Ik zoek die ene getekende mooie condoom reclame waarbij je een meisje eerst ziet lopen met een beer dan wordt ze ouder en komt ze in een park en worden jongetjes verlieft op haar en dan trekt ze condoom over haar hoofd en rennen en gaan de jongetjes weg, dan is ze ouder en zit achterop een brommer maar die jongen die pakt het weer te ruig aan geloof ik en dan komt ze met een donkere jongen amar schrikt ze zich weer wild van zijn "omvang" en uiteindleijk trouwt ze en zie je de poppetjes op de bruidstaart veranderen in hun en zie je een woonwijk met hun huis erin en dat gaat dan op een neer.
Heeeel mooie reclame, heb hem ergens in mn archief maarja das 1 grote bende en vind ik never meer terug.
Iemand idee welke dat was?
Zat ook nog een mooi muziekje onder,
Echt beste condoom reclame ever made!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:14:
kent iemand dat nummer wat onder dit filmpje staat?!
Hier ff wat leuke filmpjes van t Hoogeveen racing scene.
Met het eerste filmpje zijn we aardig bekend geworden!! Chiel Beele van 3fm heeft ook ff een rondje mee gedrift in de meest bekende kliko's van nederland
Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video Click here to see Video
Dit filmpje ben ikzelf met me Fiat Panda
Uitspraak van Eurosoft op woensdag 18 januari 2006 om 12:13:
Flaming chick Klik hier!
serieus dit is gewoon zieke shit...waar hebbe ze haar mee ingestreke dan ??
Met lampen olie wat ze ook gebruiken om te vuurspugen, staat overigens op een van de de films steve O maar dan helemaal. Meisje was een meisje uit publiek tijdens een optreden die met hun meemocht om een leuke avond te hebben ;0
Seksblunder!!
Dan ben je zó dichtbij. Eindelijk gebeurt het......en dan lazer je uit het raam.