Partyflock

Forumonderwerp · 672632

Waarschuw beheerder
heb gisteren een potje stackers 4 ephedra vrij besteld.
vroeg me af of daar dezelfde bijwerkingewn van te verwachten zijn als wanneer t wel ephedra bevat.
gebruik ze niet voor de pep hoor, gewoon om af proberen te vallen omdat ik niet echt de discipline heb om af te vallen.
maar vroeg me af of er mensen zijn die ervaring ermee hebben.
Weet dat veel mensen geen voorstander zijn van ephedra maar wil t toch graag proberen..

Waarschuw beheerder
ik heb er nog nooit iets over gehoord, maar ik denk dat het gewoon het beste is als je gewone maaltijden eet, en niet snoept. gewoon proberen om zelf af te vallen, want zodra je weer stopt met de pillen, is je lichaam daaraan gewend, en als je dan wat meer brood eet kom je ook meteen weer aan

Waarschuw beheerder
die crackers zou ik dan toch skippen, hou t dan bij verzadigde en meer complexere koolhydraten (muesli (idd met kwark ), brinta, volkorenbrood)

ik bedoel die vezelrijke van wasa, lichtgewicht ofzo ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm... wist niet dat jij daar ook zo goed mee bezig was Debsy!! (Y)

Maar... die zonder ephedra werken dus niet goed? :/

Gebruikte die stackers mét regelmatig, maar ze zijn nu niet overal verkrijgbaar meer...

Maar met goede voeding, en vooral veel discipline bereik je veel meer op den duur, en da's nog 'n stuk gezonder ook :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Miss Mswing > begrijp ik het goed, heb jij een eetstoornis EN gebruik je daarnaast ook die stackers????

Waarschuw beheerder
Ja ja from the beach :-)

Alleen heb ik zelfs honger als ik stack II neem met ephedra! Nou ja honger...:/ trek. Eten is gewoon te lekker O:)

En ik weet nog een adres die ze onder de toonbank verkoopt. Interesse stuur maar pb dan zeg ik waar..

Waarschuw beheerder
Ik gebruik stacker 4 (sinds kort), maar heb niet echt de indruk dat het werkt. Ik heb gewoon nog steeds honger, terwijl ik dacht dat die pillen je hongergevoel toch weg zouden nemen :s.
Waarschuw beheerder
Die zooi werkt wel *ervaring*, maar je moet niet gaan sporten met zo'n pil net achter je kiezen.
De stacker zorgt ervoor dat je bloedvaten 'dichtgeknepen' worden, waardoor je meer moet werken om het bloed door je lichaam te pompen, waardoor de verbranding weer hoger wordt.
Bij het sporten daarentegen hebben de bloedvaten net als doel wijder te worden om zo meer bloed bij de spieren te krijgen.

En als je dus een stacker pakt voor het sporten, dan bestaat de kans dat je vaatspasmen krijgt en das foute boel!! *geen ervaring, wel een paar keer bijna out gegaan wegens te grote inspanning*
Waarschuw beheerder
ik vind die waardeloos heb alle stackers geprobeerd...ik heb ook de dicipline niet...ja deeerste paar dagen ga ik als een raketje en hou ik het goed vol: veel water, gezond eten, oefeningen, sporten... en darana word het minder of meteen 3 x zo erg ik HAAAATTT AFVALLENNNN!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
k heb ze wel gebruikt...... samen met sporten verloor ik 10 kilo in 3 maanden.... maar vond ze niet super relaxs...

Kreeg veel hartkloppingen en voelde me nogal raar :s