Partyflock

Forumonderwerp · 672840

In navolging van deels nu de gehele line-up..

En ik ben meer dan tevreden met namen als:

Pascal F.E.O.S., Frank lorber, Sven vath, Johannes heil ft. Marcus, Funk DVoid Live, Thomas P heckmann, Agoria, Ricardo Villalobos, Koze, Tobi Neumann, Lucca, Anthony Rother, Afrika Islam, Andre Galluzi, Toni Rios, Danilo Vigorito, Oliver Bondzio, Paco Osuna, Pauli Steinbach en ga zo maar door..

Hier wil ik heen... Sterker nog, ik ga alles op alles zetten om hier heen te gaan!!! :bounce:
He =Arie= Goed dat je de line-up wat overzichtelijk hier neer zet!
Maar kan je dat misschien ook met de line-up van dit jaar doen?;)
Nu Nrg komt!! nu ga ik echt iemand zoeken om met me mee te gaan
rest van de lineup ziet er ook wel aardig uit
vet dat blank en jones komen maar die zie ik toch wel op defqon.

Hardtrance met Tunnel! DJ Dean, DJ Yanny, DJ Shoko... En in main; Kai Tracid (hopelijk draait die dan geen Traffic) ;)

Ennuh, Thunderdome area heeft ook een lekkere lineup. Ga dit jaar maar eens ff een kijkje nemen. :D
één tip: Koop je kaart bij een platenzaak!
Anders kun je je kaart nog gaan omwisselen, dat kost je zo een uurtje van je mooiste weekendje van het jaar.
Sinds Pavo, Dana en Panic in de thunderdome-bunker geen toffe line-up meer gehad. Doen ze deze keer wel weer goed.
Techno namen ook echt weer super zoals verwacht en de Duitse Trance-goden doen het ook altijd lekker zat. avond wanneer je net klaar bent met barbecuen en weer even moet inkomen
1 ding zeg ik: PRESENT!
Zo heel veel tijd kost dat omwiselen toch niet?

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
één tip: Koop je kaart bij een platenzaak!

Iemand ergens een lijst met de platenzaken die vvk doen ?!
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
volgens mij bij alle Mid-towns;)...zullen er heus nog wel een zooi zijn..

Dat geloof ik ook wel, maar in Alkmaar is volgens mij geen vvk.... Dus het is wel ff handig om te weten waar ik ze nou wel kan halen...
ik weet eigenlijk niet eens of de vvk al begonnen is..!?...
VVK is net begonnen volgens ticketbox.nl:
Beide dagen volgens www.ticketbox.nl:
EVENEMENTDETAILS
Nature One 30 & 31 juli 2004
Dance Event (Dance)

Exchange the ticket at door!

Raketbasis Pydna (171)

Datum evenement: 30-07-2004 20:00
Start verkoop: 24-04-2004 09:00
Einde verkoop: 30-07-2004 18:00

Attentie! Je winkelwagen is 10 minuten geldig. Voltooi je reservering alsjeblieft binnen die tijd. Per evenement kun je maximaal 9 tickets bestellen

Omschrijving Prijs Beschikbaar
Standaard prijs € 55,25 9 kaart(en)

Klik hier voor vrijdag volgens ticketbox
Klik hier voor zaterdag volgens ticketbox

Wat nu dus opvalt:
- Kaartje voor beide dagen is € 3,25 duurder dan de flyer belooft, evenals de losse dagkaarten :r
- Als je bestelt, komt er nog eens € 3,- bij als ticketbox fee (voor verzend- en verzekeringskosten zeggen ze). :r

Als Nederlander mag je dus € 6,25 extra betalen... Volgens mij is dat ticketbox systeem een leuke investering. Je legt 1x dat systeem aan en daarna ga je gewoon continu belachelijk cashen terwijl het allemaal automatisch loopt...
laatste aanpassing

wat loop je nou te zeiken man id&t dat zijn pas oplichters en dan heb je ma een dag dikke lange wachttijden op de wc s enzevoort nou nature one heb je dat nie!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Bestel de kaarten dan op Nature-one.de

gewoon ticketbox, niet moilijk doen