Partyflock

Forumonderwerp · 674253
sinds mijn pramauw tak ding bij mij woont,heb ik het idee dat mijn leven is verrijkt.
mijn gedrag is verandert van drugsgebruikende materialist in een sociaal welvoelende drugs free open minded individu.
zijn er misschien mensen die deze openbaring ook hebben ervaren!!!! of sta ik hier in alleen???
beste meneer A Waste,

helaas heb ik geen zin meer om het helemaal voor u uit te leggen. Ik zou zeggen neem de moeite en lees het forum en bekijk de web site. Nee dit is geen link, dus typ maar in http://pramauw-tak-ding.tripod.com
en dat Haumauw takke ding, moet door ons als serieus worden aangezien ? :-S
Uhh dat is geheel aan U om dit serieus te nemen....
Maken die ook een leuk geluid als je die kapot stampt ? :D
Beste meneer A. Waste,

ik raad u aan in therapie te gaan. als u op dit moment zich nog afvraagd of dit serieus is of niet!!!!
En nee kapotstampen werkt net zo als bij kleine varkentjes (biggetjes). Ik raad het u ten strengste af nu de Pramauw tak ding op de lijst van beschermde dieren staat.
Beste 3Hoek,

Sorry voor deze stoornis in de communicatie...
Maar als ik het woord Promo (of iets wat daarop lijkt) zie of hoor, knalt er gewoon een stop bij mij.....

Maar om even verder te gaan op het onderwerp,
de Pramauw tak ding staat niet vermeld in onze Stichting wakker dier database....

In onze database staat elk levend wezen van deze aardkloot vermeld... Dus als u werkelijkwaar een pramauw tak ding heeft, Zou ik u er op willen wijzen deze bij ons aan te melden, inclusief foto....

Voor meer info van onze organisatie:

www.wakkerdier.nl

Was getekend,

T€®®ø®iZø®
beste T€®®ø®iZø®,

die stichting wakkerdier is één grote oplichtings-truc!!!! Die stichting is helemaal niet wakker als ik hem bel. Ze kunnen het beste dan ook de naam veranderen in stichting ingeslapen dier!!

En die database bestaat uit 2 dieren:
-luipaard
-masturbeer spin