de b van lekker beuken in de keuken met de schapen van jessie de kleine tuin kabouter!!
weer lekker bezig jacksteit zeker van die nare broer van je geleerd....!!!!!!!
niet dat ik et erg vind ofzo......
want ja alle gouwenarren weten dat jesse z'n vader een boer is...!!!!!!
nee daar denk ik niet aan als ik een vrouw zie
Als ioki een vrouw zie denk ik aan strijken ,afwassen en koken.
(permanent verbannen)
nee charmedbabe niet eens???
Van rijn dat moet je pas zeggen als ze niet meer zonder je kunnen!!
hee van rijn het maakt voor jou toch niet uit of je een man of vrouw ziet je denkt toch wel aan
lekker reeuwijks reetneuken...!!!!!
hey yorick, hoe is tie nou? ik wordt helemaal gek hierzo, ik zie helemaal geen wijven hier, ik zit nu alleen bij hoyas in z'n kelder.
Nou is De buurneef daar niet dan?
meestal is het eerste wat ik denk als ik een vrouw zie,HOER! maar soms zeg ik het ook.....dan wil ik het zachtjes zeggen maar dan zeg ik het toch hardop....das wel es jammer....ik was laatst bij me oma...
dat zou ik maar nie dan doen jan, dan gaat i nooit meer weg!!!
Meen je dat nou Jantje...............? Mag ik je ontmaagden? Denk er nog ff goed over na ventje, de eerste x moet speciaal zijn he. Ik hoor ut wel.
pfffffffff van rijn hoor dus dat kwam je doen vanmiddag bij de plasse ff jongens kijken die je ken ontmaagden, maar toen zag je ons en wilde je jezelf niet verraden he geile beer!!!!!
hey van rijn, wat denk je nou...dat jij mij mag ontmaagden, ik zit al mijn hele leven op die moeder van jou te wachtten, als dat geen smullen wordt!!!terwijl ik haar pak laat ik haar anussie over een cactus glijden.
daar kickt die moeder van em alleen maar op hep van rijn haar zelf geleerd...!!!!!!