Partyflock

Forumonderwerp · 673925
Waarschuw beheerder
Binnenkort wil ik naar Londen (en dan niet alleen voor de Tower Bridge :9). Wie weet hoe je er het makkelijkst naar toe kunt gaan, wat een goed hotel is (en niet al te duur), waar het 's avonds/'s nachts de moeite waard is om naar toe te gaan en waar absoluut niet... ?
Waarschuw beheerder
donateur
En het weekend van 11 december ga ik in Londen een weekendje stappen :D

Maar eens ff op zoek gaan naar wat leuke discotheken.... :bier:

Waarschuw beheerder
Turnmills (y).. elke dj die meetelt heeft hier ooit gedraait.
Waarschuw beheerder
donateur
ga naar de fabric.....ik ben er zaterdag geweest, ellen alien en luciano..........echt super........en tot zeven uur..........als je van vage techno houd is dit de plaats om heen te gaan.........trouwens public_nme...waar zit jij in london?......ik zit vlak bij turnpike lane station.........
Waarschuw beheerder
donateur
uitgaan doe je in soho, winkelen in bluewater en lakeside! (y) have fun!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik je niet echt kan helpen, sorry! ik zit met hetzelfde probleem namelijk:$:$... ik ga deze kerst naar londen met mijn vriendin.. dus thanx, dat je dit topic geopend heb:):)... hier heb ik ook iets aan...groetjes(K), timmetje
Waarschuw beheerder
go 2 Soho

Waarschuw beheerder
London is duuuuuuurrr
Je kan naar musicals :D zijn leuk daar
Waarschuw beheerder
Voor een beetje relaxte hotelletjes voor weinig kan je het beste uitstappen bij Metrostation Kings Cross. Daar heb je voor 15 GBP per persoon Bed en Breakfast. Er zitten er best veel dus dat komt wel goed. Daar in de buurt heb je ook een O'Neils Pub, das een gezellige Irish Pub zoals de O'Sheas in Nederland.

Verder kan je inderdaad het beste een dagkaart voor de Metro nemen, dat scheelt wel aardig wat knaken. Ook moet je gewoon een ritje met de Taxi gemaakt hebben, das echt superrelaxted. Uiteraard moet je gaan winkelen in de omgeving van Bondsteet en Oxfordstreet. Ook een bezoekje Buckingham Palace zou ik zeker doen. Net als een ritje in The Eye of London, een giga reuzerad aan de Thames.

Verder zou ik zeker een bezoekje brengen aan The Docks, das makkelijk te bereiken met de Metro. Daar hebben ze hele moderne winkels en er is volop veel te zien op het gebied van Architectuur.

Als je van voetbal houdt zou ik zeker even gaan kijken bij het stadion van Chelsea, dat ligt vlakbij Metrostation Fullham Road. Het stadion is net 2 jaar geleden verbouwd. Je kan daar een rondleiding krijgen voor 5 GBP. En je krijgt echt alles te zien. Van het bubbelbad tot de scheidsrechterskamer. Ook mag je even in de Perskamer kijken en mag je in de Dugout zitten. Als je daar toch bent zou ik lekker een bezoek brengen aan de White Lions Pub, zit tegenover het Metrostation Fullham Road. Daar kan je voor weinig echt volop lekker eten.

Verder is het qua uitgaan echt goed geregeld daar. Een biertje kost, als je mazzel hebt, 2.50 GBP en het kan zelfs nog duurder. De meeste Pubs gaan om 1 uur dicht. Bij O'Neils draaide er in het weekend altijd een DJ. Dan werd de kroeg dichtgegooid en ging het feest boven verder....

Maar alles is echt duur daar dus neem een dot geld mee. Zeker als je ook nog ff gaat shoppen. Qua kleding is Londen echt leuk. Veel moderne kleding en merken die je hier in Nederland moeilijk kan krijgen...........

Veel plezier in ieder geval! en ik hoop dat je er wat aan hebt :)
Waarschuw beheerder
Ik ga vanavond naar Turnmills (wilde eigenlijk morgen gaan, maar mijn huisgenoten willen vanavond)
Vanavond oakenfold en cohen, ff lekker feestje bouwen! Binnenkort ook naar The End waar Garnier een 7 uur durende set gaat draaien.
Fabric heeft ook nog een paar leuke avonden in de aanbieding...

Btw ik woon in de buurt van het southfields station, dat is op de district line. Ik woon nog geen km van wimbledon park af! Erg mooie buurt!
Waarschuw beheerder
Waar je sowieso heen moet gaan als je in Londen bent is 'The Dungeons'damn wat ben ik me daar een paar keer kapot geschrokken!
En neem ook een hele dikke portemonnee mee want Londen is echt superduur!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd genoeg geld menemen !
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week ga ik een weekendje stappen in London. zaterdagnacht naar The Coronet en dan waarschijnlijk op zondagmorgen ff naar Club 414 maar dat zie ik tegen die tyd wel.
Waarschuw beheerder
donateur
the fridge is een heel leuke discotheek (in brixton)
Waarschuw beheerder
donateur
the frigde moet ik weer snel naartoe. sinds de verbouwing ben ik er niet meer geweest.
Waarschuw beheerder
niet doen is net amsterdam :jaja:
Waarschuw beheerder
Toch gisteravond maar niet gegaan, beter vanavond :)

SPLIT Presents the DYNAMIX BERLIN Showcase, joining Residents Ben Sims & Chris Finke are:, Kenny Larkin, Blake Baxter, Tyree Cooper, British Murder Boys, James Ruskin, Mark Broom, Paul Mac and 65d Mavericks.
Waarschuw beheerder
Tering het was echt supervet! Echt een superdonkere toko 2 verdiepingen onder de grond. Hingen alleen maar destroyers en een paar strobos en natuurlijk de vage lui.
Geluid was superhard vooral op hetlaatst bij 65D Mavericks en British Murder Boys...!

Best wel underground gemeten naar NL maatstaven :)