2385x bekeken
donateur
kijk DAT weet ik dus niet
moet je ff in zo'n marco polo gidsje kijken. sowieso handig om aan te schaffen, kost geen reet (7 euro ofzo) en staat vanalles in, leuke adresjes ook enzo.
En als je daar aankomt altijd ff naar die 'meeting' met de hostess gaan. (meeste mensen laten dat altijd schieten, omdat ze het onnodig vinden) maar die weet de beste (VEILIGSTE) excursies..
Brazilie is niet echt een land om zoop straat excursies te regelen. (dom.republiek kan dat weer wel heel goed, ookal wordt anders beweerd)
moet je ff in zo'n marco polo gidsje kijken. sowieso handig om aan te schaffen, kost geen reet (7 euro ofzo) en staat vanalles in, leuke adresjes ook enzo.
En als je daar aankomt altijd ff naar die 'meeting' met de hostess gaan. (meeste mensen laten dat altijd schieten, omdat ze het onnodig vinden) maar die weet de beste (VEILIGSTE) excursies..
Brazilie is niet echt een land om zoop straat excursies te regelen. (dom.republiek kan dat weer wel heel goed, ookal wordt anders beweerd)
ff naar die 'meeting' met de hostess gaan.
Doe ik inderdaad altijd, alleen nu gaan we niet georganiseerd. Appartement particulier gehuurd + ticket geboekt.
een sloppenwijk van 1,5 miljoen mensen aan, met heel erg mooi stranden, maar verder weinig te doen...
Dat zal toch wel meevallen als één van de favoriete bestemmingen in Brazilië? Wat bedoel je met weinig te doen eigenlijk? Excursies, of vertier in de stad zelf?
pfff chicks raap je zo van de grond op
Hoop figuurlijk, want persoonlijk ga ik niet zo voor die dakloze schoonheden.
laatste aanpassing
Ik ben er 3 jaar geledem geweest met 12 man...geweldige week gehad...veel zuipen en lekker eten voor weinig, de hele dag op het strand liggen en savonds de pauper door en naar een aantal leuke tenten (Pirata Bar moet je heen op maandags). Verder wordt je helemaal gek van alle chicks die je aanstaren/in je rug bijten/etc....echt niet normaal meer! Zitten ook veel dakloze goudzoekers tussen, maar genoeg 'rijkere' Braziliaanse meiskes die daar vakantie vieren..
Tip nog: Crossen door de duinen, maar verder is er echt niks te doen!
Tip nog: Crossen door de duinen, maar verder is er echt niks te doen!