Partyflock
 
Forumonderwerp · 676873

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Vluchteling steekt zich in brand


AZELO - Een 33-jarige asielzoeker heeft woensdagmiddag gepoogd zichzelf in brand te steken. De Turk, die in het asielzoekerscentrum in Azelo verbleef, overgoot zijn lichaam met brandstof en stak zichzelf daarna aan.


ben je dan ziek of niet :kots: :vaag:
 
Nee hij snapt het dan ook ECHT niet... Dus bij deze stop ik deze nonsens als deze jongen niet eens rede kan inzien dan houdt het op...
Eng gewoon die mensen hier die zeggen van mooi weer 1minder enz enz.Maar wel lekker naar turkije op vakantie gaan of n shoarmaatje bestellen,he!!!
Idd kortzichtige mensen die niet weten waar ze nu over praten.Waarom die haat???En kom nou niet van ze krijgen alles en willen niet werken.Wat doen we dan met al die nederlanders die niet willen werken?En dat zijn er n hoop.
Voor jaren terug moesten we wel buitenlanders hier naar toe halen,omdat de nederlanders te beroerd waren om t vieze werk op te knappen.
Denk dat de meeste mensen met zulke antwoorden hier gewoon stoer willen doen(wat t dus niet is)of zelf geen mening hebben,niet voor zich zelf kunnen denken,de uitspraken van vrienden overnemen die ook al geen gezond verstand hebben,want anders was er wel 1 geweest die duidelijk aan kon geven waarom hij/zij er zo over denkt.
 
scherp geformuleerd RenC!Dat er toch nog mensen zijn met een IQ boven het niveau van een bakvis hier op PF...
 
jullie snappen mij niet

Ik snap jou helemaal, maar jij wilt de psychologie van dit verhaal niet omvatten... En dat is fout... Als jij niet wilt snappen dat iemand zo kan "flippen",dat hij dit zichzelf aan kan doen, dan ben jij degene die het niet snapt...
als jij niet goed in de kop bent dan zien de mensen dat wel en donderen ze hem wel in een gesticht duz het is geen geldige reden om je zelf in fik te zetten zo'n persoon wie dat maakt niet uit ook al is het een nederlander zo'n persoon moeten ze gewoon nog een x in de fik zetten nog een x laten branden zodat tie ziet wat hij een ander aan doet want wie moet dat verbrande ligaam opruimen wij :yes: en denk je dat dat fijn is nee en wie moet die begravenis betalen wij watn hij was toch zo zielig o ik heb niemand en wie moet die shit dan betalen wij van mij part donderense hem op de vuilnis beld maar dat is mijn mening :yes:
 
Wie zegt dat hij altijd niet goed in zijn kop is geweest (om jou termen te gebruiken). Misschien was er niks aan de hand en leed hij alleen aan depressia of psychoses en WERD hij zo doordat bericht... Zoals mauzz zegt het kan zijn dat hij in zijn eigen land op veel ergere wijze vermoord kan worden door zijn daden, of hij heeft gewoon te veel meegemaakt.
:bah: Ik kots op jouw *piep* argumenten met je wie moet de begravenis dan betalen wijs... Pfff dat merk jij ook echt hoor jochie in 1 van de rijkste landen die deze aardbol rijk is...
Denk jij dat jij er in je portemonnee wat van voelt als ze zijn begrafenis betalen (wat niet nodig is want er staat nergens in je bericht dat de beste man overleden is...)
 
ben je dan ziek of niet
Nope, dan ben je een godse stakker!
mensen wordt eens wakker...
 
Ik ben anders klaar wakker...
mensen wordt eens wakker...


leg uit..
is dat net zoiets als "nederland word eens wakker" ?
want ik lees het heel vaak hier op het forum maar het wordt nooit toegelicht.
 
KATTIVO nu verwacht je te veel niet alleen maar iets posten maar ook nog beargumenteren :O dat kan niet....
mensen die zelf moord plegen die moet je niet begrafen laat ze wegrotten op de vuilnisbeld en dat is mijn fucking mening
 
Jij gaf tenminste nog (doelloze) argumenten. Dat waardeer ik nog. De meesten kwakken maar wat neer...
na jah...ik zal hem niej missen hoor...
Zijn genoeg allochtonen hier...

Het is hier tog al vol...
Die neger op je foto heeft vast je Portomonee gejat Tesje
neej hoor...dat is eric...ook wel bekend als Boom-Selection...Die maakt op heel veel Techno feesten foto's...!!!

Ennuh waar sloeg die opmerking op..!!
nauw hoe jij dat verteld aan het begin na jah...ik zal hem niej missen hoor...
Zijn genoeg allochtonen hier...

Het is hier tog al vol... dat komt een beetje over van dat je buitelanders niet mag
kansloos.. nahja laat ze zichzelf maar lekker in de fik steken, ik lig er niet wakker van hoor..
 
nauw hoe jij dat verteld aan het begin na jah...ik zal hem niej missen hoor...
Zijn genoeg allochtonen hier...

Het is hier tog al vol... dat komt een beetje over van dat je buitelanders niet mag

Niet alleen de beste uitleg maar gelijk je beste berichtje van de hele discussie ;)
mensen wordt eens wakker...


leg uit..
is dat net zoiets als "nederland word eens wakker" ?
want ik lees het heel vaak hier op het forum maar het wordt nooit toegelicht.


LEG UIT? ben je zo dom dat je nog uitgelegd moet hebben??
Kijk om je heen overal komen islamitische scholen...moskeeen winkels etc etc etc...
waarom doen ze dat niet in hun eigenland?
donder op...
probeer als nederlander maar eens een kerk in marocco neer te zetten..ze hakken je kop eraf!!

wat doen ze hier?? alles behalven werken..altans die paar die zo een winkel hebben (jaja)

Ze staan met groepjes in de stad mensen uit te dagen..kijk ze aan en ze staan met 20 man om je heen te hijgen alsof je een loops schaap bent!
fuck off!!!!!!!

op scholen steken en schieten ze leraren kapot!
toe ff!

als je zoontje buiten aan voetballen is en ze pakken ze bal af zeg maar eens wat..en heel vliegtuig met die gasten komt wel ff langs!!!

oudere mensen intimideren! STOER HOOR!!!

meisje lastig vallen in het zwembad!! toppie

werken ho maar...

om maar zo te zeggen ZE VERNEUKEN ONS!!! land

en daar moeten WIJ!!! wat aan doen..
je hoort voor je land op te komen..

en ja nu ben ik nazi zeker?? NEE!
nationalist mischien..maar ik vind het belangrijk onze cultuur te bewaren en niet te veranderen in hun richting..
het is belachelijk wat hier allemaal gebeurt!!

kan je mee eens zijn of niet..
zo denk ik er over dit zijn mijn argumenten
en kan zo nog wel ffies 100.000 zinnen doorgaan..

:jaja:
laatste aanpassing
100.000 zinnen met onzin vullen kan ik ook.

Blijf maar lekker bij de gedachte dat er 2 miljoen mensen in Nederland zijn die leraren doodschieten, en schapen in de kont neuken… zegt toch eerder iets over jezelf dan over hun.

Je wilt niet weten wat zulke vooroordelen in het verleden hebben veroorzaakt.. :bah:
laatste aanpassing
als je zoontje buiten aan voetballen is en ze pakken ze bal af



Hahahahahaha!!!! :respect: :respect: :respect: :respect:
werken ho maar...

Beroep: eeehmm

Vette baan heb jij zeg! wat werk jij ongelofelijk hard!

nationalist mischien..maar ik vind het belangrijk onze cultuur te bewaren en niet te veranderen in hun richting..

Je noemt niet EEN argument waaruit blijkt dat je je daar zorgen om maakt. Je loop alleen maar te zeiken over wat ze allemaal wel niet fout doen volgens jou. Als je geen zinvolle bijdrage kan leveren aan een discussie zeg dan gewoon niks. En ga werken kneus!
 
Hoe bedoel je ik scheer iedereen over 1 kam...
Pfff BULLSHIT!!! Ze werken niet?! Nou ik zal je vertellen dat jij ziet alleen de hangjeugd, nee de werkers zie je niet, waarom niet? OMDAT HUN AAN HET WERK ZIJN....
Ik werk me te pletter en wordt nog gediscrimineerd op mijn werk... Maar toch blijf ik gaan; mijn drijfveer? Mensen als jij de mond snoeren...
Mijn moeder manager mijn vader Chef bij Eneco geploeterd etc.. en dan moet ik dit pikken NOU NEE!
Ik beheers de Nederlandse taal beter dan de meeste Nederlanders. En zo kan ik nog 1.8 miljoen allochtonen noemen; waarom hoor je daar niks over? Omdat zij niks verkeerds doen...
laatste aanpassing
Ik beheers de Nederlandse taal beter dan de meeste Nederlanders. En zo kan ik nog 1.8 miljoen allochtonen noemen; waarom hoor je daar niks over? Omdat hun niks verkeerd doen...
 
2 Het harde werk
Kan je dan ook zijn fouten verbeteren ;)

Maar ik pas het wel even aan :)
laatste aanpassing
hoezo offtopic :P
nahja iig zijn er een paar die het voor rest verzieken, en die komen het meest onder de aandacht, omdat ZIJ degenen zijn die enige problemen veroorzaken..
niet allemaal natuurlijk, maar men gaat snel slecht over allemaal denken.

maar goed, het ging over een brandende turk :P
ik niet werken????????????????????!!!!!!!1
haha weet zeker dat ik meer per week verdien dan jij in de maand pannekoek! :jaja:
Dat is niet aan je profiel te zien.
En wat ben je ongelofelijk stoer dat je meer verdient! Gefeliciteerd! Verder blijf je een zielige kortzichtige kneus.
dealer ? :P

komop mensen, ontopic :vaag:
hehe nee geen dealer...werk hard voor me centen..
en jij zegt dat ik niet werk vandaar dit antwoord..
maarja laten we maar ONTopic blijven ;)
lol hehehe :jaja:
 
Geef mij maar een vlammetje :D

Ik zie der de lol wel van in :P
 
engels is best wel moeilijk voor sommige
 
Ik hou het voor gezien met deze nonsens discussie, te veel platen voor sommigen hun hoofd. :jaja:
te veel platen voor sommigen hun hoofd.

idd :jaja:

teveel nederlanders met een plaat voor hun kop
 
wow als je zo wanhopig bent wil je wel heeeeeeeeeeel graag blijven...
 
waarom? waarom?
Goh.... ik schrik er echt wel van als ik de reacties van sommigen hier lees... Misschien is een VLUCHTELING niet hetzelfde als een 'luie allochtoon die hier voor zijn lol niets doet...'


Ik denk dat je voordat je een uitspraak typt als;

'na jah...ik zal hem niej missen hoor...
Zijn genoeg allochtonen hier...

Het is hier tog al vol...'

je eerst eventjes moet nadenken over hoe het kan zijn gekomen en je inleven in een persoon. Misschien heeft die man wel de gruwelijkste dingen die je je kan voorstellen meegemaakt en als hij terug moest zou hij gemarteld/vermoord worden.... Er zijn genoeg redenen om gewoon helemaal gek te worden en tot alles toe in staat zijn.