Partyflock

Forumonderwerp · 671567

Kampbewoners blokkeren A2 in Maastricht

MAASTRICHT - Tussen tachtig en honderd bewoners van woonwagenkamp de Vinkenslag blokkeren woensdagochtend de A2 bij MVV-stadion de Geusselt in Maastricht. Dat heeft de politie gemeld.

De kampbewoners hebben huishoudelijk afval en banden op de weg gegooid. Volgens getuigen is de A2 ter plaatse net een kleine vuilnisbelt. Door de blokkade zijn er lange files ontstaan. De politie onderhandelt op dit moment met de kampbewoners. De Mobiele Eenheid verzamelt zich intussen en komt in afwachting van de resultaten van de onderhandelingen eventueel in actie.

De actievoerders protesteren tegen de controles van Vinkenslag door de gemeente. Die is al een tijd bezig met een grootscheepse operatie om paal en perk te stellen aan allerlei illegale activiteiten op het kamp. De bewoners voelen zich naar eigen zeggen door de gemeente Maastricht "als beesten behandeld en onderdrukt".

Omleiding

De politie heeft inmiddels een omleiding gemaakt bij de afslag Meerssen voor het verkeer vanuit de richting Eindhoven, maar de files zijn aan beide zijden van de Geusselt inmiddels fors aangezwollen. "Het is stikdruk op de weg en bij de Geusselt zit het helemaal vast", aldus een woordvoerder van de politie. Bovendien is het erg mistig. Dat kan volgens de politie tot levensgevaarlijke situaties leiden.

Bron: nu.nl

Onderhandelen ??????

:S :S
laatste aanpassing

onderhandelen?
Ik zou zoiets eens moeten flikken....

knuppel erop en ze eens aan de NL wetten houden.

Jonge jonge familie Flodder is hier niks bij. Wat een ongelofelijke teringzooi. Maja ze denken zelf dat ze in hun goed recht staan, wat een figuren zeg
ach... nederland doet weer niks.. zoals gewoonlijk...

maar eh... weet de ael al dat ze daar erg negatief over moslims denken... lijkt me leuk die confrontatie...
ik zeg liquideren :/
laatste aanpassing
whahahaha wat een tyfus zooi

lekker zelf op laten ruimen :yes:

Ik vraag me af wat er gebeurt als IK met een paar vrienden het huisvuil van de afgelopen maand op een druk kruispunt neergooi en er vrolijk marshmallows ga roosteren op fikkende autobanden. Ik vind namelijk ook dat ik teveel belasting moet betalen.

Lijers. Ik kan zo weer lekker de hele dag gaan omrijden met de taxi... Bedankt jongens...
kampers zijn over het algemeen best aardige mensen maar je hebt er ook een hoop criminelen tussen zitten
ja en die zogenaamde aardige mensen zijn vaak de criminelen ;0
De bewoners voelen zich naar eigen zeggen door de gemeente Maastricht "als beesten behandeld en onderdrukt".

Daar hebben ze het zelf naar gemaakt. Ze zijn zelfs een hele tijd gemats door de belastingdienst. Die lui moeten zich ook aan de wet houden, net als de rest van het land. Blijkbaar voelen ze daar niks voor en geven ze met deze actie aan dat ze gewoon niet kunnen functioneren in de maatschappij. Trieste mensen, erg kansloos.:S

De politie onderhandelt op dit moment met de kampbewoners

Niks praten, aanpakken. Wat mij beterft slaat de ME er maar op los. Dit is echt een onverantwoordelijke actie, er hadden ook ongelukken kunnen gebeuren.
laatste aanpassing
Laat die mensen dan ook eens een keer uit hun hok. De hele dag in zo'n camper zitten is ook niets :kots:
Lekker picknicken op de A2, daar is toch niets mis mee!!?
Haalt de gemeente een grote inkomstenbron van die campers weg (wiet, gestolen auto;s etc.), krijgen ze een vette rekening van de toegebrachte schade van vandaag :D
(y) goed bezig daar in Limburg! (y)
Als ze niet met de regeltjes mee willen doen ok...

maar zet dan een grote muur om dat kamp en laat ze maar hun eigen broccoli en slabonen gaan verbouwen ipv hennep.

Wat een tuig!

Hek erom, alles wat erin staat eruit halen en die figuren lekker een paar jaartjes opsluiten.

Es kijken of ze dan weer zoiets gaan doen.

Politie gaat onderhandelen...mietjes..:@ :@

hihi ik heb geheime info gekregen van een lief pfvriendje hier :p er word wat op af gestuurd dan :p
en het ergste is wel dat dat volk ook nog in hun recht denkt te staan :frusty: net als eerst in Eindhoven werd er een inval gedaan en zo'n kampwijf die buiten het kamp de inval moest afwachten zei: ze moeten ons ook altijd hebben, wij hebben het altijd gedaan.
resultaat van de inval 17 plantage's op het 19 stacaravans tellende kamp.
nee ik hoef geen belasting te betalen en verdien mijn brood met illegale praktijken maar als iemand er iets van zegt of tegen doet dan ist raak. leren kinderen gvd al dat ze de consequenties van hun acties moeten dragen!!!
laatste aanpassing

Ze deden gisteren hun zegje bij Barend en van Dorp maar ik moet zeggen ; de intelligentie straalde ervan af !!!
Tjah die actie van gisteren,wat een tering bende en wie hebben der het meeste last van de mensen die gewoon hun werk moeten doen en die daardoor in de file staan,maar sorry doet de gemeente het ook niet zelf allemaal,die willen gaan onderhandelen enzo met ze,die laten zien dat ze bang zijn als ze met een zooitje ME dat kamp op willen.
En op de woonwagenkampen kunnen ze gewoon verwachten dat ze der invallen komen doen,want dat is landelijk bekent.
Maar om nu te gaan zeggen dat het tering lijers zijn en dat ze afgeschoten moeten worden,tjonge jonge.
Dat zijn meestal de mensen dat als ze met iemand omgaan en die zegt ik kom van het kamp,dat ze gaan hielen likken enzo.
En inderdaad je heb goeie en slechte der tussen zitten net zoals bij de Burgers
Maar wat een zooitje zeg op die weg
laatste aanpassing

hehe leuke actie.

zo krijgen we wel weer een slechte naam, al hebben we die altijd al gehad. :)
hehehehe lol nu doet de politie een massale inval op dat kamp

en zo hoort het ook

die mensen moeten ze echt in een bodemloze put gooien
Als jij der dan als eerste invalt,vallen wij der daarna ook wel graag in,want als je zo kortzichtig bent dan verdien je niet beter dan wat je een ander toewenst