Partyflock

Forumonderwerp · 677075
2 volgers · 53157x bekeken
Waarschuw beheerder
Sinds ik bij me ex ben gegaan weet ik dat ik borderline in combinatie met adhd heb.
Na verdiepen in die 2 onderwerpen besefte ik dubbel zo hard dat het heel moeilijk leven met mij was (met muh ex net zo hoor).
Ik wist dat ik er last zou als ik een nieuwe relatie zou krijgen maarjah zoveel?

Pfff ik maak het me vriend af en toe egt heel errug moeilijk...

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Borderliner zelf of partner?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:54:
ja, NU weer wel... nu ik zo'n 50 berichten van de laatste pagina heb verwijderd :p

maar die kun je dus natuurlijk niet meer zien ;)

haha nee zover was ik dus nog niet haha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 08:22:
Ben blij dat je er vertrouwen in hebt, zou ik ook hebben hoe lang heb je al met hem?

naja niet super lang maar wel lang en goed genoeg om te weten dat dit goed zit... klinkt raar om te horen maar weet het gewoon zeker.. zit perfect!
Waarschuw beheerder
goeie aaf mesnuh heb wel een redelijke dag gehad ben wel ff uitgeflipt tegen een mogool op de weg maar was eigelijk ook wel lekker om ff stevig te schreeuwen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BIEK ! op dinsdag 20 december 2005 om 22:27:
ben wel ff uitgeflipt tegen een mogool op de weg

jan je hebt toch niet een te kort lontje?

dat is wel een kenmerk van een agressieve vorm van BL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 december 2005 om 23:03:
jan je hebt toch niet een te kort lontje?

dat is wel een kenmerk van een agressieve vorm van BL

welk lontje ik heb geen lont ik ontplof vaak gewoon maar dan is dat er weer uit en dan ken ik er weer ff tegenaan

Waarschuw beheerder
hmmm dan ken je mij nog niet:S als ik weer eens een woede aanval krijg, smijt ik met alles. Scheld ik tegen iedereen en achteraf kan ik me zelf dan wel voor me kop slaan, en wat bij mij helpt om rustig te worden, is jah klinkt stom hoor, maar ik praat tegen me katten (en ze geven nog commentaar ook:D) en dan weer sparen..:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op dinsdag 20 december 2005 om 23:07:
welk lontje ik heb geen lont ik ontplof vaak gewoon maar dan is dat er weer uit en dan ken ik er weer ff tegenaan

Hey Gab laat hem toch die uitsmijter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:13:

He Gab
ik snap niet dat jullie steeds denken dat ik jullie aanval,
ik probeer gewoon jullie situatie wat beter in te schatten daarom kunnen mijn opmerkingen opzich wel een beetje raar overkomen maar das toch echt nie de bedoeling hoor

(Y)
Waarschuw beheerder
ik gooi meestal niet met spullen maar ik scheld iemand helemaal de grond in en als ie kommetaar heb ken ie een knal krijgen maar dat gebeurt nooit zal wel agressief kijken ofzo ik wet het ook niet maar ieder1 gaat me altijd uit de weg als ik ontplof

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:13:

met zout en peper:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 december 2005 om 23:16:
He Gab
ik snap niet dat jullie steeds denken dat ik jullie aanval,
ik probeer gewoon jullie situatie wat beter in te schatten daarom kunnen mijn opmerkingen opzich wel een beetje raar overkomen maar das toch echt nie de bedoeling hoor

ohhh ok ik dacht dat je hier was om de boel te verzieken

Dan ben jij ook mijn Gab nu :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:18:
Dan ben jij ook mijn Gab nu

ik zou niet weten waarom, maar sommige mensen vind ik gewoon te zielig doen op dit forum, net alsof ze een spelletje spelen met de mensen die echt ziek zijn en die probeer ik nou juist er tussen uit te pikken en aan te vallen.
:hug: Gab (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 december 2005 om 23:20:
ik zou niet weten waarom, maar sommige mensen vind ik gewoon te zielig doen op dit forum, net alsof ze een spelletje spelen met de mensen die echt ziek zijn en die probeer ik nou juist er tussen uit te pikken en aan te vallen.

oke gab ik ben wel echt een bl'er dus mij hoef je nie aan te vallen oke gab

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op dinsdag 20 december 2005 om 23:22:
oke gab ik ben wel echt een bl'er dus mij hoef je nie aan te vallen oke gab

ik dus niet maar wil er toch meer van weten
Want een kennis heeft het daarom
Waarschuw beheerder
nou ja leuk is het niet maar ach ik ken je wel vertellen wat wil je weten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op dinsdag 20 december 2005 om 23:18:
ik gooi meestal niet met spullen maar ik scheld iemand helemaal de grond in en als ie kommetaar heb ken ie een knal krijgen maar dat gebeurt nooit zal wel agressief kijken ofzo ik wet het ook niet maar ieder1 gaat me altijd uit de weg als ik ontplof

pff helaas ik wel, me vriend weet ook prescies nu wanneer die echt uit me buurt moet blijven. Mijn aders in me hoofd beginnen dan op te zetten:S Wou dat t bij mij alleen bij schelden bleef, vandaar dat ik nu met de kerst een boxbal krijg hihi komt morgen binnen:D Hopen dat ik me daar dan op kan afreageren, maar ik heb ook dat ik uit t niets boos word, gewoon helemaal nergens om, bijv: om een pak suiker dat op is???En wat er dan gebeurd, dat heb ik al verteld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:25:
ik dus niet maar wil er toch meer van weten
Want een kennis heeft het daarom

Ja, dat verschild per persoon, de ene heeft een hele erge vorm er van en de ander weer niet.
Paar weken terug stond er iets in de krant, een 1 of andere stichting voor familie en vrienden van een bordeliner, heb m helaas weg gegooit, dus weet ook niet wat t nummeris. Zou je even op internet moeten zoeken

Waarschuw beheerder
ik wou jullie even waarschuwen, pas maar op met wat je zegt, want wat ik net gezegd heb, is gekopieerd en op een andere topic gezet.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey iedereen.

Ff een vraagje voor de mensen die al wat langer in therapie zitten.

Ik ben nu al bijna een jaar bezig en had altijd alles wel redelijk goed op een rijtje in mn hoofd. Tja dat ik een controlfreak ben wist ik maar dat kost me nu mn kop. Dankzij therapie word alles zo in de war geschopt dat ik me het meest stomme wezen op deze aardkloot voel. Iemand ervaring mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op woensdag 21 december 2005 om 14:52:
Hey iedereen.

Ff een vraagje voor de mensen die al wat langer in therapie zitten.

Ik ben nu al bijna een jaar bezig en had altijd alles wel redelijk goed op een rijtje in mn hoofd. Tja dat ik een controlfreak ben wist ik maar dat kost me nu mn kop. Dankzij therapie word alles zo in de war geschopt dat ik me het meest stomme wezen op deze aardkloot voel. Iemand ervaring mee?

ik liep van af me 16e tot me 20 in therapie, ik had zelf ook last van dat alles bij mij op rolletjes moest lopen, maakte zelfs de dag van te voren, wat ik de dag erna ging doen en zo moest t ook lopen.
Ik heb zelf verschilleden mensen gehad, waar ik ook gek van werd en die vonden dat ik niet zo naar me regeltjes moest leven!!Ik raakte zelf ook in de war en merkte dat t alleen maar slechter ging daardoor, dus ik loop nu 4 jaar niet meer in therapie, ben er mee gestopt, want bleef iedere keer me verhaal maar doen etcetc, en nu gaat t met mij wel redelijk goed. Ik hou me nog steeds aan me eigen regeltjes en voel me daar gewoon een stuk prettiger bij, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:57:
ik liep van af me 16e tot me 20 in therapie, ik had zelf ook last van dat alles bij mij op rolletjes moest lopen, maakte zelfs de dag van te voren, wat ik de dag erna ging doen en zo moest t ook lopen.
Ik heb zelf verschilleden mensen gehad, waar ik ook gek van werd en die vonden dat ik niet zo naar me regeltjes moest leven!!Ik raakte zelf ook in de war en merkte dat t alleen maar slechter ging daardoor, dus ik loop nu 4 jaar niet meer in therapie, ben er mee gestopt, want bleef iedere keer me verhaal maar doen etcetc, en nu gaat t met mij wel redelijk goed. Ik hou me nog steeds aan me eigen regeltjes en voel me daar gewoon een stuk prettiger bij, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Dank je wel voor je reactie. Mn therapeuten zeggen dat het een stuk is waar ik doorheen moet. Ik word er alleen zo moe van. Niks gaat meer goed:s Ik snap ook wel dat het eerst een zooitje moet zijn voordat je iets ken opruimen maar toch, vind het wel erg lastig:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op woensdag 21 december 2005 om 15:00:
Dank je wel voor je reactie. Mn therapeuten zeggen dat het een stuk is waar ik doorheen moet. Ik word er alleen zo moe van. Niks gaat meer goed Ik snap ook wel dat het eerst een zooitje moet zijn voordat je iets ken opruimen maar toch, vind het wel erg lastig

Dat begrijp ik helemaaal, maar in het hoofd van een bordeliner, zal t altijd wel een rotzooitje wezen;)

Je moet er eigenlijk gewoon mee leren omgaan en ik weet het het is wel erg lastig af en toe.

Waarschuw beheerder
maar t is te doen.
je gaat alleen soms ontzettend langzaam want sneller lukt niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:45:
maar t is te doen.
je gaat alleen soms ontzettend langzaam want sneller lukt niet

dat is waar:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:32:
Dat begrijp ik helemaaal, maar in het hoofd van een bordeliner, zal t altijd wel een rotzooitje wezen

Ik ga voor een geordend zooitje;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:45:
maar t is te doen.
je gaat alleen soms ontzettend langzaam want sneller lukt niet.

Ik kreeg al geen turbo behandeling van mn therapeuten...Stel spelbrekers;)
Waarschuw beheerder
sowww nou ik ben een beroeps chaoot van mij hoeft nix op rolletjes te lopen maar ik wil wel altijd de touwtjes in handen hebben en als dat niet is moet ik me heel erg inhouden en wat ik heel erg heb ik moet altijd sneller in een relatie ken ut nie snel genoeg met een baan kan ik niet snel genoeg alles weten echt ik maak mezelf gek met snelheid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op woensdag 21 december 2005 om 23:05:
ik heel erg heb ik moet altijd sneller in een relatie

Mijn relaties beginnen meestal met een spetterend vuurwerk en eindigd op een wereldoorlog:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op woensdag 21 december 2005 om 23:13:
ijn relaties beginnen meestal met een spetterend vuurwerk en eindigd op een wereldoorlo

ja dat herken ik ik heb hetzelfde ik begin eraan en ben super lief maar vaak al te lief en dan gaat het snel fout:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op woensdag 21 december 2005 om 23:20:
ja dat herken ik ik heb hetzelfde ik begin eraan en ben super lief maar vaak al te lief en dan gaat het snel fout

maar je blijft mijn Gab :respect:
Waarschuw beheerder
dank je gab

alles goed??

met mij wel heb weer lekker gewerkt en niet gescholden vandaag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 22 december 2005 om 00:10:
met mij wel heb weer lekker gewerkt en niet gescholden vandaag

netjes toch ???????

En ja hoor met mij is alles goed :yes:

Bijna Kerst he dan moet het met iedereen goed gaan toch ??

Maarja ik heb dat niet voor het zeggen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 00:17:

ging het maar met ieder1 goed dan hadden we eindelijk een volmaakt kerstfeest in deze wereld maar ik ben bang dat ik dat nooit mee zal maken

maar hoop doet leven:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 00:17:

Ik ben de enigste bij ons in de groep die zin heeft in kerst...Iedereen denkt altijd dat het altijd leuk MOET zijn. Zodra ik het woordje moet eraf haal geeft dat al een heel stuk meer vrijheid. :D
Waarschuw beheerder
ik heb ook zin in kerst FEESTUHHHHHHHH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 22 december 2005 om 09:59:
ik heb ook zin in kerst FEESTUHHHHHHHH

ben je vrij vandaag jan??

lekker hoor Gab (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op woensdag 21 december 2005 om 22:57:
Ik ga voor een geordend zooitje

me 2:D

Gelijk een vraag aan jou?
Schrijf jij toevallig ook alles op wat je de dag erna gaat doen?
Ik heb dat wel en zet een kruisje als ik iets gedaan heb en owee als ik me lijstje niet heb afgemaakt, dan...:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:40:
Schrijf jij toevallig ook alles op wat je de dag erna gaat doen?

Nee ik schrijf t niet op. T zit allemaal in mn hoofd en het komt zelden voor dat ik me er niet aan hou:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op donderdag 22 december 2005 om 15:52:
Nee ik schrijf t niet op. T zit allemaal in mn hoofd en het komt zelden voor dat ik me er niet aan hou

dat heb ik in t begin ook gedaan, maar dat werkte niet echt, de woede aanvallen kwamen erg vaak:S Daarom schrijf ik t op. En t gaat van,opruimen in huis tot boodschappen doen :D En de tijd voor mezelf natuurlijk;)

Vandaag had ik besloten om helemaal niks te doen, ja lekker achter de computer hangen en zo even me boodschappen halen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 17:02:
dat heb ik in t begin ook gedaan, maar dat werkte niet echt, de woede aanvallen kwamen erg vaak Daarom schrijf ik t op. En t gaat van,opruimen in huis tot boodschappen doen En de tijd voor mezelf natuurlijk

Ik heb wel al mn sociale contacten in mn agenda staan, zo ken ik ook goed en overzichtelijk zien wanneer ik weer een avond rust nodig heb:D
Waarschuw beheerder
nee ik was nie vrij morgen nog werken en gelijk na het werk gaak door naar de peppermil feestuhhhhhhhhhh:P:P

Waarschuw beheerder
lang weekendddddddd....... JAAAAAAAAAAAAAAA

ben blij toe :yes: :d

vd week nog wel een feest georganiseerd op de kliniek...kerst etentje...hoop stress maar ging allemaal goed ;)

Waarschuw beheerder
zijn jullie allemaal van die controle freaks?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:23:

Ja behoorlijk:(Tenminste ik dan he;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zit echt in een klote periode... komt dat nou door het weer ofzo!!??? word zo gek van mezelf!!

Waarschuw beheerder

nee....:d :d

ik heb bijna het hele feest in mn eentje georganiseerd :d

hoe bedoel je controle freak

Waarschuw beheerder
zijn jullie allemaal van die controle freaks

ik ook best wel
Waarschuw beheerder

ik ben juist het tegenovergestede

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nu hak weer geen controlle maar boeit me nix ik verzin gewoon een mannier om eromheen te werken wehehehe b)

Waarschuw beheerder
Merry Christmas voor iedereen

xx
Dees, Fer en Tygo

Waarschuw beheerder
ja fijne kerstdagen..