Partyflock

Forumonderwerp · 673750

Defqon 1 2004, 19 juni Almere Strand

Bericht geplaatst: 23 April 2004

Op het stevigste dance festival van de wereld wil Q-dance een enorm zand gevecht organiseren met al zijn feestgangers

De organisatie van Q-dance heeft een idee om een massaal zandgevecht te houden met de 30.000 mensen die naar Defqon 1 komen. Dit allemaal om het succes van Q-dance te vieren.

Het zandgevecht zal tijdens de wissels van de DJ's worden gehouden. De organisatie vraagt zich alleen af of er enig animo is voor dit concept. Dit in verband om de draaitijden van de DJ's wat aan te passen zodat er een kleine 5 minuten tijd is om een zandgevecht te houden.

Bekijk hier de trailer.. alvast van Defqon 1.

het is toch al 1 grote zandbak daar het stuift best erg!!!

maar een zandgevecht houden FUCK OFF!!! :/
laatste aanpassing

je zit al helemaal onder van dat pokkke zand en heb je al droge bek van en dan ook nog ff gaan zandhappen als iemand een lading bij je naar binnen gooit, nee ik sla dan maar over O:)
Denk dat er maar weinig mensen dit serieus nemen, en nog minder mensen die serieus gaan deelnemen aan dit "gevecht"

Alsof er nog niet genoeg gevochten wordt op feesten! ;P
ik betaal verdomme toch geen 45 euro voor een zandgevecht dan ga ik wel bij de buren in de zandbank liggen verdomme!
WAHAHAHHAHAHAHHAHA leuk onderwerp hier over een zandgevecht hahahahha heb zuurstof nodig wie helpt me???!!!!!:P
wat een KUT-onzin!

Begraven die bedenker!
Kruizig jezelf!:p

Stenig hem, alleen dan met hele kleine steentjes :) oftewel Zand :9
De organisatie doet op elk feest zijn best met beveiliging om ruzie`s, opstootjes een beetje te voorkomen, en dan zullen ze zelf een oproep doen voor een zandgevecht??? Hoe raken mensen geirriteerd en opgefokt.......zeker ook wel na een klodder zand in je oog!!!

Lijkt me ook niet wat, zweterig, plak,plak.......na eens schep zand, schuur, schuur, zeg maar :)
Nounou......Laten we dat maar niet doen. Welke idioot komt met dat idee?? :/
dan kunnen ze beter een zandkastelen wedstrijd houden
Djeez.. al dit waar is, dan is het echt niet tof..
Ga dus niet naar een feest toe om me vol met zand te laten gooien.. :no:
Ben blij dat niet alle dj's op hetzelfde moment gaan wisselen, dan hop ik wel van tent naar tent :-)
Zandkastelen bouwen lijkt me wel wat LoL!! Alleen zijn er dan altijd weer mensen die jaloers zijn en je kasteel vertrappen :-/

Maar goed..

Ik ben er wel, maar dan zonder zandschepje en emmertje :-D

Een watte houden? :nee:
ik neem myn zandschep ook mee
Lekker wat zand in je vreet :S

Leeftijd is toch 18+ en dan gedraagt q-dance zich alsof we BrEeZaH zijn
vorig zat er al overal zand zelf zonder zandgevecht :S
whahaha trietste lui dan bij Q dance:s zandgevecht:s :s tis toch geen kinderparty:frusty: en hoezo mensen geiiriteerd maken haha
maa rkan me nie voorstelluh dat ze dit ech tmenen eigenlijk:P
laatste aanpassing
Ik hoef echt geen zandgevecht.
Als ze een zandgevecht houden dan hoef ik er niet te zijn.
Ik kom daar om te :bounce:
dan kunnen ze beter een zandkastelen wedstrijd houden

ook leuk!!! (Y)(Y)(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Hahahaha dr zijn nog mensen hier die erin trappen ook :p :D

Wat een ongelofelijk stom idee van die organisatie (als het bericht op waarheid berust)! Mensen zijn onder invloed, mensen willen altijd winnen met gevechten, zand is gevaarlijk voor de oogjes e.d., zand is niet relaxed als je nog een avond met dezelfde kleding moet lopen, sommige mensen willen niet meedoen en raken dus geirriteerd (sfeer wordt minder) etc. etc.

Een prototype van een DON'T op een feest dusssss

jij slaat echt alles :P
laatste aanpassing

Artiest The Carcass
BefQon 1 1e Zandgevecht ???

zeker de
WAZI's tegen de BrEeZaAh'S
kleinkinder festival is et geworden
week later lekker de hele nacht op Impulz
10 keer beter en geen kinderachtige spelletjes
ja doe maar, loopt het gezellige defqon toch uit op een massale rel.

jezus tering, snapt q-dance toch zelf ook wel.
Hahaa ze blijven er wel intrappen :P

waar blijven ze intrappen? die shit :9

Hoe kom je er nu bij dat het onzin is? Zal dan wel niet vanuit q-dance gaan, maar ik weet zeker dat er enkele zandgevechtjes zullen ontstaan.. enne ik zal er vast tussen lopen :P en mocht ik iemand raken wat niet mijn bedoeling dan zal ik die kerel/vrouw zo de hemel inprijzen (als die er nog niet is)...
heb er nu al zin in :)
Ik hou me liever buiten die zandgevechten... :)

Denk dat ik al een heel gevecht heb dat zand uit m'n schoenen te houden ;P
haha, en nog steeds trappen mensen erin.
Sow.. gaan we nog gooien :P

Ik gooi liever niet met zand... laten we dan een watergevecht houden in het water...
Meteen een mister en miss wett verkiezing :p
Laten we die "Mister wet verkiezing" nou maar niet doen :P

Waarom niet?? OOk leuk voor de dames... teminste ik vind het wel leuk:p Dussss we maken er geen zandgevecht van maar een watergevecht!! Beetje geil en afkoeling, niemand die boos hoeft te worden want het droogt op en doet geen zeer:)

Vrijwillergers?
Neej Neej de dames hebben dan pech gehad op defqon #1.

Ik spreek namens de 25.000 mannen op Defqon 1 en wij vinden het niet zo leuk om mannen met natte snikkels te zien

:P
Ik praat dan niet voor alle homo's die naar defqon gaan :P :P

Dusss wij dames moeten gewoon onder elkaar een watergevecht gaan houden? Lekker hoor :p jammer dat de mannen niet bij springen :(
Jup. Dames in action is veel leuker om te zien :-)

en als we ze nou ook een beetje met zand bekogelen of het strand een beetje natmaken zodat er een modderpoel ontstaat ;P kunnen ze ook mooi gaan modderworstelen :)
hmmwa.... daar zal ik even over na moeten denken (als voorzitten van de wet t-shirt contest) :P
en ik in de jury want die moet er ook zijn 8)

edit: uit hoeveel bestaat de jury eigenlijk?
laatste aanpassing

Heeeey twas mijn idee, dus ik ga ook winnen:p en anders ligt de jury int water!!!
Denzle Dance je krijgt wel een kleine voorsprong op de rest dan

Interslet: normaal gesproken uit 1 man en dat ben ik, maar jij mag ook in de jurie :)

p.s: Als ik een Duitser tegenkom op Defqon 1 gooi ik zand op hem. Gisteren beetje relluh gehad bij NL/DUI grens :) :)