Partyflock

Forumonderwerp · 675822

TECHNO:hier komen de mensen die zichzelf over het algemeen zeer serieus nemen. Ze voelen zich al gauw verheven boven de rest van de mensen. Hier zijn dus ook duidelijk zeer nauwkeurige instructies nodig. Om te beginnen moet je weten dat Techno de ultieme muziek soort in hun oren is. De verfijning van de muziek spreekt klasse voor zich. En zoals ze het zelf zeggen wordt dit niet door iedereen begrepen. Je moet er op de een of andere manier een talent voor hebben. Als je eenmaal in de zaal staat dan is het een absolute DON’T om hier de hardstyle huppel uit te voeren. Als je dat toch doet dan kan je eventuele gewenste contacten met techno liefhebbers absoluut vergeten. Hier moet je je proberen verfijnt heen en weer te bewegen met zo nu en dan een funky move er tussen door. Kijk vooral series en als er een geweldig ritme verandering komt doormiddel van een ontbrekende hihat laat dan verflauwt een glimlach zien. Herhaal je bewegingen zoveel mogelijk op een monotone mannier en misschien zit er dan een aanspreekpunt met een techno liefhebber er in. Mocht je contact krijgen praat dan niet over de vette bas maar gooi het op het geweldige technische talent van de dj waardoor de muziek echt tot spreken komt.

die kater van gisteren is wel weg eigenlijk

en nee mijn beste beuqertjes, dat is niet hetzelfde als openhaardstijl

en wie zegt dat ik mensen niet in hun waarde laat. Heb toch duidelijk gezegd dat ik het lomp vind uitzien, iets heel anders

jij laat mensen in hun waarde... door...

1. ze beuqertjes te noemen?? terwijl je zelf een HH-er bent? aha.... :x

2. door te zeggen dat het er lomp uit ziet?

ik kan niet zeggen dat jij mensen in hun waarde laat!?!?

:yes:
Sja Miech dit is toch echt wel enigszins kleinerend:

jou hoofdpijn? wat bedoel je daarmee? of bedoel je jouw hoofdpijn?

1. ze beuqertjes te noemen?? terwijl je zelf een HH-er bent? aha....

2. door te zeggen dat het er lomp uit ziet?

1. is logisch want al die lui die naar Q feesten gaan gebruiken zelf vaak de Q, dus het is juist WEL in hun waarde laten

2. is een mening
Miech vind zichzelf nu eenmaal geweldig

Is helemaal geen slechte eigenschap hoor :no:

Hij is best lief, laat hem maar kletsen, hij doet geen vlieg kwaad :lief:

ja vast :[

volgens mij was et naar Miech bedoeld.... maar goed...

1) dat is iemand over 1 kam scheren... en DUS NIET in hun waarde laten...

2) je zegt dat je met een mening iemand ALTIJD in zn waarde laat?? begrijp ik dat nou???????? dat ga je niet serieus menen toch??

oh en ff terug komen op het "stampen"waar het over begon...

check die mich zn cu2 site (cu2 :kots: )

daar vond ik deze tekst

hieronder met angela van partyflock (nickname she), lief meisje en stampt lekker door:)

i rest my case!?
laatste aanpassing
1. is logisch want al die lui die naar Q feesten gaan gebruiken zelf vaak de Q, dus het is juist WEL in hun waarde laten

Dit noem ik toch echt; over één kam scheren.

dat zeg ik :[

;) hahahaha
Dit noem ik toch echt; over één kam scheren.

Q volk moet je wel over 1 kam scheren die hebben geen mening en volgen blindelings de propaganda

Artiest Sane
Techno :no:
Tekno :jaja:

die dude vind het blijkbaar stoer om te zeggen dat stampen lomp is
laatste aanpassing
Q volk moet je wel over 1 kam scheren die hebben geen mening en volgen blindelings de propaganda

Ik lach me rot man, het is geen sekte hoor!
laatste aanpassing
Ja mensen nu weten we het wel, Miech is allang nergens meer te bekennen!

aha vandaar dat JIJ teqnology zo geweldig vond hahahah

Jah laat die MIECH is terug komen dan!?!?!? :-D
Ach ja, dan heeft ie wat om te lezen alsie terugkomt.. ;)
Ik lach me rot man, het is geen sekte hoor!

ik lach me ook kapot, kijk hoe iedereen lekker hapt vandaag :)

p.s. Q dens is wel een seQte
Hoe krijg ik Miech terug?

Miech neuqen?

hahahahahhaa onderhand wel jah
aha vandaar dat JIJ teqnology zo geweldig vond hahahah

nee ik vond het een pauper feest, ik vond het een leuke avond dankzij de anti Q mensen met wie ik was en dankzij hele goede jetsers :XTC:

anders zou er wel een geweldig staan he

er stond geweldig!?!?!?!

whahahaha gelijk aangepast!?!? :x
laatste aanpassing
ik lach me ook kapot, kijk hoe iedereen lekker hapt vandaag

Wat verwoord jij alles toch slecht zeg, zou het eerder uitlachen noemen; sorry hiervoor. :P
laatste aanpassing
ik weet zelf wel wat er stond hoor schavuit

ga nou niet me archief uit je kop leren, en als je dat doet doe het dan goede ScheleSChranZert
ik ga me archief aanpassen voor jou zeker :X

zo belangrijk ben je nog net niet

ik weet zelf wel wat er stond hoor schavuit

je zegt et zelf... STOND..... maar goed... ik ga geen discussie meer aan met een sauzer zoals jij...

en net of ik behoefte heb om jou archief uit mn hoofd te leren hahaha... je moet jezelf neit zo vleien
ik ga me archief aanpassen voor jou zeker

zo belangrijk ben je nog net niet

Nou moet je niet gaan happen he! :knuffel:
laatste aanpassing

dus we hebben een nieuw slachtoffer?...

8) iedereen kijkt toch ook ander als ie schijt
je zegt et zelf... STOND..... maar goed...

er stond: Goed
er staat: Goed

als het feest vet was geweest stond er nu een geweldig, maarja je kunt niet alles hebben he ScheleScHranzert

wat jij wil meursauzer
een diepgaande discussie

merk je dat niet eens joh ;)
Zo gezellig altijd die technotopics :lief:
ja nergens is het zo gezelli als op PF :x
We kunnen ook gezellig doen hoor... :)

ik vind het best gezellig hoor :/

ok, op verzoek van vele de andere stukkies die anmo geschreven had, (y)(y) conclusie.

In Qontrol, hoe je te gedragen.

Ja daar sta je dan. Eindelijk is het zover. Je bent helemaal naar Amsterdam gekomen om 1 van de leukste feestjes (volgens velen) van het jaar te gaan meemaken. Na een lange reis loop je de RAI binnen hang je je jas op. Je voorziet jezelf van drankbonnen en dan? Hopeloos kijk je om je heen. Je denkt wat doe ik hier. Al die mensen die allemaal weer anders zijn. Hoe moet ik dit overleven? Hoe moet ik me gedragen? Gelukkig is er daarom deze handleiding.

In Qontrol bestaat uit 4 zalen elk met een eigen style. Je zal je er daarom ook goed aan moeten doen om je elke style zelf eigen te maken zodat je zo min mogelijk opvalt. Want een ding moet je natuurlijk niet doen en dat is uit de toon vallen in een massa van in ieder geval 28.000 party people.

We beginnen in de Main. Dit jaar helaas grotendeels bevolkt door het hardstyle publiek. De dj’s die er draaien luisteren naar namen als Luna en Technoboy. En alhoewel je normaal gesproken zou denken dat je op een dj zijn naam af kan gaan is het helaas zo dat bij de 2e genoemde dj er totaal geen overeenkomst is met zijn naam en draaistyle. In deze zaal is het het makkelijkst als je je voortbeweegt met de massa. Neem gerust even de tijd als je bent binnengekomen en kijk eens goed om je heen. Het eerste wat je opval is dat 90% van het publiek exact in de maat hetzelfde huppeltje doet. Dit let goed op is het wel o zo beroemde hardstyle huppeltje. Kijk eens goed naar de mensen die dit doen het is namelijk voor jou de kunst om dit huppeltje zo snel mogelijk eigen te maken. Als je dit huppeltje onder de knie hebt dan ben je een met de massa en is er sociale acceptatie. Nu je dus vrolijk mee staat te huppelen is het de kunst om een glimlach op je gezicht te krijgen die het liefst van oor tot oor loopt. Hierna is het erg eenvoudig om contact te krijgen met je mede stampers. Gooi er uitdrukkingen uit als. De dj is goed en Moet je die bas een voelen. Zeker weten dat de ander bevestigend reageert en voila een avond met nieuwe contacten is geboren.

Als 2e gaan we de early hardcore zaal bezoeken. Pas op de sfeer is hier heel anders als bij de simpele en eenvoudige hardstylers. Hier is het de kunst om al zo agressief mogelijk kijkend binnen te komen. Ga het liefst eerst nog even naar de kapper en laat je je ontdoen van onnodig haar want dan zal je veel eerder maatschappelijk geaccepteerd worden in deze zaal. Het dansje wat je hier ziet noemen ze hakken. En inderdaad als je goed naar de beentjes kijkt van je mede bezoekers dan lijkt het net of ze met hun benen een bos proberen om te hakken. Alleen bij de echte alleskunners ziet het er nog enigszins grappig uit. Probeer als je een niet al te beste danser ben het ook maar niet te limiteren. Ook al lijkt het makkelijk, het zal je toch echt een hele avond kosten om het onder de knie te krijgen. Wat je wel kan proberen is om hier het hardstyle huppeltje toe te passen. Je zal echt niet de enige zijn die dit doet en om je enigszins niet te laten kennen is dit eigenlijk je enige red middel. Probeer wel je gezichtsuitdrukking zo agressief mogelijk te laten overkomen anders hoor je er niet bij. Tevens lopen er hier een heel zooi figuren rond die zich provocerend en discriminerend opstellen. Probeer er niet op te letten negeer ze. Zij zijn niet de moeite waard om je aandacht aan te schenken. Ze worden ook wel wazi’s of nazi’s genoemd. Te triest voor woorden en zonde om er verder over te praten.

De 3e zaal is voor de happy NRG people. In deze zaal word er een combi van Hardtrance en Hardstyle gedraaid. Hier in deze zaal zal je hardstyle huppel zeker niet misstaan. Eigenlijk is het hier al goed als je gewoon vrolijk in de rondte gaat springen. Hier gaat het om lekker genieten van de muziek en er toch flink tempo in halen. Hier zal je dan ook over het algemeen de meest glimlachen opvangen omdat de muziek zich er erg goed voor leent. Voor de beginnende party bezoeker is dit de ideale starters zaal. Het dansen zal uit zichzelf gaan en het aanstekelijk karakter van de muziek zal gauw op je overslaan. Nee hier kan je het zeker naar je zin hebben.

hoe komen ze erop

duidelijk van iemand afkomstig die alles haat

ja ik weet het de haat smurf
of just hate it :x
alles is vanuit het sarcasme bekeken in dit stukje tekst :)

zeker wel droog
Idd, alleen wel jammer dat het vaak een behoorlijk arrogantiegehalte bevat.

haha ja dat wel
boeiend, hij neemt niet 1 groep in de zeik maar allemaal

:yes:
boeiend, hij neemt niet 1 groep in de zeik maar allemaal

Idd, alleen wel jammer dat het vaak een behoorlijk arrogantiegehalte bevat.

;)

En hij neemt alle groepen in de zeik; wat betreft 'in Qontrol'.
laatste aanpassing
ja

ik vond het wel een goed feest hoor :yes:

zucht, moet ik weer zoveel gaan typen

mensen happen wel lekker, ook kenmerkend voor het beuqertje:[ ;)

hupka>> slecht Nederlands taalgebruik kleineer ik altijd, als het gaat om zulke grove fouten

schranzer>> een hardhouser is geen beuker, wij zijn mogelijk nog feller daarin dan de technomensen, omdat helaas veel mensen dat hardhouse en hardstyle hetzelfde zijn

en wat die cu 2 betreft...toen had ik nog geen beter woord voor 'hard dansen' uitgevonden, en wist ik niet beter. Zoiets heet nou een leerproces. Tevens is die cu2 al 2 jaar niet geupdated en kan ik hem net zo goed weghalen..

tot slot: ook de hardhouser kan ik door het slijk halen hoor, zo relativerend ben ik wel, gaat immers maar om muziek, niet het aidsprobleem

jij praat echte bullshit :no:

want? (argumentatie bitte)