Partyflock

Forumonderwerp · 675429

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.

Waarschuw beheerder
donateur
Het grote Defqon kaarten Te koop en gezocht topic!?

Aangezien Defqon reeds uitverkocht is, merkte ik alweer op dat er genoeg handelaren zijn... en mensen die nog geen kaartje hebben...

Omdat het nog een aantal weken duurt voordat Defqon gehouden word, zal er op dit forum wel weer genoeg handel zijn naar kaarten!?

Om te voorkomen dat er 100 topics over komen.. d8 ik zo... we maken er 1 veiling topic van....!? :jaja:

Dus....

Zet hier je kaarten te koop.....!?! of koop ze hier?!

Update: 15 juni

Gezocht:

Dit gedeelte is teveel werk om nog bij te houden. Ik raad de mensen aan die nog op zoek zijn naar een kaartje enkel het -onderstaande- "Te Koop" gedeelte in de gaten te houden.

Te koop:

danie, verwijderd, verwijderd, verwijderd, Engeltjuh :[, gekkerdangekalmere, Misgunner, Gio AKA Ravehard, Pump up the volume, PrOtOtyPe™, verwijderd, Ouwe :D, SNAZ, verwijderd, Speaker_Junk, verwijderd, verwijderd, verwijderd, verwijderd, verwijderd, Lee-D, verwijderd, Q-powerr, Chr!5, PUBLIC 3NEMY 030, verwijderd, dina666, Meisje.,Marky23, Djo, Erik P., permanent verbannen, verwijderd, Defcore, ***m, Randinsky, verwijderd, Feestbeest, permanent verbannen, verwijderd, *Annette*, verwijderd, permanent verbannen, verwijderd, verwijderd, mokumfighter, verwijderd, verwijderd, verwijderd, verwijderd, verwijderd, (K)PINDA JOYCE(K) (zus van WAGGEL), Liset ©, ..Chantal.., verwijderd, DL, G3RB3N, verwijderd, MoRRie *744*, verwijderd, Webber, verwijderd

VIP kaarten te koop: verwijderd, Jimmy, verwijderd,BB

als je om welke reden dan ook geen kaartje te koop hebt en je staat nog steeds in de lijst, graag even melden!?!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Hahahahahaha altijd maar weer die hangjongeren:x

Waarschuw beheerder
raimond huurt boxen voor 80 euro en zet die bij zijn cafetaria neer. en gaat daar tussen de frikandellen :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik zoek minimaal 2 kaarten, en wil alleen de NORMALE prijs betalen. Dus kan door een of andere rede niet meer, pb dan.
Waarschuw beheerder
donateur
missfrenzy ik wens je veel suc6, maar ik denk dat je het overige bedrag in natura mag betalen
Waarschuw beheerder
nou voor 80 euro huur ik geen boxen Oliver:-S
Jij gooit ook echt ales door mekaar en volgens mij was jij degene die het handelaartje was toch!
Kom dan ook op me cafetaria feest dan zal ik je ook effe een frikandel geven:yes:

Waarschuw beheerder
ik heb idd kaarten te koop. goed opgelet. ja maar als jij een feest geeft verkoop je dan kaarten ofnee jij geeft ze weg. hadden we er maar meer zoals jouw :)

Waarschuw beheerder
Sja missfrenzy, geef mij een goeie reden waarom mensen kaarten voor de normale prijs weg zouden doen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben op zoek naar VIP ticket voor DEFQON1 en ff niet zo kinderachtig met winst er uit willen halen. gewoon normale prijs graag. stuur ff berichiej
Waarschuw beheerder
Als me vrienden kaarten nodig hebben dan geef ik ze voor de normale prijs weg!!
Iedereen daarbuiten gaat er een eurootje of 20 bovenop!!:yes:
Aangezien er zat mensen zijn die nog geen kaarten hebben zullen er ook vrienden zijn die geen kaarten hebben dus jammer dat er mensen zijn die gewoon dik geld willen verdienen aan kaarten maar ja tegenwoordig met die prijzen moet je toch ergens je winst pakken!
En ja Oliver ik heb al 100 kaarten weggegeven:yes:

Waarschuw beheerder
Tuurlijk vrienden normale prijs.....

Maar als je nog een beetje wil leven zal je gewoon je geld op andere manieren moeten verdienen, enne geld stinkt niet hoor ;)

Waarschuw beheerder
dan moet je er nog 138 weggeven.. want zo zie jij denk ik je vrienden..... jawel bij raimond stinkt geld dat verdient wordt.

Waarschuw beheerder
:gaap:
Kneuzekind

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
Ja die Oliver lult vaag ja!!
we hebben hem zwaar voor schut gezet op ze eigen forum dus vandaar dat hij het nu zo afreageert!!!
Hmmmm misschien maar eens afspreken en mag je het in levende lijve op me afreageren:yes:

Waarschuw beheerder
cool he! beter vaag lullen als meelullen.

Waarschuw beheerder
cool raimond wat voelde ik me voor schut. als mensen beginnen te zeiken als je kaarten verkoopt. volgensmij is jouw iq niet hoger als een frikandel. ahhhhh wat voel ik me nu nog steeds afgezeken
Waarschuw beheerder
Mooi he!!
Volgende keer zal ik een frikandel in je reet douwen:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel bevroren Rai, anders is het zo lastig

Waarschuw beheerder
maakt bij hem niks uit. dat leer je vanzelf als je in cafetaria heel dag staat

Waarschuw beheerder
Rare cafetaria's kom jij :vaag:
"Hallo mag ik een frikandel speciaal"

" Ok bukken kreng, of breng je hem thuis in?"
Waarschuw beheerder
Niet de rollen omdraaien Oliver!!
Bij jouw in je reet niet bij mij!
Zeg effe wanneer je komt, dan komt het wel goed natte!

Waarschuw beheerder
oh knaap je bent echt dom.. ik bedoel slappe frikandellen erin steken..
Waarschuw beheerder
Hoezo dom!!
Dan zijn ze wel lekker warm:yes:
Maak bij jouw toch niet uit!!
Als er maar wat ingestopt kan worden~!~!

Waarschuw beheerder
hebben ze dat jouw zo geleerd? maar goed dit is een verkoop/ koop topic. dadelijkg a ik me weer zo afgezeken voelen. :D
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad dus laten we maar ophouden voordat je weer voor paal staat :x jhahahaha!
(k)

Waarschuw beheerder
oke ik heb kaarten te koop. ik sta voor paal.
Waarschuw beheerder
Pfffff beginnen we weer?!!!!
Zie je topic die jezelf geopend word!
Ik zeg niks meer stumperd:x
Succes met je kaarten;-)
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
nou sorry zeg, Raimond en Oliver, wat zijn jullie een stel TRIESTE figuren! :KOTS:

Kris
Waarschuw beheerder
Sorry zal me gedragen Kris(f)

Waarschuw beheerder
wie is triest ik zet kaarten tekoop dan ben ik triest volgens hem maarja laat maar laat raimond lekker verder janken . groeten.
Waarschuw beheerder
:gaap:
Word moe van je!!
Je zou je kop houden, ga dan ook niet door sukkel!
Laten we het aub nu bij de topic houden en doe dat dan ook!
Waarschuw beheerder
Ik koop er 2 voor €120 omgv Den Haag

Waarschuw beheerder
oke ik hou mijn mond rot jij dan op van deze topic je hebt hier nog niet eens iets te zoeken,

Waarschuw beheerder
donateur
ik zoek nog 2 kaartjes,voor een redelijke prijs

pb me maar ff

Waarschuw beheerder
ik ben op zoek naar twee kaartjes????wie heeft er nog twee voor een redelijke prijs voor mij en vip (esther)

Waarschuw beheerder
ik ben ook nog opzoek naar 1 kaartje voor defqon voor een mooi prijsie dus kom niet aan zette met een kaartje voor 70 euries ofzo ik woon in de omgeving leide stuur me maar een berichie als je wat hebt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey mensen,

Ik heb ook nog kaartjes te KOOP voor Defqon...

Stuur me even een prive berichtje als je interesse hebt!

Greetzzzz.........
Waarschuw beheerder
hallo ik zoek 2 kaartjes voor defqon, dus als iemand er twee heeft, wil je dan ff een berichtje achterlaten?
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Off Topic Tip: koop op tijd je kaarten voor de populaire feesten

Waarschuw beheerder
ik heb een kaartje voor het origineelste pbtje dat ik krijg
dan kost het je maar 40 euro:bounce:
Waarschuw beheerder
ik heb nog een paar kaartjes a 60 euro per stuk.. dus PB me maar als je interresse hebt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik moet er ook nog 1 hebben gvd

je moet het natuurlijk wel netjes vragen ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook nog op zoek naar 2 tickets voor maximaal 60 euro per stuk ... WIE O WIE KAN MIJ ERAAN HELPEN ???

pb mij dan even ofzo , dank u wel voor de aand8 ..
Waarschuw beheerder
Haal mij maar van het lijstje af, ik ga zo mn 3 kaartjes halen voor 60,- per stuk
Waarschuw beheerder
Ik moet nog 2 kaartjes hebben het liefst in de buurt van Eindhoven PB me maar als je een redelijke prijs hebt.........
Waarschuw beheerder
ik gooi mijn naam dr ook maar tussen, wie weet helpt t :/ ik wil ook nog graag n kaartje, en als t ff kan 3 eigenlijk...iemand?