Partyflock

Forumonderwerp · 677075
2 volgers · 54300x bekeken
Waarschuw beheerder
Sinds ik bij me ex ben gegaan weet ik dat ik borderline in combinatie met adhd heb.
Na verdiepen in die 2 onderwerpen besefte ik dubbel zo hard dat het heel moeilijk leven met mij was (met muh ex net zo hoor).
Ik wist dat ik er last zou als ik een nieuwe relatie zou krijgen maarjah zoveel?

Pfff ik maak het me vriend af en toe egt heel errug moeilijk...

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Borderliner zelf of partner?

Waarschuw beheerder
ben der vroeger op getest.. en ik heb er alleen merkbaar voor anderen last van in de periodes dat ik extreem last van adhd heb.. echt vreemd :s

maar zelf merk ik het wel dagelijks.. en het is niet leuk :(

et was bij mij ook niet heel goed aan te tonen.. was allemaal erg vaag en wazig verteld :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:s erg vaag jah totmacher maar je heb dus wel adhd?

Waarschuw beheerder
Ik haat Borderline :@
Waarschuw beheerder
donateur
Zow bob, begin je de smaak van het forumen te pakken te krijgen:S

Waarschuw beheerder
ow shit, bob hier...

ik geloof dat ie echt van je houdt Pup!

Ik weet dat het erg moeilijk is, ik heb ook aan de andere kant gestaan! Maar het feit dat hij je hier nu weer opzoekt betekent toch wel een hoop! Tuurlijk ben je niet altijd makkelijk en tuurlijk doe je hem soms pijn! Maar je hebt nu eenmaal BL en hij houdt toch al van je, dus voor terugdraaien is het te laat!

Laat niet gebeuren wat er tussen mn ex en mij gebeurt is, dat is nog veel moeilijker...wel van elkaar houden en toch niet samen zijn!

dan maar gewoon vechten en strijden, maar je hebt wel elkaar! en de liefde wordt alleen maar sterker hierdoor!

succes jullie 2! (L) :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Hey iedereen.

De chaos in mn hoofd is erg geworden. Mn gedachtegang gaat echt de verkeerde kant op (snijden/zelfmoord). Ik dacht dat die therapie me beter zou maken en niet zo veel slechter. Ik word helemaal gek van alles. Hoop dat het beter gaat met de rest.

:flower:
Waarschuw beheerder
Ik heb geen bordliner maar heb veel medelijden met de mensen die het wel hebben en wil er zo even me medeleven mee uiten. Ik kan puppy namelijk nu wel redelijk en hoorde het via haar dat het ook allemaal op deze forum stond dus heb het even beetje door gelezen hoe en wat jullie allemaal mee maken. Vindt het allemaal vreselijk voor jullie dus veel sterkte ermee.

Waarschuw beheerder
ow pup!

shit zeg...

weet ff niet wat ik moet zeggen, wilde je ff een virtuele knuffel geven :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
een vriend en vriendin van ons hebben gister te horen gekregen dat zij een borderline stoornis heeft.. :(
Lijkt me niet makkelijk om daar mee om te gaan..
Dat zie ik wel bij hun, bijna continu stress en gezeik, nooit es rust in de tent :(

Ik zou er heel moeilijk mee hebben als mijn partner een borderline stoornis zou hebben/krijgen..
Waarschuw beheerder
Even een vraagje.. Komt BL op oudere leeftijden opzetten of is dat aangeboren en merk je dit al snel aan iemand? Verder wil ik iedereen erg veel succes wensen, het lijkt me echt supermoeilijk om ermee om te gaan, zowel voor de mensen die het hebben als de mensen die daar dichtbij staan. Heb er wel bewondering voor!

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Borderline is iets wat de laatste jaren meer is gaan spelen. Het is niet leeftijds gebonden maar kan pas vanaf je 18/20 vast gesteld worden door een psych.
Je merkt op het eerste moment weinig aan een borderliner. Misschien is hij/zij wel onbezonnen en grenseloos maar pas als die gene echt om je gaat geven zul je de ware aard van borderline zien.

Yeah vandaag geen last gehad. Lekker de hele dag weg geweest en vanavond ook weer. Lekker rustig. Ben blij dat ik morgen weer therapie heb.

Waarschuw beheerder
Je merkt op het eerste moment weinig aan een borderliner. Misschien is hij/zij wel onbezonnen en grenseloos maar pas als die gene echt om je gaat geven zul je de ware aard van borderline zien.

dit heeft nog nooit iemand tegen me gezegd! nu past de puzzle in elkaar!

ik weet niet of ik dat wel leuk vind!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is helaas zo. Een borderliner is pas een borderliner als mensen echt dichtbij komen. Een BLer is super sociaal weet mensen echt goed op afstand te houden maar dat hou je nooit de rest van je leven vol. Je wil toch wel van iemand houden. Dat zit nou eenmaal in de mens. Alleen loopt het bij een BLer gewoon ff een heel stuk anders.

Reden waarom jij Miss Rainbow nog steeds gevoel heb voor je ex en hij voor jou. BLers kunnen geen afstand doen van iets hoe erg ze ook twijfelen.

Waarschuw beheerder
donateur
hoe herkenbaar :(
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: En respect voor de mensen die er mee samen moeten leven. T kan soms heel zwaar zijn. Vind t echt knap!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd hoe herkenbaar :(

:'(

dat verklaart wel een hoop! hij zat altijd te zeiken op zijn zogenaamde vrienden van die groep waar wij kwamen...hij zei dat het nooit echte vrienden waren en dat ze de moord konden stikken...het was voor hem maar lucht...

diezelfde vrienden zeiden tegen mij als ik klaagde over zijn buien: Kim jongen zeik niet zo! er is niks mis met hem! het gaat keigoed met hem!

maar dat liet hij natuurlijk niet aan hun zien omdat hij toch niet voldoende om ze gaf! en om mij wel dus kreeg ik de volle laag!

klopt dat een btje?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja echt wel. Je zit helemaal goed. Ik herken het ook in mezelf al dat soort dingen. Ik wantrouw ook echt iedereen en als er iets mis gaat dan zoek ik er altijd het meest negatieve achter. Erg vervelend voor mij een de buitenwereld

Waarschuw beheerder
pffffffffff...het verklaart steeds meer...

het is zeker vervelend, maar de mensen die echt van je houden blijven wel...denk ik!

ik zou ook gebleven zijn als die zogenaamde vrienden van ons zich er niet mee bemoeit hadden!

maar ergens is het wel goed voor mij zo, ik heb wel rust...rust om mijn eigen leven eerst te leiden...als wij echt bij elkaar horen kruizen onze wegen zich nog wel een keer! waarschijnlijk ben ik dan een stuk sterker en kan ik anders met hem omgaan!

ach we zien het wel...ik wacht niet op hem ofzo...het interesseert me gewoon heel erg, alles wat maar met BL te maken heeft lees ik/kijk ik! alles!

tis wel confronterend, je herkent steeds meer dingen...dingen die jullie zeggen die hij gewoon precies hetzelfde uitlegde! heel raar, omdat mijn familie hem voor gek uitmaakte, terwijl hij gewoon duidelijk een 'mankementje' heeft! tuurlijk is het logisch dat mijn familie het voor me opneemt, maar dat gebemoei van al die mensen! ik word er ZO moe van!
Waarschuw beheerder
donateur
Het scheelt wel dat je nu een verklaring heb voor zijn gedrag. Mn ex die hield zich ook vast aan mn borderline. Helaas is het toch verkeert gegaan.

Zoals je al zei, als het t lot is kom je toch wel weer bij elkaar:flower:

Waarschuw beheerder
Nou ik hield me daar niet aan vast ofzo...
het is een verklaring voor het feit dat hij steeds roept dat ie me niet wil enzo...dat wel...

maar ik zeg niet het maakt niet uit wat hij tegen me zegt want hij heeft borderline! meer...hij moet uitkijken wat ie zegt ookal heeft hij borderline!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat zeker zo. Ik verschuil mezelf er ook niet achter. Ik haat het zelfs als mensen zeggen van joh dat komt door de borderline. Ik kan ook wel eens chago zijn;)

Waarschuw beheerder
Puppy..

Misschien dat het nu slechter gaat omdat je juist in therapie bent. Dingen onder ogen gaat zien. Dat is niet altijd even makkelijk en maakt soms een verkeerd gevoel in je los..

Bij mijn zus is het alleen een ander verhaal. Die gooit alles op haar bordelinestoornis. Lijkt soms wel alsof ze er trots op is ofzo.. Als ik een opmerking maak over een klein dingetje waar ik me aan irriteer barst ze helemaal los! Echt ontzettend... Even later verteld ze dan dat dat door haar bordelinestoornis komt..?!?

Snap er echt geen zak van! En elke keer als ik denk er iets van te begrijpen gebeurd er weer iets waardoor ik er juist weer geen drol van begrijp..
Ze is zo bang mensen kwijt te raken, heel erg bezitterig enzo... Maar ondertussen ziet ze gewoon NIET dat ze door alles waar ze nu mee bezig is iedereen aan het kwijtraken is..

Tja, wie wil er nou vriendinnen blijven met iemand die toch nooit iets positiefs ziet?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik moet eerst door een dal heen voordat het allemaal goed gaat. Eerst erachter komen wanneer er bepaalde dingen zijn gebeurt waardoor ze kunnen zien wat er mis is gegaan. Dan pas kunnen ze er wat mee doen. Tja dat gevoel wat je erbij krijgt dat is echt niet fijn. Ik kom net bij therapie vandaan en heb echt knallende koppijn. Dat komt gewoon doordat ze zo in mn hersenpan aan het graven zijn. En nee het is niet de borderline;)

Het komt allemaal wel goed. Nog maar 2 jaar:D

Waarschuw beheerder
ghehehe nog maar 2 jaar! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tis altijd nog beter dan 10 jaar. Positief blijven denken;) Hoe moeilijk het ook is

Waarschuw beheerder
tuurlijk positief blijven denken! dat vind ik ook! gewoon proberen!

:)

uiteindelijk scheelt het vast en zeker, therapie is er niet voor niks! succes fijn weekend! ik ga lekker een weekje vakantie houden en 2 daagjes carnaval vieren! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel plezier meis:hug:

Waarschuw beheerder
als er iets mis gaat dan zoek ik er altijd het meest negatieve achter. Erg vervelend voor mij een de buitenwereld

ik herken dit helemaal want hij deed het ook zei ik iets wat ik goed bedoelde dacht hij meteen het ergste.

sinds vandaag is het helaas uit tussern ons :cry: wat me erg pijn doet maar ik kon niet tegen hem zegge dak nog 1000% achter onze relatie stond. constant kei wispelturig. dan wou hij verder met me en dan weer niet en het breekt me op. en nou kan ieder wel denken da ik een zwakkeling ben maar dat vind ik niet. en hij zegt dat hij me niet kwijt wil :( en nu weet ik het gewoon allemaal niet meer. we willen elkaar niet kwijt en houden van elkaar maar zo lukt het ook niet. maar we willen beide het beste voor elkaar maar toch hoop ik stiekem dat het goed komt :(
Waarschuw beheerder
donateur
:hug: voor jou Tripper;)(K):lief:

Waarschuw beheerder
donateur
:knuffel: voor jou tripper (K)

Waarschuw beheerder
thnx (k) en :knuffel: voor jullie allebei :)

Waarschuw beheerder
K zit ondertussen op een half pilletje en ik merk dat ik mezelf niet meer onder controle heb..
dat is wel beangstigend..
maar het moet gewoon lukken..
Vooral de afbouwverschijnselen zijn niet top..:no:

Constant duizelig, droge mond, en dat soort dingen.
En ook de gevoelens die weer de kop opsteken zijn klote..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Miss moodswing. Dat is ook de reden dat ik geen medicijnen wil.

Hoop dat het beter gaat met je:kusje2:
Waarschuw beheerder
Heeej heej luitjes,

wilde effe zegguh dat ik er weer ben.
Heb een tijdje geen internet gehad, ben verhuisd etc etc...
Maar nu zitten we helemaal gesetteld dus nu kan ik weer af en toe op mijn eigen topic aanwezig zijn. :d
Hopelijk ben ik volgende week wel effe uit de roulatie want ik ben volgende week uitgerekend en dan hoop ik tog ook wel egt te bevallen.
Zwangerschap ging een hele tijd goed, voelde me stabiel en had geen behoefte aan medicijnen.
Nu ik lichamelijk steeds beperkter wordt en me nie lekker meer voel is dat ook geestelijk te merken.
Keer me weer vaak in mezelf, stemmingswisselingen en depressies. Kan weinig hebben van de bewegingen die de baby maakt in me buik en het enige wat ik denk is ....KOM ER NOU UIT! Als ik komende week nog verder in een depressie kom besluit ik na mijn bevalling voor een bepaalde periode tog weer medicijnen te gaan slikken. De verloskundige zei dat het nu ook geen kwaad meer kon voor de baby maar tog weiger ik nu medicatie te nemen. Die ene week depri zijn kan er dan ook nog wel bij. Ben nu al 5 weken egt uit me doen dus dan maakt een week erbij ook nie meer uit.
Als jullie het nie erg vinden neem ik effe nie de moeite om alles terug te gaan lezen, ut zijn inmiddels zoveel berichten.

Liefs Gabriëlle

Waarschuw beheerder
donateur
Welkom trug wijffie, ik hoop maar dat je snel bevalt en dat t weer wat beter met je gaat...

(K)sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Gabriële.

Blij weer wat van je te horen. Wel ff wat laten weten over de kleine he:lief:

Waarschuw beheerder
Thanx wijffies :d

Helaas zijn we weer een dag verder en ben ik nog steeds zwanger...

Nog 6 dagen te gaan en totaal geen tekenen dat het er aan zit te komen.

Pffff ben ut zoooo zat....

Waarschuw beheerder
He allemaal,

Ik zelf heb het niet maar mijn moeder heeft het al heel lang. Het gaat nu beter. maar er zijn echt periodes geweest dat het zo erg was dat ik zelf wel van een flat af wilde springen. En zijn ook verschilende vormen van: Mensen die zichzelf pijnigen, zelfmoordenpogingen, medicijnenverslaving, met adhd enz. Er komt zo veel bij kijken allerlei verslavingen het is gewoon te veel om te typen. Het is zo erg om met iemand te wonen die dat heeft. Het is echt 6 jaar erg geweest! Kan gewoon niet omschrijven hoe ik mij gevoeld heb. Zelf ook hulp gezocht want als puber die dit meemaakt is niet niets. Ook veel mensen begrijpen dit ook allemaal niet. Dat vind ik nog het ergst.

Ze zeggen ook dat ik veel volwassener ben dan mijn leeftijd eigenlijk zegt. Vroeger vond ik dat nooit leuk om dat te horen want ik wilde gewoon kind zijn, maar nu kan het me niet meer schelen ik zie het als een compliment.

Een ding: ik heb mijn moeder nooit laten vallen!! Dat is zo belangrijk! En ook heeeeel moeilijk. En ik ga binnenkort het huis uit. Maar dan vlucht ik niet zoals ik vroeg wilde doen. Ik ga met een gerust hart en met veel liefde en respect voor mijn moeder het huis uit. En ik denk maar het is niet leuk geweest maar het heeft mij gemaakt zoals ik nu ben.

En Gabriele veel succes met de bevalling!!

Waarschuw beheerder
Nou ik heb geen carnaval gevierd! Ik had er geen zin in dit jaar, heb het feestgedruis op veilige afstand bekeken :D

nog 2 daagjes vakantie en dan maandagmiddag weer werken...

guess what...ben bij mn ex geweest! :D

Waarschuw beheerder
hey gabrielle
je moet maar snel bevalle dan :d
gelukkig dat je er weer f bent en ons op de hoogte houd.
bevalt het je wel goed in je nieuwe huisie?
:flower: sterkte deze week meis en als we je niet meer spreken veel succes met je bevalling
Waarschuw beheerder
Nah nog steeds nie bevallen :s maar gelukkig zijn de verloskundigen het er over eens dat ik het nie veel langer meer trek dus wordt ik sowieso snel ingeleid :d

Ja me nieuwe huissie bevalt op zich wel alleen nu is het zoooo saai want ik mag eigenlijk alleen maar rusten van de verloskundige :s

Maarjah komt goed

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop voor je dat je snel kan gaan bevallen :flower: Spannend allemaal!
Waarschuw beheerder
http://www.psychowijzer.nl/Borderline/body_borderline_verschijnselen.htm

hier kan je goed en duidelijk lezen wat t nou precies inhoudt.
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel Guillermo maar ik denk dat zo ongeveer iedereen wel weet wat BL inhoudt:flower:

Waarschuw beheerder
Ben sinds maandag helemaal zonder medicijnen maar moet zeggen, de controle raak ik af en toe een beetje kwijt hoor..:S

Waarschuw beheerder
Dank je wel Guillermo maar ik denk dat zo ongeveer iedereen wel weet wat BL inhoudt

Dat wist ik dus niet echt helemaal. Een goede vriend van mij heeft een relatie gehad met een vrouwtje met borderline. Hij was stapelgek op haar en hij ging ook met haar mee naar therapie. Uiteindelijk is de relatie toch uitgegaan, hij werd er zelf helemaal door meegetrokken. Wat ik dan gehoord heb is dat mensen met borderline de eigenschap hebben om mensen heel sterk naar zich toe te trekken en dan net zo hard weer van zich af te stoten. Zij was inderdaad ook super wantrouwig. Vroeg me altijd wat het nou precies was....nu weet ik er dus wat meer van.

Ik wens iedereen heeeeel veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
het is gelukkig weer aan met me vriend :d hij wou toch eigenlijk niet zonder mij :d gelukkig maar en we hebben besloten om heel goed ons best te doen in moeilijke tijden. ik weet dat het heel moeilijk gaat worden voor hem maar ben blij dat hij het toch probeert. hij is ook heel lief voor me en blijft niet zolang meer boos. ik denk toch dat hij iets is ingaan zien. alleen nu hij minder blowt wordt het denk toch wel moeilijk voor hem en raakt hij ook sneller geiriteerd, maar we komen er samen hopelijk wel doorheen :d

gabrielle hoe lang moet je nou nog dan? of ben je nu aant bevalle ;) hoop voor je dat het snel komt hoor meis :d en tja dat rusten heel de dag lijkt me nogal zwaar en irritant
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben sinds maandag helemaal zonder medicijnen maar moet zeggen, de controle raak ik af en toe een beetje kwijt hoor..

Zal nog lang niet zonder dr seroxat kunnen :S BPS (ofwel BL) STINKT :(
Laat het maar snel zomer worden...
Waarschuw beheerder
Nah Joline ik ben nog steeds nie bevallen maar vandaag wel bij de gynacoloog geweest.
Heb een echo gehad en een inwendig onderzoek.
Morgen ben ik uitgerekend maar als het vanacht niet komt dan moet ik me morgen om 07.30 melden in het ziekenhuis en worden daar me vliezen gebroken. Als me weeën dan niet binnen een uur beginnen dan krijg ik wee opwekker dus sowieso ben ik morgen om 08.30 bezig met bevallen. Tijdens het inwendig onderzoek vandaag kwamen ze erachter dat ik al wel 2 cm ontsluiting heb en hebben ze de vliezen losgemaakt van de baarmoedermond in de hoop dat dat voor vanacht een extra zetje in de juiste richting geef.
Sowieso heb ik morgenavond me kindje maar ik zal jullie op de hoogte houden :d

Thanx wijffie dat je zo met me meevoelt :d (K)

Waarschuw beheerder
hey gabrielle
vind het heel goed van je dat je het zo goed volhoud ben echt trots op je wijffie :d
je laat zien dat je het kan.
ik heb voor iedereen hier grote waardering voor zoals hun het doen :jaja:
naja ik denk dak je niet meer spreek meis, maar toch wens ik je heel veel succes met het bevallen en hoop dat het een beetje opschiet voor je, want de laatste paar uur zulle toch best wel zwaar worden voor je, maar je krijgt er vast en zeker een pracht kind voor terug. en dus is alles de moeite waard en je weet waarvoor je het doet he meis ;)

dikke (k)