Partyflock

Forumonderwerp · 673072
12348x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Geen zin om te zoeken, maar zijn nog actieve counter-strikers aanwezig hiero? :)
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan waarvoor je soliciteert :p
je komt zo bij de commando's hoor met je skills en tactics :D

en config? jah, dies moeilijk :D maar gewoon ff veel aandacht besteden en best intressant

Waarschuw beheerder
ik ben @ drome
het ziet ernaar uit dat Mysod.msi de compo wint ;x

Waarschuw beheerder
Zelf nog wat gewonnen LUna?
Waarschuw beheerder
donateur
een lesje cstrike waarschijnlijk :P

Waarschuw beheerder
naaah, we hebben maar 1 match gewonnen

Waarschuw beheerder
Tegen wie? :P

Waarschuw beheerder
was beetje tegenvallende lan hoorde ik

en compos waren ook wat fucked up ofniet
Calibre was er uitgegaan mede door stroomproblemen had ik gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
altijd leuk zo verliezen ^^

drome is wel leuk ,maar gewoon te groot, net als afgelopen netgamez... het is allemaal net iets te...
Waarschuw beheerder
donateur
drome is gewoon de amateur versie van regroup.
ben in bij de vorige 3 drome's geweest en elke keer problemen met netwerk / stroom.

Waarschuw beheerder
NG2003B vond ik ook maar kut geregeld. Vet traag netwerk, Super warm daar en die compo ging helemaal nergens over.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer, ik wil juist een keer zo'n netgamez gaan bezoeken.

Zit je je config.cfg door te spitten.
Kom je deze tegen :

bind "MOUSE1" "+suicide"
alias +suicide "say_team This moron won't make a difference anyway."
alias -suicide "kill"

:p

Waarschuw beheerder
netgamez en regroup lijke mij de besten en daar wil ik dus nog een x naartoe :)
Waarschuw beheerder
donateur
netgamez is ook niet meer alles, regroup is veruit het gezelligst en nooit problemen.
lokatie is ook mooi en ze hebben nooit meer dan 1000 mensen.
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Maar eens naar een ´Regroup LAN event´ dus.
Waarschuw beheerder
donateur
jup :p netgamez en drome gewoon te groot geworden imo
Waarschuw beheerder
donateur
drome had op 8.5 light ook netwerk problemen en stroom enzo hoor en die was voor 350 man.
en ik ben in 2002 op een netgamez geweest. daar waren ook problemen en die was voor 700 man.

grote heeft er weinig mee te maken lijkt het.
Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit zo'n lan party in mekaar?

hoeveel kost het gem.?
zijn er veel noobs?
moet je je hele comp. meenemen of is scherm niet nodig?
hoe vaak zijn ze?

thnx Chris

Waarschuw beheerder
www.google.nl
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou ik nou weer zoeken als ik het ook hier kan vragen? :devil:

Waarschuw beheerder
Als je niet eens bereid bent omdat uit te zoeken kunnen we al stellen dat je er niks te zoeken hebt. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Het belangrijkste wordt vergeten..

Op netgamez ping 50 way to go

2 Chris P:

Bij de deur staat een nerdmeter, als hij te laag uitslaat mag je niet naar binnen.

Waarschuw beheerder
op www.counterstrike.nl staan 2 filmpjes van Cssource vanuit korea. Poppetjes bewegen nog een beetje stijf naar mijn mening maar de omgevingen zien er wel echt Gruwelijk uit!!! :D

Dat wordt zeker 50 euro apart houden voor Augustus/september... ;P

Waarschuw beheerder
maps zien er heel vet uit en idd ik ga m zeker kope alleen omfg die models ? echt wel lelijk man :S

Werkzaam bij Hornycrew
Waarschuw beheerder
Verklein die pic's man.. verneukt de hele lay.. :S

Waarschuw beheerder
Bij mij staan ze al op de vorige pagina dus nergens last van.

En wat is 1,6 toch kut met die nieuwe update. Raak echt niks meer. Ik ga lekker een break houden tot HL2 en cs source. Heb het gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
zit allemaal tussen de oren

Waarschuw beheerder
Bij mij staan ze al op de vorige pagina dus nergens last van.

Egoïst :P ghehe
Waarschuw beheerder
donateur
zit tussen de oren... :D klopt wel :D

als je je kut voelt speel je ook kut (voor je gevoel dan) en als je 1x denkt: damn ik zit in een dip dan kom je er ook nie uit :D hahaha

naja zo was het, nou maakt het me allemaal geen fuck meer uit of ik wat raak :D gewoon lol aan het spel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cu@lan!
Waarschuw beheerder
donateur
cu@party ;)

Waarschuw beheerder
zit tussen de oren... klopt wel

als je je kut voelt speel je ook kut (voor je gevoel dan) en als je 1x denkt: damn ik zit in een dip dan kom je er ook nie uit hahaha

naja zo was het, nou maakt het me allemaal geen fuck meer uit of ik wat raak gewoon lol aan het spel

idd :) ik speelde eens voor mn gevoel erg kut...klapte mn laptop gewoon dicht tijdens een war...was helemaal over de zeik dat ik nix raak schoot :)

Waarschuw beheerder
mmmz die sg550 is toch wel leuk :D
Waarschuw beheerder
Je kan idd wel eens aggresief worden als het niet lukt met cs :yes:
Maar dan moet het wel heel kut gaan :P

Waarschuw beheerder
haha, ja idd. Als 1.6 zo kut is moet iedereen er last van hebben dus ik mag eigenlijk niet klagen. :P

De reden van mijn dramatische spel is dat ik nog steeds niet hersteld ben van het zware maar enjoyable weekend :vaag: :vaag: (6)
Waarschuw beheerder
donateur
De reden van mijn dramatische spel is dat ik nog steeds niet hersteld ben van het zware maar enjoyable weekend

En toch is het makkelijker om Valve de schuld te geven. :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan je zeggen dat ik in cs 1.5 het meeste met me vuist tegen de monitor heb lopen rossen
Waarschuw beheerder
donateur
ik word steeds beter en weet nu dus ook hoe kut het is als het echt niet gaat.

*kan nog steeds niet wachten op cs2*

heet cs2 nou cs-source of hoe zit dat nou?

Waarschuw beheerder
Ik speel ook veel Counterstrike, alleen ik kan me soms ergeren om de manier hoe sommige mensen op Public spelen. Daarmee bedoel ik, constant walken, op geluid spelen, en constant ( als CT ) een bomb spot dekken. Tuurlijk weet ik dat dat als CT hoort, maar op public mag het toch allemaal ietsje minder.

Als ik zelf speel, en dat vind ik het persoonlijkst het mooiste. Rushen!!!

Jaja, dat vind ik nog het allermooiste om te doen, er is toch niks mooiers als je een rush bent doorgekomen dat je dan achter je tegenstander komt en je er 4 kunt neerknallen ???

Ik rush ALTIJD maar dan ook ALTIJD ( behalve als ik geen armor kan betalen :P ), eagly usp het maakt allemaal niet uit. En als ik met me rush 4 a 5 tegenkom, dan neem ik lekker eentje mee de dood in :D

Het is een zeer verslavend en leuk spel, het valt me ook op dat naar mijn gevoel er steeds minder cheaters zijn.

Waar ik me ook nog beetje aan kan ergeren, dat de hitboxen soms helemaal niet kloppen soms richt ik echt iemand op zn kop en krijg ik geen headshot. Of een speler, die zn hele magazijn leegschiet en dan met zn laaste kogel een headie maakt. Arrgghh!

Ooo jah en nog iets, wat ik ook altijd grappig vind. Zijn die pro ( wannabes ) die constant met hun wapen switchen als ik dan toevallig zon persoon aan het speccen ben. Irrriii! :D

Maar jah voor de rest toppie spel, groot tijdverdrijf.
Waarschuw beheerder
paradox naab :P
www.shotgunterrorrulez.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Of een speler, die zn hele magazijn leegschiet en dan met zn laaste kogel een headie maakt. Arrgghh!

laatste kogel bug word dat bij ons genoemt :P
op een 1 of andere manier gaat de laatste kogel nogal snel naar het hoofd lijkt ut.
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn die pro ( wannabes ) die constant met hun wapen switchen als ik dan toevallig zon persoon aan het speccen ben. Irrriii!

IDD! GRUWELLIJKE HEKEL AAN! vooral als het je laatste teammate is en je kan nie cameraswitchen! tering

nalin jij heb nog wel beetje op niveau gespeeld: WELK NUT HEEFT HET IN GODSNAAM!?

k :p
Waarschuw beheerder
donateur
ut heeft geen nut, maar ik doe het ook constant.
uit verveling denk ik om me scherp te houden
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij komt deze trent ook wat voort uit de oude clan TAMM, paar lui daarvan deden het ook erg maar die gebruikte lastinv om dan constant te checken of ze wel het goede wapen in de cycle hadden. Heaton doet dit volgens mij ook om die reden.

Waarschuw beheerder
Heaton doet het om zich zelf scherp te houden bij het guarden van bepaalde posities. Dat gestaar word je echt duf van dus dan maar beetje kutten met je wapentje.
Waarschuw beheerder
donateur
das ook de enige reden die ik me kan bedenken naast het lastinv verhaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij doet Heaton het omdat het een enorme slappe zak is...

Waarschuw beheerder
ja idd Nalin, die last inv kan je trouwens wel lekker snel mee switchen. 15 kogeltjes m4 , paar schoten usp er tussen om te faken dat je rifle leeg is en weer terug naar m4 (6)
Waarschuw beheerder
donateur
bind "mwheelup" "slot1"
bind "mwheeldown" "slot2"

dusssss
Waarschuw beheerder
donateur
bind "mwheelup" "stopsound"
bind "mwheeldown" "+jump"

dussss