Partyflock

Forumonderwerp · 677075
2 volgers · 50356x bekeken
Waarschuw beheerder
Sinds ik bij me ex ben gegaan weet ik dat ik borderline in combinatie met adhd heb.
Na verdiepen in die 2 onderwerpen besefte ik dubbel zo hard dat het heel moeilijk leven met mij was (met muh ex net zo hoor).
Ik wist dat ik er last zou als ik een nieuwe relatie zou krijgen maarjah zoveel?

Pfff ik maak het me vriend af en toe egt heel errug moeilijk...

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Borderliner zelf of partner?
Waarschuw beheerder
donateur
Hallow mensjes. Dank jullie wel voor jullie steun. Ik ben blij dat jullie me begrijpen. Tis goed voor me om ook jullie verhalen te horen. Zo weet ik tenminste dat k niet alleen ben:jaja:
Ik hou jullie op de hoogte. Nog 3 dagen en dan moet ik naar 2 psychen toe:(
(K)en een :knuffel: voor jullie allemaal

Waarschuw beheerder
Graag gedaan weiffie :kusje2: Vandaag moet ik weer naar mijn psycholoog toe. Moet ook vertellen waarom ik linehan ga doen wat ik wil veranderen enzo. Ben er al de hele week hard over aan het nadenken. Ik wil zoveel veranderen maar weet niet hoe ik dat goed onder woorden moet brengen. Ben benieuwd wat er vanmiddag uit mijn mond komt :-S

Ik ga me maar op mijn werk storten (waar ikvandaag weinig zin in heb) en dan rond half 3 weg :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Dees.
Ik ga voor je duimen vandaag. Ik hoop dat je een beetje uit je woorden kan komen. Misschien is het een idee om gewoon wat trefwoorden voor jezelf op te schrijven. Zodat je daar wat hou vast aan heb. Die Linehan, ga je die bij het RIAGG volgen?
:kusje:

Waarschuw beheerder
Zelfs dat lukt me op dit moment niet. Ik heb genoeg in mijn hoofd zitten maar krijg het er nu niet uit. Probeer me er ook maar niet te druk om te maken, het zal wel goed komen vanmiddag. Yep ik ga de linehan bij het RIAGG doen (ik loop daar ook sowieso voor mijn BL)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh gezellie daar loop ik ook. Moet er donderdag weer heen en dan krijg ik te horen hoe ze me gaan klaar stomen. Hoop dat alles goed komt. Wees sterk meis. Je kan het
Waarschuw beheerder
ik heb symptomen
en kep geleerd dat ik er mee overweg moet kunnen..ik bterap mezelf soms op dingen..heel raar maar het is wel zo..
jezelf proberen in de hand te houden..
niet roepen van ik heb bordeline of ik heb er symptomen van maar dr wat proberen mee te doen

maar dat is cker niet voor iedereen zo

sterkte (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat we daar allemaal al achter zijn dat je je niet achter je borderline kan verstoppen. Je moet sterk zijn en de confrontatie aangaan.

Waarschuw beheerder
Daar sluit ik me ook helemaal bij aan :jaja:

Mijn gesprek dinsdag is goed gegaan, toch nog aan een paar goede punten gekomen :-D

Enne succes vandaag he, ik zal aan je denken vandaag. :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx schatje, ben net wakker maar heb eigenlijk niet geslapen:S:S:S Heb er zwaar aan lopen denken hoe het zal zijn als ik daar echt voor een tijd heen moet en niet eens in de week ofzow. Ik vind het echt eng.
Ik snap het niet eens. Ik snij niet. Maar ben alleen aggressief (dus sla wel andere mensen waar ik echt veel van hou). Misschien is dat wel de reden. Ik twijfel zo of ik nu wel moet gaan of niet. Of ik het allemaal wel aan kan. Tis om gek van te worden.

Waarschuw beheerder
Dat is moeilijk weiffie, laat je me weten hoe het is afgelopen vanmiddag. Ik stuur je ook wel even een pb-tje met mijn e-mail van werk enzo.

Dat met dat slaan heb ik soms ook wel. Heb dan ineens van die buien dat ik mijn vriend knijp ofzo iets, niet al te hard maar toch. Daar ben ik zelf nou ook hard mee bezig om dat niet meer te doen.

Maar ik begrijp je wel helemaal weiffie, ik vind het ook doodeng en heb dat ook tegen mijn psycholoog gezegd.
Waarschuw beheerder
bij mij is dat nu ietsies minder wel,
maar vorig jaar sloeg ik mijn vriend tot ie op de grond in elkaar gedoken zat..
Ik beet tot zijn rug paars werd... en krabde zijn huid open..
Ben daar niet voor opgenomen...

Waarschuw beheerder
Gelukkig is dat bij mij nooit zo erg geweest. Probeer er wel steeds meer op te letten dat ik dat niet doe. Maar het blijft moeilijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Haaaaallow iedereen, ikke is er weer.

Nou psych was weer zwaar vermoeiend. Maar er is wel weer een hoop duidelijk geworden. Ik weet nu wie mn vast begeleider gaat worden. Gelukkig is dat mensje super aardig voor me en ze begrijpt me ook nog eens dus das ook mooi meegenomen.

Hoop dat alles ook goed gaat met de rest (dees:knuffel: )
Waarschuw beheerder
Beter wijffie,

Ik heb gelukkig ook een psych die me begrijpt.

Heb afgelopen week een hoop te verduren gehad.
Mijn zoon die ieder moment van school weg kon lopen of weggestuurd kon worden.
School die liep te pushen dat het onderzoek voor mijn zoon moest worden afgerond ivm nieuwe schoolkeuze en dat het onhoudbaar was.
Mijn zoon die daardoor dagen achterheen thuis heeft gezeten.
Telefoontje dit en dat...pffff
Riagg voor hem (hoef je zelf effe nie meer moet je alsnog)
Psychiaters, kinderartsen etc gesproken.
Uiteindelijk officiele diagnose voor hem, daar bij horend een schooladvies pffff
Dus nu weten we dat mijn zoon adhd/odd(opstandige gedragsstoornis) heeft en dus naar een school voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen moet.
En daarnaast ook professionele opvang, die ik zelf heb gezocht en daar de 14e een intake heb.
Dus PGB voor mijn zoon aanvragen en de tog regeling.

Pfff is voor een normale ouder al moeilijk maar voor een Bl-er natuurlijk ook.

Maarjah er is hoop en we weten nu dat er iets aan te doen is

(K)iessss voor iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
Ah Delana wat klote voor je meis. Echt heeeeel veel succes ermee. Ik vind het echt kut voor je. :knuffel:

Waarschuw beheerder
DAt is pittig Delana maar heel veel sterkte weiffie de komende tijd :hug: En weet dat je er goed uit zult komen.

Dikke kus voor Lautje en Delana :kusje:

Waarschuw beheerder
soooooooooooooooow.... wat een bedoeling!

dit wel uhh Joah... uhhh jah.. BOEIEND!!
zeerruhh Boeiend jaja, interessant!

interessant, boeiend, interessant, boeiend!

hoe witte gij da allemaal, boek? welk boek? dit boek!!. oww..
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vandaag in spanning afw8en op dat stomme telefoontje of ik die baan heb. Heb er vanacht zelfs nachtmerries over gehad. Lang leve mijn overweldige fantasie:no:

Waarschuw beheerder
Lekker he die nachtmerries :-S Maar ik ga voor je duime ndat je die baan hebt :-D
Waarschuw beheerder
donateur
fuck man hoor het morgen pas. nog een x nachtmerries hebben:(

Waarschuw beheerder
Sterkte (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Slecht nieuws...

Ik heb die baan niet. Kan weer van voor af aan beginnen:'(
Waarschuw beheerder
O wat jammer maar hou er rekening mee het is niet het einde van de wereld.

Ik ben al zo vaak met me kop tegen de muur aangelopen maar tog sinds afgelopen maand (voor het eerst in 3 jaar) resultaten geboekt.

Dus ookal lijkt er geen hoop meer dan kan ineens alles omkeren en toch weer heel anders lijken
Waarschuw beheerder
donateur
Zow dat doet me goed zeg dat je dat zegt. Ik ben het zo zat om weer onderaan die ladder te beginnen. Maarja, ik moet wel. Geen werk is geen geld, geen geld is geen toekomst.

Waarschuw beheerder
Heb je ook al eens geprobeerd om via / voor een uitzendbureau te werken? Wie weet dat je dan iets tegen komt wat echt bij jou past :-D
Waarschuw beheerder
donateur
k sta er bij 3 ingeschreven maar die hebben niks:'(

Waarschuw beheerder
Schiet ook niet op. Kijk je ook wel eens op sites zoals monsterboard, stepstone, jobtrack enzo. Daar vind je ook vaak veel vacatures.
Waarschuw beheerder
donateur
Dinsdag weer een gesprek bij een hotel als nachtportier of serveerster

Waarschuw beheerder
Nou ik heb mezelf op het ogenblik al een geruime tijd helemaal onder controle en ik ben er trots op dat ik dat helemaal ZELF gedaan heb zonder een psych.
Heb veel aan mn vriend en zijn vrienden gehad:)
en aan mn eigen vrienden:)
zit perfect in mn vel nu.
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Miss Moodswing...Ik vind het echt super knap van je dat je het alleen heb gedaan...Ik hoop ook dat je kan begrijpen dat sommige mensen wel hulp nodig hebben...

Waarschuw beheerder
Same here voor Miss Moodswing.

Nou kreeg ik vandaag te horen dat ik pas begin volgend jaar mee kan doen aan de linehan omdat er 2 groepen samen zijn gevoegd en er nu geen plek meer is..... Nou ja op naar volgend jaar dan maar he :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Eh fuck voor je meisje. Tering hoop toch dat je op 1 of andere manier toch voorrang krijgt. K ga duimen voor je meis. (K)voor jou:jaja:

Waarschuw beheerder
Ach ik zie allemaal wel hoe het gaat lopen. Maak me er niet meer druk om. En op zich gaat eigenlijk heel goed met me op dit moment. :-D
Waarschuw beheerder
even een update over mijn oom die samenwoonde met een borderlinepatient..

samenwoonde ja, want hij is nu bij haar weg, ze heeft hem aangevallen, en ernstig verwondt, ze is nou voor de zevende keer opgenomen,

en mijn oom zit zwaar depressief in dagtherapie door de moeilijke periode de afgelopen 6 jaar..

hij stond dus niet zo stevig in zijn schoenen als hij dacht.
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn therapeut, waar ik dus al sinds juni niet meer geweest was, heeft vorige week afgebeld omdat ze ziek was en ik heb geen nieuwe afspraak gemaakt. Ik red t al zo lang zonder therapie en medicijnen, dat ik er nu het nut ook even niet van inzie om te gaan...

Verder gaat alles hier goed op de hormonale stemmingswisselingen na, die wel vaker komen dan de bl-stemmingswisselingen, maar gelukkig veel minder heftig zijn.

We zijn bezig met woningruil, die morgen officieel aangevraagd wordt en heb nu alleen stress van de vraag of t goedgekeurd wordt of niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo, hier spreekt DSW, uw eigen topic-aanveger! :D

ik heb weer ff moeten bezemen.... ja, ik wéét dat dit een openbaar forum is, maar het is voor een heleboel mensen hier erg belangrijk dat deze topic een btje schoon blijft... dus hou je please aan het hiernavolgende verzoek van mevrouw Puss...

Als je twijfels over Borderline hebt, open je daar maar een reltopic over en ga je met al deze mensen in discussie.
Daar is hier namelijk geen plaats voor.
Dit is een topic voor en door bl-ers en als je daar niet tegen kan, moet je gewoon wegblijven :yes:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx DSW (f)

Erg lief van je (l)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo iedereen, weer ff een verhaaltje van mij.

Ik ben gestopt met roken nu en heb echt weer super veel last van buien. Me vriend word nu helemaal gek denk ik. Hij zegt het niet maarja. Weten jullie hoe ik hier mee om kan gaan. Ik heb mezelf echt niet in de hand nu. Het lijkt wel alsof ik de hele dag in een bui zit.
Waarschuw beheerder
Heeej heej allemaal...

Nou hier ook effe een update van mij haha

Ik ben dus net als me beste vriendinnetje evil pussy bezig met woningruil.
Tja die meid heeft nog wel eens goede ideetjes hihi...

Zaterdag gaan we daar kijken en sávonds komen ze bij mij kijken.
Ik ben vet zenuwachtig...helemaal nie goed voor me bloeddruk snik...
Ik schijn te lijden aan het averechtse effect van een hoge bloeddruk. Bij ieder anders stijgt hij maar bij mij daalt hij natuurlijk weer.
Slecht voor me zwangerschap maar jah ut moet maar effe...
Waarschuw beheerder
donateur
T wordt pas slecht voor je bloeddruk als je helemaal in love bent op die woning en je moet t dan gaan aanvragen en op de uitslag gaan zitten wachten...
Das pas zenuwslopend...
Dus duim allemaal ajb voor me :D
Waarschuw beheerder
donateur
K ga voor jullie allebei duimen. Ik gun het jullie van harte;)

Waarschuw beheerder
Tja, met die 2 dingen valt best te leven. Als jij zelf weet waar je vaagheden weg komen en als je vriendje ook weet wat je heb en wat dat inhoud kom je echt wel een heel eind hoor!!!
Geven en nemen, onvoorwaardelijk!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelijk in xtreme a maar t is moeilijk om er achter te komen waardoor dat komt. Als we dat zouden weten zouden we het onder controle kunnen hebben en ook niet meer naar de psych moeten.
Waarschuw beheerder
Nou we zijn zaterdag wezen kijken bij dat huis en de broer van die vrouw bij ons.
Dat huis...pfff moe veel aan gedaan worden maar ut is zooooo groot.
Grote huiskamer, 4 slaapkamers, grote zolder en een mega achtertuin...prima locatie en nie duur.

Ons huis is kleiner maar jah wel veel mooier...:s
Maar die broer vond ut wel wat, dus nu hopen dat zij het zaterdag ook iets vind...

Want dan zit ik voor het eind van me zwangerschap nog in Brabant wheeeej
Waarschuw beheerder
donateur
ik wist niet helemaal wat borderline was, dus heb het ff opgezocht... en tot mijn grote verbazing herken ik er een aantal dingen uit ... heb vaak dat ik boos word om dingen die mensen echt belachelijk vinden, terwijl het voor mij op dat moment veel betekend ... :S en zo nog een paar dingen ...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat je het best kunt dan als je er mee om wil leren gaan. Als je echt Borderline heb dan he. Eerst naar het riagg gaan want alleen een psych mag de diagnose geven van borderline. Als je het heb dan zullen hun verder met je in bespreking gaan of je er wat aan moet gaan doen of niet. Ligt eraan hoe zwaar de vorm is. Als je er echt veel last van heb dan ga je in therapie. Kan je er zelf mee leven denk je dan moet je er ook niks aan doen. Het is een hele lange weg die wij hier allemaal af zijn gegaan om te bereiken waar we nu zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, ben even stil hoor na het doorlezen van dit topic....

Heb al heel lang zulke verschrikkelijke buien, heb al medicatie gehad een tijdje vanwege depressie en ik zit op een dag iets te lezen en ineens las ik over Borderline

Was schrikken, heel confronterend, maar ook zo herkenbaar, heb ook moeten huilen dat ik dat las, misschien dat je dan dnekt, zie je nouwel, ik ben niet volslagen gek, maar het is iets wat ik heb.
Ik heb het twee weken geleden met mijn huisarts besproken, hetgoede neiuws is dat ik het zelf dus onderken dat ik het heb en dat schijnt al een hele stap in de goede richting te zijn.

verder heb ik gelzen dat de symptomen minder worden na je dertigste meestal, dus nog een jaartje doorbijten, denk ik dan maar.

Verder probeer ik er gewoon mee te leven, heb wel homeopatische kalmeringstabletten voor als ik te emotioneel word, maar verder wil ik liever niet (weer) aan de medicijnen, dan verander ik voor mijn gevoel namelijk in een soort van zombie

Ik wil iedereen hier heel veel sterkte en succes wensen (f) (f)