neeh daarom word je daar inelkaar geslagen en dat zal je in nederland niet overkomen daar slaat de politie er gelijk op los en n nederland niet dat is nauw het verschil
whaha maar dat was niet het eenige wat er was k had ook een vlaggenmast gegapt tegen een politie bus getrapt en een drinkautomaat vernield maar toen was ik beetje dronken
En dan vind je het gek dat ze je sloegen? Als ik het zo lees was je nogal wild bezig..... Ofwel.... je hebt het verdient! Bah dingen vernielen enzo heb ik zo'n hekel aan..... uhm nee...... ik heb een hekel aan de mensen die dingen vernielen....
whaha zow ben ik eigelijk niet maar k heb het ook verdiend maar dat zouden ze in nederland nooit doen he dat zouden ze hier ook moeten doen dat was de eerste x dat ik dronken was
de costa brava is een grote pauper zooi, met veel ordinaire en domme mensen als je dan toch wil stappen enzo ga dan naar kreta......
Maar goed.... dat soort vakanties zijn leuk als je 16 bent (oeps, zeg ik het weer)..... als je wat ouder word, wil je wat anders dan dat...... dat krijg jij ook wel eens hoor...... met de jaren...