Partyflock

Forumonderwerp · 671382
Waarschuw beheerder
UTRECHT - 13/04/04 - In de strijd tegen de flitspalen is er een nieuw wapen op de markt, dat ook voor Nederlandse automobilisten verkrijgbaar is: Photo-Blocker Spray. Het product komt uit Amerika en is daar een groot succes gebleken.De spray moet over het nummerbord aangebracht worden. Radarcamera's produceren een sterke infraroodflits om de kentekenplaat te fotograferen als een auto te snel langs de paal rijdt. Door Photo-Blocker Spray, reflecteert de flits van de camera echter, waardoor de foto overbelicht raakt en het kenteken onleesbaar wordt.

De spray is, in tegenstelling tot andere producten die boetes door te hard rijden moeten kunnen voorkomen, niet verboden in Nederland. "Er staat nergens in de wet dat een kentekenplaat fotogeniek moet zijn, maar moet wel altijd goed zichtbaar zijn en dat blijft op deze manier", aldus de importeur. Het product blijft eenmaal aangebracht levenslang actief, maar is niet met het blote oog te zien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das egt wel beter dan zou ik eens ff een paar van die dinge gaan hale
Waarschuw beheerder
Natturlijk is er altijd wel iemand die met het argument van lege snelwegen midden in de nacht aankomt.. Ik zit niet dagelijks, maar wel regelmatig op de weg. En nooit op lege (snel)wegen. En toch zie ik altijd tal van debielen te hard rijden en op die manier MIJN veiligeheid onnodig in gevaar brengen. Als mensen zich dood willen rijden moeten ze dat lekker zelf weten. Maar anderen kunnen er ook door in gevaar komen en dat vind ik verkeerd. En flitspalen zijn niet alleen maar kasspekkers; als dat zo was stonden ze wel allemaal aan of niet soms??

Als die palen er echt staan voor onze veiligheid, hoe verklaar je dan dat het aantal doden in het verkeer is toegenomen ondanks dat het aantal verkeerscontroles is verviervoudigd terwijl er bijna geen auto's zijn bijgekomen

Kom maar met cijfers want ik geloof er helemaal niks van. Het aantal auto's neem ieder jaar toe en blijft zeker niet stabiel. Twee seconden op google levert het volgende op www.cbs.nl/nl/publicaties/ persberichten/2001/pb01n074.pdf Het gaat alleen over 2000, maar reken maar dat het aantal sindsdien niet is afgenomen. In het vervolg even je huiswerk doen, jongen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo, nog een manier om politie te naaien :[
Waarschuw beheerder
bestond volgens mij al langer

Waarschuw beheerder
Is er ook al een middel tegen de niet-te-stoppen-ochtendpaal

Waarschuw beheerder
donateur
Die met die duitse helm bedoel je :x

Waarschuw beheerder
Die hardnekkige Duitser ja..
Waarschuw beheerder
Van haarlak wist ik 't ook al ja:D

Denk dat ik 't toch maar eens op m'n nummerbord ga spuiten, want word iets te vaak geflitst:(

Afgelopen donderdag nog:s

Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel eens gehoord van een spiegeltje onder je nummerbord. De flits weerkaatst dan zeggen ze. Maar een flitspaal flitst toch niet altijd? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook wel eens gehoord van een spiegeltje onder je nummerbord. De flits weerkaatst dan zeggen ze. Maar een flitspaal flitst toch niet altijd

Nee, dat is zo. En als je word gepakt met een spiegel onder je nummerplaat ben je flink zuur ;)
Waarschuw beheerder
spul werkt dus niet! is gewoon nep. is getest en staat ergens op internet dat het niet werkt. dus trap er niet in. gewoon iemand die makkelijk geld wil verdienen.
Waarschuw beheerder
d8 dat uit de test is gekomen dat het gewoon haarlak was.

Waarschuw beheerder
donateur
dit is zo oud. Blanke lak werkt net zogoed.. niet dan, maar voor het idee.
't is het zelfde
Gewoon je ogen open houden, en op plaatsen waar ze kunnen staan rustiger rijden, helpt ook best wel.

Gewoon een beetje in de bromsnor verplaatsen, waar zou jij dat kreng zetten, je moet er een auto in de buurt kunnen zetten.
Alhoewel ik moet zeggen in Belgie zijn ze creatiever.

de flitskasten die momenteel in nederland nu geinstalleerd worden die kunnen tot ruim 900 kmpu flitsen... zelfs wordt gezegd dicht in de buurt van mach1

Maar als je dat haalt krijg je geen brief van het centraal justieel incassoburo, maar het patentenburo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan wel een busje van die spray gebruiken :P

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij werkt dat niet, flitsen met 900 km/hr als ik effe snel SLIM mag spelen.
Inm de tijd dat de sluiter van de kotocamera open en dicht is gegaan heb je 2 meter afgelegd.
Volgens mij is de foto dan iets bewogen. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kort geleden had weekblad Panorama het spul getest. 's Nachts werkte het wel; dan zag je i.p.v. een nummerbord een grote gele vlek. Maar overdag maakt het niks uit; dan zie je het nummerbord nog gewoon.

Inderdaad hetzelfde effect als met een busje haarlak.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je dat haalt krijg je geen brief van het centraal justieel incassoburo, maar het patentenburo

:D
Waarschuw beheerder
vanaf 250 km/u sta je niet op de foto.was bij top gear.

Waarschuw beheerder
Beter.. paas mij een bus!!

Meteen een dikke laag erop spuiten!