ex-crew van
www.counter-strike.nl
actief geweest in verschillende clans.. daarbij ooit 3 clans opgericht..
1e clan is nu zo'n beetje 4.5 jaar terug.. als je een beetje oldskool bent kan je de naam wel herrineren (tenminste vaag)
AsT - Artificial specified Terrorists
Toen ast dood ging (gecompliceerde zaak) heb ik een tijd niet meer gespeeld.. Daarna ben ik das.nl gejoined, die op dat moment op zn hoogtepunt zat...
Mn maat van AsT is toen ook weer teruggekomen.. Daarna hebben we een team gestart (www.team-reset.nl). Is op een gegeven moment heel inactive geworden, toen wat members weg geschopt en met een nieuwe naam begonnen (fubar.nl(en nee, niet de originele fubar))
Dat liep al helemaal voor geen meter.. Daarna heb ik een hele tijd niet meer gespeeld. We besloten maar om AsT weer op te richten met de beste oude spelers.. Op clanbase hebben we aardig goed gespeeld, aangezien we ook oldskool members hadden die in de tussentijd in o8s, 100pps en sterf hebben gezeten.
Probleem toen was dat 1 member ruzie kreeg met de rest en toen viel het een beetje uit elkaar..
Weer een hele tijd niet gespeeld, en nu leeft team-reset.nl weer, maar dan als funclan.. Af en toe een warretje spelen..
Ben nog veel active op het forum van counter-strike.nl, en op irc kan je me ook wel vinden op quakenet in #counter-strike.nl en #reset.nl
Zo, dat was mijn counterstrike verhaal alweer
edit
clan jemoeder ken ik ook wel ja.. abo uit oldenzaal die mafkees.. tzijn allemaal ito's bij elkaar