Partyflock

Forumonderwerp · 673599
644x bekeken
Waarschuw beheerder
Is het normaal dat je bang bent om je partner te verliezen? Hou superveel van mijn vriend en hij van mij, maar soms word ik wel eens overvallen door het gevoel dat ik bang ben om hem kwijt te raken!! Zou hem nooit niet kwijt willen. Hoort dit erbij??

(k) Roosje (k)

Waarschuw beheerder
mja..iedreen gaat vreemd en de wereld is verrot jah:P
Waarschuw beheerder
donateur
niet iedereen gaat vreemd!!
maar de wereld is wel verrot jah...

en voilgus mij is het wel normaal: als je heel veel van iemand houd heb je AlTijd wel een beetje de angst om diegene kwijt te raken...
kuzz

Waarschuw beheerder
heb ik ook ja nog elke dag weer ook al zegt ie hoeveel die van me houdt en we samen een toekomst zullen opbouwen
ik heb de angst dat hij ooit een leuker en liever iemand dan mij tegen komt

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk heeft iedereen dat wel eens ja! :)

Waarschuw beheerder
je meot gewoon zorgen dat je niet te veel van m gaat houwe... ja das moeilijk want ik ken t ook neit... maar ik denk dat je dan mischien minder bang ben.... dat zou ik iig hebben o:)
Waarschuw beheerder
Dat gevoel zul je altijd houden! Vooral als je voor die relatie al een paar keer bedonderd bent! (k)

Waarschuw beheerder
zo als ik dus :@:@

o:)
Waarschuw beheerder
het hoort bij meis is alleen maar goed teken toch,je hebt het toch als je heel veel om iemand geeft :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk, dat als je bang bent om je partner te verliezen, je onzeker bent over jezelf...

Waarschuw beheerder
ik vind het ook soms best moeilijk, zeker nu dat ik straks vertrek voor 10 weken stage in amerika en weinig contact met nederland zal hebben... het wordt moeilijk.....
Waarschuw beheerder
Als je realatie goed is, jullie elkaar meer dan voldoende aandacht en liefde geven, hoef je deze angst niet te hebben en zal het ook minder worden!! :yes: