Partyflock

Forumonderwerp · 674754

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De heren kunnen lekker zeuren over hoe dik tieten moeten zijn. Nou dames, nou gaan wij lekker zeuren over hoe de perfecte piemel eruit moet zien!! Dik of juist niet? Mijn voorkeur gaat uit naar stevig en dik!

Waarschuw beheerder
donateur
tot vanaaf (F)

Waarschuw beheerder
Hoe kan ik bij de jury?? :kwijl:

Waarschuw beheerder
Het loopt niet echt hard met de keuring.

Nyleve, jij mag zeker bij de jury, want jij bent lekker!!!

Waarschuw beheerder
Hier is het eerste jurylid weer hahahaha! Nummer twee is onderweg en de rest zal zo ook wel komen!

Waarschuw beheerder
He Thijs ff voor de duidelijkheid wij zijn de jury en mogen natuurlijk bepalen wie er wel of niet in de jury komt (K)(K)

Nyleve welkom meid!

Waarschuw beheerder
Ben onderweg :kwijl: Verveelde me toch vandaag ;)

Waarschuw beheerder
Nou ik let dus echt niet op de dikte van een piemel hoor. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
Meen je dat nou :-O Sweet Bihatch? Nou ik wel hoor lekker groot en dik!

Waarschuw beheerder
Sorry, ik dacht van; laat ik gewoon meer mensen uitnodigen voor de jury, hoe meer zielen, des te meer vreugd!

Wou jullie alleen maar helpen hoor....

Waarschuw beheerder
(K) Weet ik wel schat, maar je kan beter meer hengsten erbij halen! De bluffers durven niet meer denk ik!

Waarschuw beheerder
Ik jureer de mannen wel met de minder dikke pik..mij maakt het niet uit...als ze m maar weten te gebruiken :p

Waarschuw beheerder
Vertel dan eens; wat zijn jullie precies van plan dan met de keuring?

Waarschuw beheerder
Nyleve, wanneer spreken we af?

Waarschuw beheerder
donateur
en als je beiden eigenschappen bezit ? O:)

Thijs: hier onderscheiden zich de bluffers van de mannen ;)
Waarschuw beheerder
Bart heeft er de statistieken eens op nageslagen, de kans dat er hier een heer getroffen wordt die aan de minimale grens voldoet is minder dan 15% ..

Ik wens de dames veel succes ;)

Daarbij enkel op lengte en dikte keuren lijkt me wat beperkt, zoals thijs al zei:

Spuitkracht telt zeker mee, en dan hoeveelheid en snelheid ..

Verder lijkt mij de hardheid en hoek van inval ook relevant ?

Ik hoop dat ik de dames wat geholpen heb ;)
Waarschuw beheerder
baal ik ff djoya me wacht is bijna afgelopen hoor ik of ik door ben of niet!!!(k)

Waarschuw beheerder
Hahaha bartman toch is dit een verpakte sollicitatie voor jurylid?

Keuring: Line up van mannen broekie laten zakken and give us all you've got!!!!!

Waarschuw beheerder
Laat is een dikke piemel zien dan, misschien verander ik dan wel van ged8e ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Bartman NIET in de JURY!!!!
alleen vrouwen!!!

Bartman, zit je helaas onder die grens, maar wil je gewoon graag meedoen ??

Waarschuw beheerder
2 Hooglander; dat zit wel goed!

We'll give you all we have, when you open your mouth!

Waarschuw beheerder
But we want it up our ass!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
over groot gesproken...ik voel me steeds meer een walvis O:)
[img cacheid=000612ad000fff8b661f9d0d1a0048e437]http://www.getlostmagazine.com/mcbee/2000/0008whale/dick.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Djoya, your wish is my command 8)

Waarschuw beheerder
:-k bedankt hooglander!!
Waarschuw beheerder
Tsjonge bartman is weer bezig:P (psychologische gelul) Dat kan soms best interessant zijn, maar laten we eerlijk zijn, met een pikkie van 8 cm en dan rammen? whoehahahahaha laat me niet lache zeg:D:D:D

Waarschuw beheerder
Djoya, ik ben ook de rotste niet!

Dikke (k) voor de juryleden
Waarschuw beheerder
8 cm .. dan heb je een pincet nodig om te zeiken :S

Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeeeeeeeej Dragon(v) (F) (L)
Waarschuw beheerder
Dus de heren die meedoen zijn:

FrankyBooi
Harley D (Twijfel geval:P)
Hooglander
Bluenote
Hans
The shark

Is dit juist;) als het goed is wel

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Dji ook wel graag mee wil doen of niet dan Thijs!
Waarschuw beheerder
Bartman--? OH dus je snapt het wel toch;):D dat je met een ienie mienie niks kan beginnen GROTE doet er dus wel toe...BRAVO voor bartman, hij heeft toegegeven:p

Hooglander--> dag schatje(K)

Waarschuw beheerder
Tja denk dat Dragon en ik wel de Henk jans van de jury zijn wat commentaar betreft dan he! Niet het uiterlijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00131116000fffb3277799151a0048e4e0]http://cechg.freeservers.com/dick.gif[/img]
^^^
ik heb Bartman's piemeltje gevonden 8)
Waarschuw beheerder
Ik gaf alleen aan dat er meer eigenschappen van het apparaat zijn die er toe kunnen doen en dat jullie minimumgrens meer dan 85% van de heren uitsluit, maakt de kans op een succesvolle keuring natuurlijk wel wat klein ..

Bij de borsten was de ondergrens ook C en dan blijft er zeker wel 40 of meer procent van de dames over ;)
Waarschuw beheerder
en nu hoe gaan we verder!!!
Waarschuw beheerder
Hooglander, net effe met je webcam foto van jezelf gemaakt ;) ?

Ik zou niet weten waar ik dat soort foto's vandaan moet halen namelijk en nee, ik heb geen website :P

Waarschuw beheerder
donateur
Bartman, ontzettende cijfernerd....probeer eens iets niet wetenschappelijk te benaderen.. (Y) tip gratis en voor nix!
Waarschuw beheerder
Probeerde enkel de dames te helpen om hun keuring meer kans te geven ;)
Waarschuw beheerder
'tis 't formaat niet dat telt, maar hetgene je er mee doet!

Waarschuw beheerder
Bartman wat kan ik zeggen wij zijn gewoon kieskeurig!!! Geen 18 cm en een dunne oprotten daar is dit topic niet voor!

Dat we er nog meer mee kunnen doen hoef je ons juryleden niet te vertellen. De mannen die de voorselectie doorkomen en in de grote finale belanden krijgen de kans om aan te tonen wat voor eigenschappen hun piemels nog meer bevatten!!
Waarschuw beheerder
In dat geval stel ik voor om bij de voorselectie in het tietentopic de ondergrens op D te leggen :)
Waarschuw beheerder
het gaat mij erom wat een jongen ermee doet iemand met een kleintje is soms nog veel beter en lekkerder dan iemand met een grote en der geen moer van bakt

Waarschuw beheerder
Wat mij betreft prima kan ik nog steeds meedoen! Alleen de jury daar zijn Thijs en Dji dus dat moet je maar daar vragen!
Waarschuw beheerder
donateur
Djoya is natuurlijk een vol slanke internetheld met dikke tieten zonder foto´s en dat zij er 1 van 18 cm nodig heeft is misschien meer aan zichzelf te wijten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelul joh dat grote niet uit maakt...hetzelfde als mensen zeggen uiterlijk doet er niet toe,,,het is het eerste wat je ziet (uiterlijk) en daardoor stap je op iemand af;) )of negeer je die persoon of blijf je er alleen mee vrienden ofzo)Met een piemel van 8 cm of iets in die richting kun je rammen wat je wilt......:sMaar of het effect heb...

Bartman je gaat offtopic:jaja:, dus ga naar je pschologen clubje en vertel daar je probleem maar val ons niet lastig:p

Djoya,,,, youve got it (Y)(K)

Als de lijst echt klaar is vanavond, volgen er verder instructies voor de heren;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat mij erom wat een jongen ermee doet iemand met een kleintje is soms nog veel beter en lekkerder dan iemand met een grote en der geen moer van bakt

En wat nou als je een grote hebt die der wel wat van bakt ;) 8)

Bart: open je tietentopic Cup D voor jezelf (Y)
Waarschuw beheerder
nou dames ik moet er vandoor een dikke(k)en tot over een uur!!!!zit al in de auto.

Waarschuw beheerder
donateur
Nutero is gewoon iemand die de minimale grens niet bereikt, en dat reageert hij af op Djoya!:jaja:
Waarschuw beheerder
Dikke tieten gaat het hier niet om, ik heb ze ook niet:p Maar djoya heeft lekkere tieten hoor:P(Y);)
laatste aanpassing