock

Het LUB : Rock

DUs euh kies maar uit ;)

Kging vroeger vaak naar een camping vlakbij Renesse :) De duinhoeve in Burgh Haamstede :)
Hebbie ook een jongerenterrein :) !
Mooie stranden en leuk uitgaan hoor :yes:
Wat ik alleen wel veel verwacht van Renesse zijn 15 jarige pubertjes die ontzettend bezopen zijn en gaan vechten :[

de duinhoeve, zo heette onze camping. afgelopend jaar geweest dus. ik heb nog nooit op zon KUTcamping gestaan.

- je wordt zonder pardon van de camping afgetrapt omdat je om 5 uur smorgens gaat pissen
- bewaking is totaal niet relaxed
- en we krijgen nog steeds iets van 150 euro van ze.

echte lijers daar
Ja dat is minder maar weet iemand of camping Duin en Strand wat is ?

Hmm das is niet zo leuk voor je MickMaik :( :(
Ik heb er in totaal zo'n 9 jaar achter elkaar gestaan,maar toen was er een andere campingbaas , dus denk dat het daaraan ligt :S
Ja doh, ajax roepen in zo'n feyenerd hol :D
Zat toen ik er was, vol met kakkerlakken (feyenerders) uit dordrecht
hahah jah maar had ik toen niet door:) was 15jarig wel nuchter pubertje:)

kon dr wel mee lachen hoor! de volgende nacht gingen we samen telefoons opladen bij de supermarkt:D
heb ik ook nog opgestaan trws.. toen mocht ik pas de volgende dag weer de camping op:bounce:
wij duin en strand van 24 july tot 31ste volgens mij, niet echt vakantie voor ons maarja gewoon even weg hier, beetje zuipen beetje feest vieren verwacht er niet veel van, maar we maken het overal wel gezellig :)

Volgens de verhalen van mn broertje is het wel te vertoeven in Renesse, hij zit er nu..

Ik ga er vrijdagavond heen, om te stappen en te kijken hoe erg hij het aan het begaaien is :)
2 Nick!, die camping is wel relaxt, vrij schoon voor een jeugdcamping en goed bewaakt. Maar ook daar is het snachts behoorlijk streng wat betreft geluidsoverlast.

Laatste jaar dat wij er zaten stonden we met onze 2 buren binnen 5 uur na aankomst al op het kantoor van de camping baas :P Pisbadje achter de tent, 10x geluidsoverlast en ons aanstootgevend/alcoholistisch gedrag waren de oorzaak. Ook waren onze buren nog zo aardig geweest om wat te jatten bij het supermarktje. Schijnt ook niet te mogen :9

Ik heb in restaurant 't seapaardjuh gewerkt in Renesse, klein dorp met veel duitsers en veel duitse wouten..
Clubkuttuh discotheekjus, maja je kan het er wel gezellig maken..

Ik d8 trouwens dat camping duin en strand al volgeboekt was...