Partyflock

Forumonderwerp · 675073

Waarschuw beheerder
Nou hoe gaan de mensen zich vermaken op Koninginnedag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waussie, als jij mijn secretaresse zou zijn, zou ik zelf mijn brieven wel schrijven :jaja: :D

Waarschuw beheerder
Jaaa maar gelukkig ben ik dat niet van jou he! En ja ik ben der voor aan het leren maar of ik der me beroep van maak is wat anders maar daar gaat er nu gotver niet om!

En ook ja reactie kan je krijge! Maar ja lekker belangrijk weer eigelijk :D:D
Waarschuw beheerder
Om plezier te kunnen maken op koninginnedag hoeft je niet perse drug te gebruiken, je kan toch ook lol hebben zonder drug!?

Waarschuw beheerder
Jaah Esther hahaha !! Vast kom maar met volwasse opmerking maar als het er op neerkomt :D
Waarschuw beheerder
donateur
had je maar een duidelijke vraag moeten stellen..

Wat gaan we gebruike met Koninginnedag!!

en dan wordt je boos als we geen drugs gebruiken :vaag: omdat daar jou op topic over schijnt te gaan :s
Waarschuw beheerder
ik zeg dat hij zwakbegaafd is.

Dit vind ik niet omdat je geen drugs gebruikt knulletje (laat maar weer zien hoe dom je eigenlijk wel niet bent :x ) maar om dat vreselijke versje.
Waarschuw beheerder
En ja ik ben der voor aan het leren maar of ik der me beroep van maak is wat anders

Niet doen! :d

Of krijg je nog veel Nederlandse (schrijf)les?
Waarschuw beheerder
donateur
maar als het er op neerkomt

maar als het er op aankomt :s
Waarschuw beheerder
Nee Harry Mossel, die kan goed schrijven, je bent gewoon een lelijke mosselman
Waarschuw beheerder
donateur
Eshter daar gaat het topic niet over :[ :D

Waarschuw beheerder
Ja ga ff op je zelf lette, met wat jezelf neer zet!! Haha stoor jij der zo erg aan dan. Ja trietse figuren doen er alles aan om mensen zo de grond in te trappen haha :vaag:

En harry mossel of weet ik veel wat voor achterlijke naam je hebt, waar maak jij je druk om dan en wat loop jij te zeiken op mij je bent toch 21 ofzo gedraag je er dan naar!

Waarschuw beheerder
Bij daglicht feesten in mn eigen stad...
Hou t wel bij :cocktail:.. o:)
Waarschuw beheerder
Vraag ik wat aan jou???? Who the hell are you???

Waarschuw beheerder
hahaha nee die tekst bij jou op de site is alles....
je bent echt ziek!!!!1
Waarschuw beheerder
donateur
ik antwoord ook niet op een vraag ik maak een opmerking :D

Waarschuw beheerder
Esther zit je weer bijdehand te doen?

Waarschuw beheerder
Maar wel een lompe opmerking!
Waarschuw beheerder
eey, je kan elke topic die jij belachelijk vind wel een beetje lopen afzeiken...maar als je toch nix beters te vertellen hebt als gezeik reageer dan gewoon niet. losers.

@woussie, denk dat ik gewoon lekker jointje opsteek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja precies

Waarschuw beheerder
Treaexx Aka c-Nutrippper jij begrijpt het !! (Y)
Waarschuw beheerder
hahaha nee die tekst bij jou op de site is alles....
je bent echt ziek!!!!1

geef eens een voorbeeld?

ik vind Harry Mossel (y)

Waarschuw beheerder
paas die joint dan ff door,
want ik heb ook wel trek in een paffie

Waarschuw beheerder
Ik vind die annelies en die harry mossel ook wel ziek!
Waarschuw beheerder
ja precies, jullie zijn hier zelf naartoe gekomen>>> Waussie heeft deze topic gemaakt, jullie zijn zelf zielig dat jullie hierop reageren!! hahahahaha losersssss
Waarschuw beheerder
how ik voel een 1-0 aankomen!!!
Beetje jammer Waussie....
Als je zo'n topic opent kun je negatieve reacties kunt krijgen omdat er wat mensen niks gebruiken/en tegen drugs zijn!!!

dan slaan ze dit forum gewoon over en gaan fijn ff ergens anders lopen te zeiken....hier kan ik echt een beetje ziek van worden.
Waarschuw beheerder
donateur
ik reageer op dit topic, niet zoals de topicopener wil, omdat ik geen drugs gebruik en dan is het niet goed. Ja beetje jammer had je wat duidelijker moeten zijn :)

wat is er positief aan drugs dan?

Waarschuw beheerder
En nu zijn ze uitgelult!

Voor de mensen die wel normaal doen, wat gaan jullie gebruiken met koninginnedag!

Waarschuw beheerder
ja joh tripper, waarvoor paas je die joint nou niet door???????

Waarschuw beheerder
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen!!!!!!

Waarschuw beheerder
Veel :bier: in iedergeval
Waarschuw beheerder
dan slaan ze dit forum gewoon over en gaan fijn ff ergens anders lopen te zeiken....hier kan ik echt een beetje ziek van worden.

waar is PF dan voor?? In het dagelijks leven ben ik altijd al serieus, dus hier zeik ik alleen maar.
Als het je niet bevalt, zet je me maar op Forum Negeer.
Waarschuw beheerder
Daar gaat het ook niet over>>>> het gaat er niet over of het positief is of niet> maar over het gebruik ervan> dus je loopt een beetje vaag te lullen niet dan?

Waarschuw beheerder
het gaat er niet om of het positief of negatief is het gaat er om wat je gebruikt!

Blond ofzo!!

Waarschuw beheerder
Vraag ik wat aan jou???? Who the hell are you???

Voor mij bedoeld????
Waarschuw beheerder
ik vind het hier steeds gezelliger worden!
Wil er nog iemand klappies op de billekes?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee hoor Nyleve nee hoor voor die Annelies of weet ik veel hoe dat blonde wijf heet!

Waarschuw beheerder
een kilo coke
50 pillen
10 buisjes ghb
20 gram speed

ow wacht... er staat wat je gaat gebruiken, niet wat je gaat verhandelen...
Waarschuw beheerder
of weet ik veel hoe dat blonde wijf heet

ik bespeur hier enige jalousy...
Waarschuw beheerder
hahaha precies, steeds gezelliger>>> het gaat nogeneens meer over het onderwerp, maar we zitten elkaar helemaal af te zeiken (kan ook goed zijn?!)
Waarschuw beheerder
oor die Annelies of weet ik veel hoe dat blonde wijf heet

Ze noemt zich Lady_Annelies..... :/ ik denk dat ze Karin heet :yes:
Waarschuw beheerder
waar is PF dan voor?? In het dagelijks leven ben ik altijd al serieus, dus hier zeik ik alleen maar.
Als het je niet bevalt, zet je me maar op Forum Negeer.

das dan geregeld

ik reageer op dit topic, niet zoals de topicopener wil, omdat ik geen drugs gebruik en dan is het niet goed. Ja beetje jammer had je wat duidelijker moeten zijn

wat is er positief aan drugs dan?

das toch ook prima...maar zeg dan gewoon, ik gebruik geen drugs of zo...maar ga niet de topicopener af lopen zeiken want das wel een beetje kinderlijk toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer Waussie....
Als je zo'n topic opent kun je negatieve reacties kunt krijgen omdat er wat mensen niks gebruiken/en tegen drugs zijn!!!

aangezien jullie geen negatieve reacties willen, vraag ik mij af wat voor positiefs er valt te zeggen over drugs gebruiken of in jullie topic 'wat gaan we gebruiken met Koninginnedag!!'
Waarschuw beheerder
ja joh tripper, waarvoor paas je die joint nou niet door???????

ik ben al een manier aan het ontwikkelen voor cybersmoken...maar werkt nog niet helemaal.

Waarschuw beheerder
kinders kinders kinders...

pais en vree alstublieft...

Waarschuw beheerder
jaaaah! Jaloers hoor! Echt onwijz!

Wat lul jij eigelijk!!
Waarschuw beheerder
aangezien jullie geen negatieve reacties willen, vraag ik mij af wat voor positiefs er valt te zeggen over drugs gebruiken of in jullie topic 'wat gaan we gebruiken met Koninginnedag!!'

te veel drugs gebruiken vind ik ook niet goed..maar ik ga een jointje roken en mijn in mijn overtuiging is dat helemaal niet erg, net zoals af en toe een pilletje.

alles met mate toch.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou nou mensen, doe eens aardig!!!
Er is al genoeg ellende op de wereld.:D o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet je nog ff beter je best doen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeik niemand af, ik heb alleen wat op te merken over het onderwerp. Ik val hier niemand persoonlijk over aan :[

Ze noemt zich Lady_Annelies..... ik denk dat ze Karin heet

er blijft hier ook niks geheim :D