Partyflock

Forumonderwerp · 671932
42 volgers · 916105x bekeken
Waarschuw beheerder
+16-3
[img width=150 height=150 cacheid=00013e6b0002b8b85d0a1e9a1a00466077]http://i4.tinypic.com/15hg7s9.jpg[/img]

Hier bied ik de diehard Jump-freaks dé mogelijkheid elkaar up-to-date te houden wat betreft de nieuwste releases, legendarische en nieuwe labels, DJ optredens/sets, de betere feesten, het ophalen van al eerder uitgebrachte heldentracks en verse geruchten uit het grote Jump/Tekclub-circuit!

Dit in combinatie met je positieve (en/of negatieve) ervaringen met hét Belgische Jumppilske bij uitstek: Jupiler mag natuurlijk ook.

­* ps: Voor de trieste randverschijnselen die helemaal niets met de muziek zelf te maken hebben (zoals het Jumpstyl0w-dansgebeuren en de op niets trekkende bullshit van schandknaap Patrick Jumpen) verwijs ik U graag door naar nickleodeon.nl.

Nico
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
:D ben je nou op je pikkie getrapt omdat ik hier post wat ik ervan vind? Aangezien je t gelijk over een (niet-serieuze)productie van mij hebt ;)

zoiets heet idd rukplaat :yes:... hoop dat je zelf ookwel inziet dat dat niet serieus was maargoed... ik heb een hoop lol gehad om te zien hoeveel mensen er WEL serieus op ingingen... :D

nuff

:respect: ;)
Waarschuw beheerder
Of happen in Peijnenburg :D

Ik heb me trouwens ook wel zwaar vermaakt in dat topiQ (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TotalitioN™ 4 oktober 2004 00:08
solo-pretjes noemen ze dat ;)

mwa, denk niet dat k de enige ben die erom gelachen heeft ;)
Waarschuw beheerder
idd ik vermaak me kostelijk ;)
Waarschuw beheerder
:d :respect:

Het leukste was nog wel het tegengas dat Ilovehardstyle gaf met zijn geweldige foto's/plaatjes :d

Waarschuw beheerder
Je bent net een Dj Michael... alleen dan van de jump-scene :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 charly:

voor jou totalition.. vrienden noemen mij michael laat dat ff duidelijk zijn ;)
Waarschuw beheerder
Je bent net een Dj Michael... alleen dan van de jump-scene

wat een zééér kinderachtige opmerking zeg :| :S
Waarschuw beheerder
totalition-otherside klinkt wel vet
deze hoor ik net
Totalition_vs_jonezz_-_Pacemaker_Live_@_OH

vink ook wel wat hebben lekker vaag en hard:D

Waarschuw beheerder
hahaha heet je gewoon echt michael, dan kan t geen toeval zijn :D

Waarschuw beheerder
zoiets heet dollen Lorry

(Y)
Waarschuw beheerder
Lorry, The male mother Theresa :respect:
Waarschuw beheerder
Jawel, ik heb een skelpdieruh inveesie 2004 t-shirt! :respect:

:vaag: :D
Waarschuw beheerder
charly s.. je 1ste reactie vond ik al raar, omdat je nieteens zei waarom je het saai vond zat gwoon een tintje haat in vlg mij.. anyway k ken je niet.. maar kvind je nu al een arrogant ventje.. alleen omdat je bij mid-town werkt voel je je een grote knul.. duik gwoon je bedje in joh :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar loopt ook iemand mee in hmh ik zeg niet wie......
Waarschuw beheerder
oja ik denk in iedergeval dat we TotalitioN niet in de midtown's gaan vinden..

stuur maar een paar promo's (Y)

Waarschuw beheerder
ok ff wat misverstanden rechtzetten jegens totalisation

charly s.. je 1ste reactie vond ik al raar, omdat je nieteens zei waarom je het saai vond zat gwoon een tintje haat in vlg mij

haat:S? :vaag:... dat je me niet kent kan wel kloppen maar om dan gelijk te denken dat ik t hatelijk bedoel:S:S je interpeteerde 't gewoon fout...

.. anyway k ken je niet.. maar kvind je nu al een arrogant ventje.. alleen omdat je bij mid-town werkt voel je je een grote knul.. duik gwoon je bedje in joh

altijd leuk die vooroordelen :D
En idd, omdat k bij midtown werk en in hollywood (basement) draai voel ik mezelf echt een grote knul hehe :yes: klopt helemaal (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Charly is ook gewoon de koning van de Basement :jaja: (y)

Waarschuw beheerder

en als ze wel worden gereleased en ik krijg ze binnen, dan stuur ik ze wel gelijk retour (6) hahaha joke ;)
Waarschuw beheerder
:kotsen:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha wat is t nou?!

een :flower: of :kotsen:???

Waarschuw beheerder
wat jij wilt knul

(Y)
Waarschuw beheerder

en als ze wel worden gereleased en ik krijg ze binnen, dan stuur ik ze wel gelijk retour hahaha joke
------------------
moet je me adress kvind ze wel vet
Waarschuw beheerder
hebben ze hier ook een ignore functie ;)?.. zou wel handig zijn
Waarschuw beheerder
jah zeker niet meer reageren op elkaar:P
Waarschuw beheerder
Jawel de enige echte producert (met Oskwam het opkomend talent) achter Skelpdieruh Inveesie (y)

Waarschuw beheerder
maargoed,

Vraag niet van mensen wat ze van je track vinden als je niet tegen kritiek kan of het nou positief of negatief is.
En dan ook nog de negatieve-kritiek hatelijk interpeteren... zo werkt het niet dude.

no hard feelings verder aight! :flower:

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een gebazell hier in dit topic zeg luisteren jullie dan niet naar rap ofzo dat is pas muziek en niet fokken met oskwam the TALENT nikz upqoming hij staat waar het nodig voor is op straat noooooooooooooo!
Waarschuw beheerder
ik kan heel goed tegen kritiek :yes: maar dan moet het wel ergens op slaan.. en wat jij zei "kan het geen jump of jumpstyle noemen".. dat is géén kritiek geven, dat heet afkraken :yes:

maar is nu wel genoeg vind je niet? bijna hele pagina met dit doelloze gezeik :)

laterzz

Waarschuw beheerder
afkraken is:

wat een gare kut sound, echt een lelijk dof slecht in elkaar prikkende opeenhoping van kut samples (zoals do that saw dus ;))

en wat jij zei "kan het geen jump of jumpstyle noemen

samples vind ik ok, maar nog te leeg... t lijkt niet op jump(-style) tis meer frans achtig maar dan nog iets leeg qua sounds. verder zit ie goed in elkaar... :yes:

(Y)
Waarschuw beheerder
Noem het beestje Tekclub ofzo ;)

Waarschuw beheerder
nee tekclub dat is meer de Seb B - Pick it-style :D

supervet :respect:

Waarschuw beheerder
ff tussendoor vinden jullie die nummers van Isaac ook Jump????:):)
Ik heb het dan over X-Rate en niet over Hardcore :D
Waarschuw beheerder
ik zie het als nog vagere lobotomy style:D (positief)

Waarschuw beheerder
1001 nachten :vaag: