Wat is er nou weer mis meet Breezahs, je giet er een paar in een lekker jong meisje en je hebt de avond van je leven, te gek spul toch 2 tha breezahs whoeoeooeoeoewh
hijs omdat t om hem gaat...
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Sorry val niet op die jongen hierboven, heb jij geen lekkere pikante fotows aaron ? Je zal wel veel energie in bed hebben met je ADHD Whoeoeoeowh KinKieieiieieieh
Lees dan ook $#%#$%345345 goed kben gay dahm zaagselhoofden slik niet zoveel ga naar school verf je haar een andere kleur dan blond OOOOOOOOOMGGGGGGgg
uhmz Who the fuck ben jij?
Ik geef alleen antwoord op hetgeen waar dit hele topic over gaat
Even een vraagje hoor:
Als ik mijzelf straks zou rukken bij kaarslicht omdat dat wel romantisch is, terwijl ik naar een oud filmpje van Absolutely Fabulous kijk, waarbij ik om ieder grapje *hihi* lach, ondertussen met mijn hartsvriendin op msn zit te babbelen en haar vertel dat ik Cash & Carlo he-le-maal geweeeldig vind!
jah ok hihihihi kzal ook ff ontopic zijn. Ik heb er zelf geen last van mensen die hihihihiihi zeggen en zelfs de enigste homo in mn msn lijst zegt het nooit. good night everyone
maar je hebt dus wel vrienden die ........hihi zeggen in je msn lijst
donateur
Jah en dan ben je homo, sow what ? De damez kunnen dan tenminste niet lopen zeiken dat zon vent via msn op hun loopt te geilen ? Maar wat zeurt LVDP ZWork Techno Zuigt, ze is zelf toch ook een pot alsk ik zo naar haar profiel kijk ? Ze haat gwoon mannen, merk ik meteen als ik met er op msn lul. en ga me nie voor kneusz en dergelijke uitmaken want niet potten doen wel normaal tegen me op msn.
Jij gaat dus op *block*
donateur
Rox is géén homo hoor!
donateur
nee, niet echt nee
donateur
als ze echt een homo was, had ik dat heus wel gemerkt!