Partyflock

Forumonderwerp · 676390
659x bekeken
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie nou van deze panties ik vind als dikke mensen ze aan hebben net een rollade krijg ik Free Willy gedachtess
Waarschuw beheerder
[img]http://www.xpphotoalbum.com/data/500/7934net.JPG?5147[/img]

Ik draag ze zelf ook, moet iedereen voor zich weten toch... ik zie ze ook wel eens lopen, net ietsje te dik voor zo'n panty.. maar joh, hun lopen ermee, jij toch nie ? laat lekker gaan.. :D
Waarschuw beheerder
Met een netpanty heb je niet zo snel last van een ladder

:jaja: das idd wel handig van zo'n panty... maar toch moet je wel een beetje uitkijken, want als er een "gat" in komt is ie gelijk wel heeeel erg groot.. das weer minder.

Waarschuw beheerder
Kan geil wezen, kan ook verschrikkelijk zijn als de dame in kwestie iets overgewicht heeft, dat het vet door de ruitjesvorm heen sijpelt

Waarschuw beheerder
en die roosjuhh heeft weer eens gelijk..;P:D
Waarschuw beheerder
panties zuigen kameluh ballen man, kousen, dat ruleerd pas, met jarretels helemaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kansloos!!

Waarschuw beheerder
poe

Waarschuw beheerder
Neuuuhh...ligt eraan wie t aan heeft :)

Waarschuw beheerder
ohww nee..:D dom..:D ik d8 aan bretels..:D sorry..:D nee dan is t wel top..das sexy..:D
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
Tja verschild per vrouw. Bij de een staat het mooi en bij de ander niet. Bij Romy75 weer net wel

Waarschuw beheerder
Ik ben wel een liefhebber van het vrouwelijk been (mits niet van een vrouw met overtolige kilootjes). Dus vind ik deze benen ook mooi in net panty's!!! :yes:
Desondanks moet iedereen aantrekken wat ze zelf fijn vinden om aan te trekken. Doe ik ook ;)

Artiest Chemo
Waarschuw beheerder
ja een legging dat is het... nr.1 !!!
een mooie netpanty, prachtig.. trek ze aan dames!!