Partyflock
 
Forumonderwerp · 672637
ik krijg net te horen dat Multigroove een Area gaat hosten op Impulz outdoor. Weet iemand hier meer van?
hmm zit nu toch wel te twijfelen of ik ga.. Klinkt goed namelijk! :)

2001 was mn eerste en tevens mn laatste x dat ik er ben geweest, en vond het toen niet helemaal mijn feestje, Maar Multi staat altijd garant voor gezelligheid!! (en niet voor Wazi's en aanhangsels, wat waarschijnlijk veel hardhousers enz denken)
 
en terecht dat wij dat denken:[
 
genoeg bekenden wiens mening ik vertrouw wel

begreep dat alleen de elementenstraat netjes is qua publiek, omdat het het oude multi gevoel nog doet herleven.

Ben wel op de hoogte hoor:)
Ik denk zoiezo niet dat er veel wazi volk naar Impulz komt... Dat is toch dat "softe clubkuttenfeest"?? ;)
 
ik onderschat nooit de kracht van schaapjesgedrag en mensen wie het niet boeit 'als het maar beukt'

mag ik hopen dat die zaal ver verwijderd is van mijn geliefde HQtent
Als jij er zo over denkt hoop ik het ook voor je... maar wordt desalniettemin vast wel weer een leuk feestje.. :)
 
ik vind het jammer, een multi zou me met wat fijner publiek best kunnen boeien.

maar zeker na dit weekend ben ik helemaal veeleisend qua publiek

duitsers(L)
 
hehe ik denk dat ik alleen maar in de Multi area ben (y)
 
- wees mijn slachtoffer!

damn wat is dat lang geleden...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
multi op impulzz,
mischien ook op dance valley?
dat zou nog beter zijn!
 
jaja dit is zekers super!

hoogstwaarschijnlijk dit jaar nog eens naar impulz outdoor:D
Multigroove zal echt wel knallen worden! Beter dan dat gekut op ML. Ik ga lekker hier heen in ieder geval! Lekker snachts in de open lucht in de bossen uit me pan gaan!! Who's joining me???
Jep gaan we s kijken:D Multi klanken zijn altijd welkom:D
Multigroove Rullt zeker....
Maar ik heb me kaartje al in de pocket al weet ik nie wie er mee gaat met me..

Ach ja
Multi is noest!!!!

VSO !!!!!!!!!!!
ja echt beter :d
zat eerst te twijfelen om er nog heen te gaan, was er vorig jaar ook, maar dit jaar zou ik het denk te zacht vinden.....maar nu er ook een multi tent staat ben ik er zeker weten :d :yes: