Partyflock

Forumonderwerp · 675911
1 volger · 1113x bekeken
Waarschuw beheerder
vertel eens gasten..... wat vindt jij nu zo interessant aan auto's ??? en waarom???

bij mij zit het zo > ben zelf helemaal gek van lancia
(vooral de delta hf integrale is een super auto) dat komt omdat ik r zelf heb gehad.(namelijk een delta hpe hf turbo 16v)
een turbo geblazen auto is gewoon super :yes: daarom!!! als je nou eenmaal met het HF virus in aan raking bent geweest dan kom je r niet meer van af whahahahaha!!!!!

maar wat vinden julie nou zo mooi auto's en waarom!!!!!!!:respect:

Waarschuw beheerder
goede speakers?:9

donder alles weg:P en haal goeie spullen als je teminste mooi geluid wilt :)

Waarschuw beheerder
Haha. Zoals eerder vermeld. Ik ben a-technisch ;)
Ben al blij dat ik mijn accu weet te vinden ;)
(In de achterbak!)

Waarschuw beheerder
jij hoef het toch niet te doen? :)

zijn zat mensen die het wel kunnen o:)

Waarschuw beheerder
Ben al bij 2 auto/hifi-shops geweest. De ene wil het niet doen omdat het niet bij hun verkocht is en de andere zegt het niet zonder slijptol te kunnen doen!

Waarschuw beheerder
hmmz vaag :S
Waarschuw beheerder
klopt wel , bij bmw zit er een metalen plaat tussen de achterbank en de koffer ruimte , die houd veel geluid tegen , echt klote.. daarom halen ze daar vaak een stukje tussen uit. dat kan bij mij helaas niet , bij mij ligt er nl een gastank tussen , en dat zaagt niet zo handig :p
Waarschuw beheerder
bmw + audio = grijze haren....

tussen achterbak en binnen zit inderdaad een hele berg isolatie en staal en weet ik het allemaal.... heb er bij mij in de standaard ruimtes andere hoedeplank speakers (hifonics) en een compo set voorin (pioneer) en 2 4 kanaals van magnat achterin + 12inch phoenix gold woofer klonk leuk alleen de bass kwam dus niet binnen :( ... en aangezien ik ook niet van plan was met een slijptol gaten in me achterbak te gaan maken heb ik voorlopig me woofer maar op me achterbank gezet.... tot ik een goed plan krijg :D
Waarschuw beheerder
hehehe hebben we idd ook wel eens bij een benz gedaan , die heeft de tank daar zitten , toen hebben we de woofer achter de bijrijders stoel gezet.
Bij de alfa moet de originele hoeden plank er denk ik toch aan geloven , ik ga 1 van mdf maken met een paar grote (met stof afgedekte) gaten erin. Die mtx jes spelen zo ook voor jan lul.

Waarschuw beheerder
RF Punch. Klopt. Achterbank is niet eens normaal plat te leggen. Ook daar heb je al gereedschap voor nodig :S
Maar dat is niet het enige.... ook onder mijn (kleine) hoedenplank zit een berg ijzer!!!!
En daar zitten juist mijn achterspeakers!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een K*T ootoo Enzie
Waarschuw beheerder
mijn achterbank is ook nie neerklapbaar....

maar enzie.... zitten over de hoedeplank speakers nie gewoon roostertjes? die kan je gewoon los klikken hoor en dan kan je de speakers er zo uit schroeven....

weet nie hoe een 5 serie in elkaar steek maar weet wel dat in e46 en e39 de zelfde speakers wisselaars en radio's zitten

Waarschuw beheerder
hier nog zo'n kut auto ;p

gewoon achterbank eruit stelletje kippen :D
Waarschuw beheerder
ok dan Enzie dan gooi ik der af en toe ookw at door heen :)

Waarschuw beheerder
Is goed hoor starlet ;)

Pluisman, nee, bij de E39 zitten er geen roostertjes onder.

En Paashaas, bank kan er alleen uit dmv een half uur werk!!! Neerklapbare bank op de 5 was namelijk een optie van ik meen 1500 euro...

En De|Saint, bedankt weer voor het lieve compliment ;p

Waarschuw beheerder
ik bedoel,hele bank eruit :D

:D

Waarschuw beheerder
Ja dahaaag. Er moeten ook nog mensen op zitten hoor! ;p
Waarschuw beheerder
voor mij geen meeting meer...
heb hem eergisteren compleet in mekaar gereden...:@
dag BMW...

maar weer ff op de fiets dan :@

Waarschuw beheerder
Hmmmm das minder. Zelf nog wel helemaal OK???

Waarschuw beheerder
zeker minder :(
Waarschuw beheerder
gaat er iemand hier nog naar 100% tuning?
Waarschuw beheerder
nee volgens mij niet !!!
Waarschuw beheerder
Enzie >

neej niet er onder maar er boven... speakers zitten toch altijd achter een roostertje of weet ik het wat.... die kan je er bij bmw achter zo af klikken...
Waarschuw beheerder
+1
donateur
enzie >> :devil:

Waarschuw beheerder
neej doe je zo ;p

enzie >> :dood:

:o

Waarschuw beheerder
Pluisman, ik zou het niet weten. Maar dan nog moet ik naar de achterbak toe op de 1 of andere manier...

Saint: :cry:

Haas: :@

Waarschuw beheerder
:[

hoe naar de achterbak bedoel je? :9

Waarschuw beheerder
Met die kabels!

Waarschuw beheerder
knaken tuning:[
Waarschuw beheerder
donateur
Enzie>> gewoon ergens een gat boren zo groot dat alles er in 1 keer door kan. en dat je het niet ziet
Waarschuw beheerder
donateur
kijk.. jij weet dat de leuning van de bank ernstig vast zit.. heb je al naar de zitting gekeken? kans bestaat dat als je die loskrijgt.. je best een aardige ruimte naar de kofferbak kan creeren tussen de leuning en de zitting ofzo..

Waarschuw beheerder
Saint: boren??? nee daar doe ik niet aan! ;)

Mickey: Bank zal ik eens naar kijken. Maar die zit volgens mij ook redelijk vast...
Waarschuw beheerder
donateur
andere ootoo kopen... :[

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
enzie prutser :9

enigste kabels die je moet trekken zijn je signaalkabels van radio naar versterker :9

Die laat je onder de bekleding lopen,tis ff kijken hoe of wat.Maar niet moeilijk ;p

Waarschuw beheerder
Prutser????
Niet, ik heb gewoon geen technische genen meegekregen ;p

Waarschuw beheerder
wel meer niet volgens mij (6)

;p

je moet gewoon even een keertje de tijd nemen,en even kijken hoe het allemaal zit.

en lees deze site even door,dan ben je in 1 keer een audio god ;p

http://www.12vhifi.nl/

good luck :x

Waarschuw beheerder
Ik zal er wel eens de tijd voor gaan nemen! Site staat nu bij mij onder "notitie";)

Waarschuw beheerder
oki my son B)

:o

Waarschuw beheerder
Son???? Ben ff 6 jaar ouder!!!

Waarschuw beheerder
ahahaha

:9
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog ouwer! :(

Waarschuw beheerder