Ben zowiezo voor ALLES kaal
dat is dus niet enkel die 3 snappie

Dus of goed formuleren of NIET terugkrabbelen
En in dat geval bedoelen jullie dus NIET hetzelfde..
Daarbij, zij kan leven met een beetje borsthaar, jij wil ALLES eraf, dus weer niet hetzelfde..
Maar laat ik stoppen met mierenneuken, want daar gaat het in dit geval niet om ..
En als jij bij een beetje haar op een mannenlichaam al gaat vragen of iemand uit de dierentuin komt .. beetje raar ..
En zegt al genoeg over jou, als je je vriend niet zou nemen zoals ie is .. iets waar IK dus flink op afknap
En ik respecteer jouw mening zeker, maar dit is een forum, daar discusieer je en je deelt meningen uit enzo, je weet wel, een forum
Gelukkig zijn er nog heel veel vrouwen die een beetje borsthaar wel heel mannelijk vinden en als ze wat borsthaar niet mooi vinden, je nemen zoals je bent en niet over dat soort niet boeiende dingen gaan zeuren .. want ook daar knap IK flink op af
Ik hoop niet voor jou dat je een jongen tegenkomt die eigenlijk voor jou helemaal geweldig is en dan een beetje borsthaar heeft en je hem daarom laat lopen of afwijst .. maar dat is jouw manier van leven, iets wat ik respecteer, ook al ben ik het er niet mee eens