Partyflock

Forumonderwerp · 673677
3919x bekeken
Betreft: evenement: Dance Valley, zaterdag 7 augustus 2004 om 10:00
Waarschuw beheerder
Maandag wordt de line up bekend gemaakt voor Dancevalley. Hier alvast een topic.

Tot maandag lekker lullen over welke dj's er absoluut bij moeten zijn en wie er thuis mogen blijven.

Daarna lekker beppen over wie je wel en niet gaat bekijken.
Waarschuw beheerder
Niet alleen dance valley, impulz en 4-elements zelfde verhaal
Waarschuw beheerder
Jezus, hoe ver kun je gaan? Staat er ene geweldige line-up, hebben mensne zelfs daar nog wat over te zeiken. Het is ook nooit goed.

Jij mist misschien wat, maar anderen krijgen wel weer de kans om hun favo DJs te zien.

Het is beter te moeten kiezen dan geen keus te hebben lijkt me. Niet zo zeuren, blij zijn dat er zo'n vette line-up staat terwijl UDC als enige hun entreeprijs verlaagd heeft, en gewoon genieten van DV. Want al zie je helemaal geen DJs, een feestje wordt t toch wel! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop alleen volgende week zaterdag op hetzelfde weer als gisteren :kwijl:
Waarschuw beheerder
Hoe ver kan ik gaan?

Je vat het iets te serieus op, als ik het over een "stelletje klootzakken bij UDC" heb dan bedoel ik daar juist het tegenovergestelde mee. Weet niet meer wat het woord ervoor is, maar soms benadruk je iets heel erg door het tegenovergestelde te zeggen.

Was dus een compliment en geen gezeik
Waarschuw beheerder
kan het kloppen dat Jeff Mills een live set gaat neerzetten?
Dat werd mij gisteren verteld namelijk maar ik geloof er geen snars van, ik zie eerder The Advent dat doen :/
Waarschuw beheerder
Niet alleen dance valley, impulz en 4-elements zelfde verhaal

Idd....leuke gevarieerde namen altijd...ze doen goed hun best om anders te zijn dan ID&T en Q-dance en dat lukt ze behoorlijk met de dj line ups. Ik kan dan ook niet wachten op de line ups van HQ XL en van de Dance Valley winter edition.

Is er nog nieuws over de kaartverkoop? Paar weken terug waren er nog 10.000...en nu?
Waarschuw beheerder
Roodborstje: Het ligt er maar net ana wat je wilt. Ik ga voor de DJs die niet wekelijks in NL staan en die je dus amper hoort.

Montana en JP bijvoorbeeld maken dr echt altijd wel een feestjevan maar ze draaien allebei wel vaker. JP draait sowieso bijna elke maand op HQ.

Marcus Schulz draait supere en als je van diepe progressive houdt zou ik zeker effe gaan kijken. Als het zonnetje schijnt is Ben Sims ook zeker een goede optie en dan zul je Monika ook wel leuk vinden, draaien allebei toch wel wat tribalachtige techno.

Scot Project is qua UK hardhouse een van mijn favo's en Oakenfoald mag je niet missen!

Ik zou echter als je in de gelegenheid bent nog wel een stukkie meepikken van Sasha en Digweed die Main Stage staan En als afsluiter? Tja zal gegarandeerd vet worden, maar ik ga toch voor die dikke neger in de vallei!

Verder ziet je planning er leuk uit, allerlei muziekstijlen, komt vast helemaal goed met jou! Hoop dat je hier wat aan hebt!

Allereerst bedankt voor je leuke reactie! Ik heb hier idd wat aan!

Wat betreft Montana en JP.. ik ken ze allebei niet en weet dus ook niet hoe ze draaien, maar als je zegt dat ze er een feestje van bouwen: dan ga ik er dus zeker heen!

Over Marcus Schulz, Ben Sims en Monika: als het zonnetje schijnt ben ik waarschijnlijk helemaal in de mood voor de wat meer "spacy" soort van muziek. Ik heb Marcus Schulz gister horen draaien op ID&T Radio: en dat is dan gewoon echt mijn ding!

Scot Project heb ik moeten missen op In Qontrol, en daar heb ik enorme spijt van! Hem ga ik dus zeker NIET missen op DV, zelfde geld voor Oakenfold (hij was dan wel niet op IQ, maar wil 'm ook zeker niet missen! :D)

Als afsluiter ga ik dus ook zeker voor SHOKK vs Flutlicht. Ook HEN heb ik moeten missen op In Qontrol en dat wordt dan dus ook zeker mijn afsluiter!

Denk dat ik mijn planning dus vrij goed gemaakt heb al zeg ik het zelf :p Nogmaals bedankt voor je leuke reactie!
Waarschuw beheerder
Nog ff een vraagje betreffende Yoji Biomehanika..

Op Sensation Black draaide hij een heerlijke set bestaande uit een combinatie van Nu NRG met Hardstyle.

Nu hoorde ik dat hij normaliter UK Hardhouse draait! Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ik heb nou toevallig een enorm goed plaatje van 'm binnen (Look@The Heaven (The Remix Which Dedicated To Impulz And Dancevalley))

Zal hij dit soort plaatjes gaan draaien op DV of meer wat hij draaide op Sensation Black? Want als hij het soort plaatjes als bovenstaande gaat draaien, dan ben ik a.s. zaterdag HE-LE-MAAL in mn nopjes! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Woei, ik heb afgelopen vrijdag dancevalley vanuit de lucht gezien :D
Zag er goed uit en heb er echt ontzettend zin in!
Waarschuw beheerder
Yoji draait veel platen die hij zelf geproduceert heeft. Look @ The Heaven is echter al een plaat van een paar jaar terug. De nummers die je in de sensation black-set hoorde van hem zijn van zn laatste productie album.

Hij draait keiharde hardtrance, heel af en toe een hardstyleplaat (rockin with the best heeft ie echt vaak gedraaid), maar bijn altijd melodieus, zweverig en hard.
Waarschuw beheerder
top! staat mijn planning bij deze vast :D

Waarschuw beheerder
Ben er gisteren even langs gereden............en begin er ook super zin in te krijgen, helemaal na Godskitchen afgelopen weekend :-p
:bounce:

Waarschuw beheerder
EEj, ff tussendoor... is er ergens een plattegrond te vinden van het DV terrein??