Partyflock

Forumonderwerp · 671932
42 volgers · 917860x bekeken
Waarschuw beheerder
+16-3
[img width=150 height=150 cacheid=00013e6b0002b8b85d0a1e9a1a00466077]http://i4.tinypic.com/15hg7s9.jpg[/img]

Hier bied ik de diehard Jump-freaks dé mogelijkheid elkaar up-to-date te houden wat betreft de nieuwste releases, legendarische en nieuwe labels, DJ optredens/sets, de betere feesten, het ophalen van al eerder uitgebrachte heldentracks en verse geruchten uit het grote Jump/Tekclub-circuit!

Dit in combinatie met je positieve (en/of negatieve) ervaringen met hét Belgische Jumppilske bij uitstek: Jupiler mag natuurlijk ook.

­* ps: Voor de trieste randverschijnselen die helemaal niets met de muziek zelf te maken hebben (zoals het Jumpstyl0w-dansgebeuren en de op niets trekkende bullshit van schandknaap Patrick Jumpen) verwijs ik U graag door naar nickleodeon.nl.

Nico
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Die kick moet anders in de zin dat er uberhaupt een kick IN moet, hehe ;p

Krijg nu meer het gevoel van: "where's my kick?!"
Waarschuw beheerder
Ik denk ik doe is rustig aan en deze keer niet zo'n zieke kick maar gewoon lekker rustig en chill. Istie opeens weer te zacht in plaats van ziekelijk te hard :X

Waarschuw beheerder
donateur
hij hoeft niet ziekelijk hard te zijn, maar hier ontbreekt ie gewoon bijna, mist ook attack, een kick hoort toch een beetje te knallen, ook een zachte, anders is het geen kick meer :p
Waarschuw beheerder
wat een wijze woorden p-kay! Maar hij heeft wel gelijk....
Waarschuw beheerder
Ik heb wel een numemr van mij online staan waar naar mijn idee best een stevige kick in zit :) Is wel een va nde eerste versies van het nummer dus nog best kaal opzich :)

The Whisper - Hard Stuff DJ

:)
Waarschuw beheerder
effe een vraag welk nummer draaide ruthless aan het einde van zijn set op jump in holly
Waarschuw beheerder
uhhmm ik heb die set in 2 delen dus of het is
Pavo & Zany - S.E.X. (Original Mix)

of

Headliners - Body Pump (Original Mix)

ik hoop dat je hier wat aan hebt....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bedankt ga maandag effe kijken of ze bij mid-town nog hebben
Waarschuw beheerder
De nieuwe tuning beats is trouwens erg lekker, maar de nieuwe Jump valt wat tegen na het goede derde deel.
Waarschuw beheerder
Klote, is ie weer gemixt door Steve Dexter?
Ik denk, ik geef die gozer een steuntje in de rug, want die Jump 2004/3 is erg lekker en weer eens wat anders.

Nouja de Jumpserie is al lang niet meer wat ie geweest was. Gelukkig hebben we Atomic Tuning Boost nog :D
Waarschuw beheerder
Yup, Steve Dexter. Wat opzich nog geeneens een probleem moet zijn, maar als je ziet er er 4 nummers van Club St D., 2 nummers van zichzelf en dan nog 2 waar hij bij betrokken is wordt het al snel een soort van solo cd. Daarbij teveel oude nummers (7 ways, 10 torsion..).

// voor de volledigheid:

01. core design - intro jump 2004 part 4
02. x-panders feat ronald-v - from the ghetto (tribal mix)
03. q-ic - got to let u know
04. dj massiv vs the rebel - 7 ways (to blow the box)
05. lethal mg - pandemonium (original mix)
06. club st. d. - dopamina (jump mix)
07. dj greg c - acid drop
08. lobotomy inc presents ydnass - laboratoire (original mix)
09. club st. d. - surabaya
10. dj stone - lead simulation (original mix)
11. dj massiv vs the rebel - frequence
12. club st. d. - mindfuck
13. dj greg c - 10 tortion (original mix)
14. major bryce presents wolfgang amadeus bizarre - wolfgang (original mix)
15. steve dexter vs the rebel - hell's kitchen
16. umberto fulci - drunk & high
17. justin credible - new world order
18. club st. d. - steve dexter's acid bash
19. manu kenton - petrol (original mix)
20. nigel hawks aka steve dexter - freak on
21. core design - outro jump 2004 part 4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik de tracklist niet bepaald zwak vind, al ben ik wel benieuwd naar de Club st. D platen.
En veel eigen producties idd, dat heeft de cd van Bad Boyz de das omgedaan.

Maar zeg nou zelf, Q-ic en Manu Kenton :kwijl: Ik ben benieuwd hoe deze cd in zijn totaliteit klinkt ;)

7 Ways had er gewoon af gemoeten...
Waarschuw beheerder
Naja, ik zeg niet dat hij slecht is, maar wel heel wat minder als het derde deel. Veelal omdat ik denk ik 80% van de nummers als kende of op andere cd's heb.
Waarschuw beheerder
Ik zag hem gisteren ook ja, niet echt verbeterd ten opzichte van de vorige eigenlijk. Maar wel leuk opzich, alleen 1 ding snap ik niet, waarom staat dj massiv vs the rebel - 7 ways (to blow the box)
erop, stond oo kal op de vorige :S
Waarschuw beheerder
donateur
hier ff een nieuwsbericht van onze platenmaatschappij:

Demis H & jor_D news!

Very soon their second jump project "EL PARENTADO'S" vinyl will be released!

A1. El Parentado's - Funkfest
B1. Cousins Inc. - Retro Kiss

As you may know EL PARENTADO'S from the huge jump blaster: TROMPETIA, this new vinyl will blast it again!!

2 quality jump tracks on your way!

More info very soon!

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
owjeej :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
:9
Waarschuw beheerder
Niet nog zo'n kutplaat :nee:

:p
Waarschuw beheerder
donateur
:O :[

8)
Waarschuw beheerder
Owja voor degenen die mij vanacht hebben berust met het feit dat mijn kick niet hard genoeg was.

Ik heb maar weer iets wat meer mij was, en niet een rustig probeerseltje :)

Largemellow - Parasite (The Whisper Remix)
Waarschuw beheerder
haha nie zo he

Uhum, correctie

Weer zo'n magnifiek hoogtepunt van de Jump van eigen bodem, de 2 neefjes flikken het weer een extreem vette floorfiller op de plaat te krijgen, niets meer dan lof en respect :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:$ B)
Artiest {SHOWLIST artist 33801, 16564}
Waarschuw beheerder
Over games gesproken, houdt er iemand van tafeltennis?

ikke wel!
Waarschuw beheerder
donateur
hehe k vond alleen dezelfde pingpong samples als nico al had :P

trinQQo Qeen moederneuQer O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaha vanavond is de release, en na het weekend staat een 128 kpbs versie op Soundclick ;)

De officiele naam luidt: VAGE NICO meets ANTON SCHNITTS - TrinQoQeen ModderfoQQer [Hardstyle PingPong Edit]

:respect: :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:P :respect:
Waarschuw beheerder
Trouwens onze pingpong samples hebben we veranderd in een wat meer live klinkende ballen ;)

Duro kan trots zijn B)
Waarschuw beheerder
donateur
:o

ik wil horen nu O:)
Waarschuw beheerder
( hint: ik ben zo op msn) :D
Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
Jezus, wat blijft die tranceball - dream or dream toch goed zeg :D Ik werd er spontaan blij van in de auto zojuist :P
Waarschuw beheerder
donateur
ben je onderweg naar club x, wordt je ineens gebeld:

hey man moet je horen, charly lownoise draait Trompetia op Qlimax!

:O :$

kippenvel! :jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
idd draait ie gewoon ons nummer op qlimax :p

echt vet om te horen hehe

Waarschuw beheerder
Max B Grant heeft ook een Jump Remix gemaakt

THE GLADHEADZ - Mothafuckin Hardthang (Max B. Grant Jump Remix)

Ik vind er persoonlijk niets aan

Scantraxx heeft ook een Jump nummer uitgebracht HEADLINER - Bodypump / Drum Machine

Er zou toch een Remix van Staticfaction uitkomen samen met het orginele erop werd pagina's terug vertelt, komt die nog een keer?

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee wordt niet samen met het origineel is gewoon een nieuwe plaat met

Speed Talkin
Static Faction (2004 Remix)
Acid Drop

Zou als het goed is deze week verschijnen :)
Waarschuw beheerder
Ja idd, verplicht kopen :P

Ik hoorde ook zoiets dat de nieuwe Bad Boyz eraan kwam :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die nieuwe Greg C is wel weer kicke hoor hey hetzelfde geld voor die Headlinders vinyl woei :D
jaja die nieuwe bad boyz vinyl kwam volgens mid town den haag morgen of overmorgen voor verkoop.
Het zijn wel vette nummers moet ik zeggen!!

Marlon S vs. DJ Mars E.P. (Tremble 006)
A1. Bad Boyz
A2. Fuck This Thing
B1. Slamming Jamming
B2. Emergency

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand by the way al Pavo & Zany - S.E.X. (DJ Ruthless & Vorwerk Mix) gehoord?
Ben wel weer benieuwd met wat voor remix die boys nu weer gaan komen... :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die Headliner is denk ik niet dezelfde artiest als de Headliners van de Jump cd's is het niet?

Ik vind dat die bodypump niet in het rijtje jump thuishoort. Dit is weer zo'n gevalletje 'ik wil me onderscheiden van de rest van de hardstyle-bagger dus lift lekker mee met de jumphype dus ik plak maar een jumpbassje in mijn zaagstyletrack en noem het jumpstyle en zo scoor ik weer een hitje'

Ik vind um van het niveau DJ Michael...

Mensen zouden zich zwaar moeten schamen in een hoekje voor dit soort prul.
Waarschuw beheerder
ja maar Ghost is natuurlijk niet zo goed als dj michael.....wat een held is dat :vaag:
Waarschuw beheerder
haha dat mag jij vinden Nico jonge we leven (nog) in een vrij land ;)
Maar ja ik en vele andere hebben tog een andere mening over die nieuwe Headliners vinyl :d

Waarschuw beheerder
idd draait ie gewoon ons nummer op qlimax

> ja de mijnes ook :D
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Waarschuw beheerder
donateur
headliners... die nico bedoelt is van die jump cd. Was geloof ik ook weer een projectje van d.corten en t.de bie ofzo. Of was het weer wat anders!?

Heb wel trouwens die nieuwe headliners gehoord en die track van max b grant maar wat is da nou weer waardeloos. Ik ga me niet bemoeien met de discussie dat het italiaanse goedkope rotzooi is maar dit is gewoon "onder de maat muziek"

binnenkort ook weer een nieuwe jump van de impart boys... ben benieuwd wat dat weer gaat opleveren. De 3e editie vond ik wat industrieel en monotoon. Iets teveel tek achtig!
Waarschuw beheerder
oh maar ja ik had het dus over de nieuwe vinyl...
Headliners - Body PUMP

ik vind die wel kicke opzich en vooral voor een scantraxx want dat valt voor mij daar de laatste tijd tog al btje tegen kwa releases :S

Waarschuw beheerder
Ik vind um van het niveau DJ Michael...

> 1 ding , ik ben bezig met een jump plaat (puur omdat ik gewoon alles een keer gedaan wil hebben , denk ook niet dat er nog een komt)

hij zal ook niet aan mij gekoppelt uitkomen dit doe ik dus juist omdat gasten zoals jou beweren dat wat jij slecht vind ook maar slecht is ! en op een gegeven moment dan ook niks kunnen waarderen van die artiest al is het nog zo richting jouw smaak.

en ik heb respect voor andere gasten maar om eerlijk te zijn plaatjes zoals de laatste paar tremble tracks kan ik ook maken , ik vind ie in het niets vallen bij platen zoals de laatste ruthless en voorhuid producties(om even in de nl jump scene te blijven) waar wel unieke sounds in zitten
laatste aanpassing