Partyflock

Forumonderwerp · 675924
AMSTERDAM - Duitse mannen die in een BMW rijden zeggen meer seks te hebben dan eigenaren van welke auto dan ook. Dit blijkt uit een onderzoek van het Duitse magazine Men's Car. De magazine ondervroeg 2.253 mannelijke automobilisten in de leeftijdscategorie 20 tot 50 jaar. BMW-rijders hebben 2,2 keer seks in de week. Porsche-rijders daarentegen zeggen 'het' maar 1,4 keer per week te doen.

Audi-klanten en Volkswagen-liefhebbers doen het ook goed. De eigenaren van een Audi bedrijven 2,1 keer per week de liefde, Volkswagen-rijders 1,9 keer per week. Ford-rijders doen het 1,7 keer per week en Mercedes-coureurs 1,6 keer.

Het gemiddelde van mannen met een Italiaanse auto is 2,0 keer per week, daar vlak achter zitten de rijders van een Franse auto met 1,9 keer per week. De 'Japanners' doen het 1,8 keer, de Zweedse rijders 1,6 keer en de Koreaanse liefhebbers 1,5 keer per week.

Bron:Nu.nl
laatste aanpassing
*Gaat sparen voor bmw* 8)
laatste aanpassing

Met Enzie de wereld rond rijden! ghehe

Maatje van me kan een 745 uit 96 kopen, echt alle opties inclusief gepantserde ramen!!! Als ie m koopt zet ik hier een mooie foto bij...ik heb het hem afgeraden natuurlijk!

Hoor veel klachten ook over die nieuwe 7 serie...ken een paar mensen die er een hebben gekocht, ze moesten allemaal al een paar keer terug...zelfde geld voor de cayenne...lijkt wel of ze tegenwoordig die auto's echt te snel op de markt gooien!

ik ga over een maand of 8 een nieuwe kopen.. tips? heb redelijk budget...(geen aston marin dus helaas). Ben wel gek op 4X4 = lekker hoog zitten en relaxed rijden...

het gemiddelde is 1,4 keer per week sex?

Aan de cijfers te zien die je gaf heeft dus iedereen met een auto meer sex dan de gemiddelde mens? Dan ga ik toch maar een pandatje aanschaffen denk ik :D

Tja, X3 of X5 natuurlijk! ;p
Klachten zijn er inderdaad over de nieuwe 7. Meestal electronica wat problemen geeft.
Nieuwe 5 ook al wel!
Meestal met de 1e generatie auto's van een nieuw model.

Meestal electronica wat problemen geeft.

zelfde met de vel-satis auto is prima maar electronica schijnt toch lastig te zijn!
BMW Idiotuh hebbuh een HELUH GROTUH EIGUHDUNK
om te kotsuhhh!!!!
Laat me raden, hij rijd in een Opel, wat betekent dat je op een stuk roest rijd en een schepnet naast je stoel moet hebben om verloren onderdelen uit de berm te vissen.

beetje jammer dat je nou precies hetzelfde doet als wat hij doet

nee een goede opel is geen goede bmw, maar mijn Opel is heel degelijk en de traction control liegt er niet om.Er rammelt of kraakt NIETS en hij heeft me nog NOOIT laten staan.

Tollerantie is weer ver te zoeken.

Nutero, je KAN het natuurlijk erg persoonlijk aantrekken..... ;)

Hmmmm, Paragezicht laat zich ook weer eens zien met haar welonderbouwde reakties :S

Als ze maar goed kan pij...autorijden ;)

Kan ze ook al niet. Is nog geen 18! ;)

Hmmm, liever toch iets ouder hoor! By the way, ze wil toch niets met iemand die een BMW bezit ;p
Ze heeft liever een "dikke" calibra las ik ergens hier, DIKKE TEREURBAKKUHHH

:/ :nee:

Haha, klopt ja!

Hmmm, liever toch iets ouder hoor! By the way, ze wil toch niets met iemand die een BMW bezit
==================================================­==========
Snap dat nu ze is op zoek naar een boerenknul die op papa's trekker mag rijden.

Daar voel je niks van

Het is nou net de bedoeling dat ik er wel wat van voel ;)

Ze heeft liever een "dikke" calibra las ik ergens hier, DIKKE TEREURBAKKUHHH

Tereur in de vorm dat het een gevaar op de weg is?

Snap dat nu ze is op zoek naar een boerenknul die op papa's trekker mag rijde

Boeren Mest Wagen ;P
laatste aanpassing
BMW Idiotuh hebbuh een HELUH GROTUH EIGUHDUNK
om te kotsuhhh!!!!

Als we jou nodig hebben, of je mening, rammelen we wel met een emmer stront!
Maar 2,2 keer per week? Zo weinag?

Begeerde Mannen Wagen....
Bedrogen Mannen Wagen....

Mijn BMW (523i) rijd niet alleen lekker je kan er ook lekker in rijden ;P :9

Begeerde Mannen Wagen....
Bedrogen Mannen Wagen....

Boeren Mest Wagen zal je bedoelen :P :devil: