Partyflock

Forumonderwerp · 671373

DELFT - Een 17-jarige vrouw uit Delft is in de nacht van maandag op dinsdag doodgestoken. De politie vond de vrouw nadat een 28-jarige man zich rond 2.30 uur op het politiebureau meldde met de mededeling dat hij een vrouw had neergestoken. Het slachtoffer lag in de flatwoning van de man aan de Papsouwselaan in Delft.

Het slachtoffer woonde niet in de flat. De achtergrond van de steekpartij is volgens een politiewoordvoerder nog onduidelijk. Het is ook onbekend wat de relatie tussen de man en de vrouw was. De politie heeft de man aangehouden als verdachte.

Bron: Nu.nl

DIt is toch niet meer normaal!! 17 jaar? ik kan me echt niet inbeelden dat ik nu een vriendin van mij moet verliezen! shit...
wat jong en dan al van het leven beroofd worden
en als dader hoe ziek ben je dan in je hoofd!

echt vreselijk niet normaal ben ook inderdaad nieuwsgierig maar het verhaal hoe het gegaan zou kunnen zijn!!!
Sja en natuurlijk is het in 't poptahof.. verbaasd me niks
Ja daar gebeurd idd van alles maar dat is toch niet typerend voor het poptahof in de rest van delft gebeurd ook genoeg

Ziek als je een meisje van 17 jaar neersteekt.
Het is sowieso ziek als je iemand van het leven berooft.

Leeftijd heeft daar niks mee te maken.

Ja dat is waar al kan ik het me in sommige gevallen wel voorstellen. Maar dan nog blijft het ziek.

:(
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
DIT IS ECHT ZWAAR ZIELIG!!!! wat heb je daar nou aan!!!

Die moordenaar moeten ze door een paard laten verkrachten

ziek gewoon, meisjes van 17 zijn nog zo breekbaar. Hoe kan je dat nou doen... :C

zal wel een hoop drank/drugs bij in het spel zijn geweest.
laatste aanpassing
zeer triest als je zoiets doet :S