Partyflock

Forumonderwerp · 674461
Waarschuw beheerder
Ja misschien erg dom!!! maar toch mijn pa neemt vrijdag een tongpiercing!!

Kheb sinds kort er zelf ook een en nu durft hij ook dus doet ie het.......

Hij is 42 kan dat nog???
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij ben je nooit te oud voor een piercing.. Ligt helemaal aan jezelf :-)
Moet wel zeggen dat ik het raar zou hebben gevonden als mijn oma het nog zou hebben gedaan ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
je bent er nooit te oud voor zolang je jezelf er nog prettig bij denkt te voelen moet je het gewoon doen, als je zodra als je er 1 hebt denkt dat iedereen je aan gaat kijken en bang bent wat iedereen ervan denkt tsja...dan is het even overwegen maar zoalng je het echt graag wilt....gewoon doen!

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon doen waar je je zelf lekker bij voelt.
Hoe oud je ook bent.
Alhoewel ik het zelf wel heel raar zou vinden als een van mn ouders een piercing/tatoo zou nemen.
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! mijn papa heb een tongpiercing!!! wiehoe!! en leuk hahaa..........deed niet zeer zei die...
Waarschuw beheerder
Tuurlijk leuk ben zelf 36 heb 3 in mijn oor rechts en binnenkort ook een tongpiercing lijkt me geweldig

Waarschuw beheerder
jeps tuurlijk kan dat wel...je moet de dingen doen die je zelf mooi vindt..en niks van anderen aantrekken ...laat anderen lekker lullen :d
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk kan het waarom nie
Waarschuw beheerder
Whahaaaha vandaag heb die hem eindelijk gezet...zit net met mijn pa aan tafel haha en een dikke tong kan nauwelijks praten!! ach ja vindt wel bij hem passen.....

Waarschuw beheerder
donateur
ben je nooit te oud voor vind ik.
ik zie het mijn ouders nog niet doen, die vinden mijn piercings dan ook om te kotsen.

maar als je het mooi vindt, why not? zit geen maximum leeftijd aan vind ik.
lijkt me ook wel vet: als wij later in het bejaardenhuis zitten, dan zitten daar allemaal opa's en oma's met piercings en tattoo's :-d
Waarschuw beheerder
waarom zoe je te oud zijn voor een piercing:O:frusty:

Waarschuw beheerder
Wanneer ben je te oud voor een piercing??

Zit er een maximum leeftijd aan verbonden, dan ? :S :S

Waarschuw beheerder
als je buik op je enkels hangt lijkt een navelpiering me niet echt meer op zijn plek(letterlijk en figuurlijk):D