Partyflock

Forumonderwerp · 676232

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hallo,

Ik ben Barend. Omdat ik niet zo vaak buiten kom, is het lastig voor mij om een meisje te vinden. Daarom wil ik het graag hier proberen. Ik ben al jaren op zoek naar een leuke vriendin, maar ik heb er nog geen gevonden. mijn moeder zegt altijd dat op ieder potje een dekseltje past, maar ik weet niet of dat wel waar is hoor.

Ik zal mezelf even kort omschrijven. Ik kan goed solderen (2 meter per minuut !). ik hou van gezellig praten, maar niet als ik aan het solderen ben, hoor. Ik heb goede communicatieve vaardigheden in C++ en andere programmeertalen. ik hou er ook van om mijn computer te overklokken, zodat ie lekker snel loopt. Maar het lijkt me ook leuk om eens een mooi meisje te overklokken, maar niet dat ze dan sneller wegloopt natuurlijk hahaha.

Graag alleen advies van serieuze meiden die mij willen helpen, niet raar gaan doen aub

Natte kus,

Barend
Waarschuw beheerder
haahhahahaha zielig persoon het is hier geen date box dweil:S

Waarschuw beheerder
:kots: haha
donateur
sorry maar ik dacht dat pf er niet bedoeld voor was om een meisje te leren kennen :S:S:S dan moet je naar http://www.relatieplanet.nl gaan :gaap: het is maar een tip ps: ga meer naar buiten :D:D:D
Waarschuw beheerder
haahhahahaha zielig persoon het is hier geen date box dweil

Alleen meisjes aub
Waarschuw beheerder
Gewoon een keer met de jongens de hort op Barend

Waarschuw beheerder
vin het wel een lekkerding eigenlijk :P haha

Waarschuw beheerder
:gaap:
donateur
whahahahhahhahaha sorry neem aan van mij en ga naar die site :D:D:D

enne malibugirl :kots: wees blij met jap :D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahahahaha koop een opblaaspop zou ik zeggen en ga die dan ff lekker solderen
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe ik vind het wel lache :D

Waarschuw beheerder
van solderen gaan opblaaspoppen lek :P
Waarschuw beheerder
vin het wel een lekkerding eigenlijk haha

Ik vind jou ook wel een lekker ding. Zullen we eens wat afspreken? Kunnen we bijvoorbeeld een film gaan kijken of ik kan je leren solderen.

Kusjes,
Barend
Waarschuw beheerder
nou malibugurl je hoort het hy wil je leren solderen een aanbod wat je niet af kan slaan natuurlk:P
Waarschuw beheerder
ik zou ZEKER niet méér naar buiten gaan

We hoeven ook niet per se naar buiten te gaan hoor claudia. Binnen kan het ook heeel gezellig zijn! En bovendien blijft de soldeerbout daar beter warm

Waarschuw beheerder
jaah idd :D:D:D is echt moeilijk om nee te zeggen :$:$:$:$
Waarschuw beheerder
wrom soldeer je niet een meisje in elkaar ben je meteen van al het gezeik af of moet ze ook nog kunnen praten:P

Waarschuw beheerder
een meisje van soldeerspul is een btje hard of je moet ook een stalen leuter hebben :P
Waarschuw beheerder
ffe een vraagje he waarom kom je niet buiten dan ?????

DUHHH... ik weet niet hoe lang jou internetkabel is, maar die van mij haalt het net tot aan de deur, niet verder.

Groetjes en kusjes,

Barend
Waarschuw beheerder
ffe een vraagje he waarom kom je niet buiten dan ?????

DUHHH... ik weet niet hoe lang jou internetkabel is, maar die van mij haalt het net tot aan de deur, niet verder.

Groetjes en kusjes,

Barend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
veekslotjekneusbanoprotterig zeg!!!!

Waarschuw beheerder
daar heb je zo een draadloos internet ding voor tegenwoordig :P
donateur
:jaja: tegenwoordig kan alles jongen :D:D:D:D enne ga je nooit uit of zo ?? :D moet je wel doen ga naar feesten :D en heb je geen vrienden die een leuk meisie heeft ??
Waarschuw beheerder
Als je een meissie wil, zal je dat internet een keer moeten laten. Maar als je zo vast zit aan het internet, waarom ga je dan niet gewoon met een cyberbabe, koop je er gewoon een virtual reality bril bij.
Waarschuw beheerder
1 woord 1HAPSCRACKER!!!! :[
Waarschuw beheerder
neem een laptop en een opblaaspop met stemrecorder en je bent klaar jonge:P
Waarschuw beheerder
tegenwoordig kan alles jongen enne ga je nooit uit of zo ?? moet je wel doen ga naar feesten en heb je geen vrienden die een leuk meisie heeft ??

Een echte ? Nee, dat niet. Mag ik met jou mee naar een feestje ? Sensation Black lijkt me leuk, maar ik hou niet zo van hiphop is dat erg ?

Knuffel,

Barend
Waarschuw beheerder
hiphop kom jij uit het stene tijdperk ofzo

hardstyle en techno jonge!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hoi barend bokkelul, als je zin hebt wil ik wel een keertje met je daten, misschien leuk om samen dan af te spreken met jou thuis
misschien kunnen we dan met elkaars soldeerbout spelen (y)

Waarschuw beheerder
soldeerbouten doen worderen :p
donateur
:nee: sorry ik vind me zelf daar te goed voor nee sorry zoek een ander met wie je kan gaan :(:(:(:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha hip hop hhahahaha jy bent egt nog nooit verder dan de voordeur geweest of wel hahahaa
Waarschuw beheerder
wat kan jij zoal met je soldeerbout?

Nou ik kan daar erg goed mee solderen, vooral als ie erg heet is.. Ik weet em dan precies in de juiste plekjes te stoppen
Waarschuw beheerder
Gewoon gaan cyberen jongen, wordt je vast verliefd op
Waarschuw beheerder
Nou ik kan daar erg goed mee solderen, vooral als ie erg heet is.. Ik weet em dan precies in de juiste plekjes te stoppen

Dat heb ik nou ook!
Waarschuw beheerder
douw die soldeerbout van jou gewoon in een knuffel joh spreekt ook niet tegen

Waarschuw beheerder
die verbrand dan van binnen :P
Waarschuw beheerder
die bril heb je zeker ook zelf gesoldeerd of niet??!!!

:[ :[
Waarschuw beheerder
Dan als je verliefd bent, met je linkerhand, iets van glijmiddel erin en je heb ook meteen geneukt

Waarschuw beheerder
je hand ken ook niet zwanger raken :D
Waarschuw beheerder
he angel, ik wou dat ik jou was... dan kwam ik me bed niet eens meer uit ;-)
Waarschuw beheerder
ga je nog op zijn aanbieding in malibugurl of wil je niet leren solderen:P

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://milo.corks.nl/.pictures/deargod_stop.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Precies , anders zitten onze kinderen straks met zo'n zelfde forum als wij nu omdat hij een kind heeft gekregen