| Betreft: | evenement: Tha Playah Birthday Party, zaterdag 3 juli 2004 om 22:00 |
Zijn de kaarten alleen bij de 3 voorverkoopunten op de flyer
(Als ze er nog zijn)
Das F*cking ver weg voor ons...
Zou er toch wel graag bij zijn
Is er geen andere manier om aan die kaarten te komen??? Anders maar Masters of Rave in Tilburg maar dit lijkt toch nog wel een stuk mooier ( line up =
)
Das F*cking ver weg voor ons...
Zou er toch wel graag bij zijn
Is er geen andere manier om aan die kaarten te komen??? Anders maar Masters of Rave in Tilburg maar dit lijkt toch nog wel een stuk mooier ( line up =
laatste aanpassing
Er zijn ook kaarten via email te bestellen
Stuur maar email naar info@xfactorevents.nl
Greetzzzzzzzz
Stuur maar email naar info@xfactorevents.nl
Greetzzzzzzzz
neur-terreur je kan de kaartjes ook via internet bestellen, dan moet je ff mailen naar info@xfactorevents.nl 
gaat n dik feesie worden hoop ik... ik heb er zin in in ieder geval 
hehe kan ik wel doen ja, maar denk da ik dan ook kaartjes moe kopen voor iedereen die die dag is uitgenodigd wil ik'm meekrijgen 
Nou voor da geld kan ik me eigen feesie organiseren
Hopen da er snel nog's zon'n line up van jullie (Xfactor events & tha Playah) voorbij komt 
Dan Moet ik er gewoon bij zijn, zon'n kans laat ik nie 2 x schieten! Maarja mischien nog FF de 2e bij Masters of rave kijken, als troost voor mezelf

En idereen die wel gaat, HAKKÛH todat je er bij neervalt
maak er een mooi feesie van en schrijf een verslag, kan ik dat onder z'n neus drukken>>> heb ik voor jou gemist 
Nou voor da geld kan ik me eigen feesie organiseren
Dan Moet ik er gewoon bij zijn, zon'n kans laat ik nie 2 x schieten! Maarja mischien nog FF de 2e bij Masters of rave kijken, als troost voor mezelf
En idereen die wel gaat, HAKKÛH todat je er bij neervalt
https://partyflock.nl/SECTION/organization/ACTION/single/ORGANIZATIONID/180

Spreek gewoon met je vrienden af dat je er een hele saaie verjaardag van gaat make, iedereen half slapend op de bank, maar wel overal heel nonchalant flyers laten rondslingeren
Ach ja volgende keer beter toch
Spreek gewoon met je vrienden af dat je er een hele saaie verjaardag van gaat make, iedereen half slapend op de bank, maar wel overal heel nonchalant flyers laten rondslingeren
Ach ja volgende keer beter toch