Partyflock

Forumonderwerp · 670411
iemand ervaring mee?? :D
en welk merk wel en welke niet???

ik ben van mezelf wel bruin van de zonnebank... maar sommige plekken worden dan niet bruin... en wil wel eens weten of het echt werkt of dat het dikke bull shit is..:D
tsjah heb 2 jaar geledne ofzo dat spul van niveau gebruikt, moet zeggen ewrd er niet echt bruiner van...

de meeste zelfbruiners word je helemaal oranje en gevlekt van maar die van loreal (bruin flesje) was best goed.ik gebruik het alleen niet meer want het is zo veel werk...

eerst goed scrubben,...dan goed insmeren en dan ermee onder de zonnenbank,.en jawel het werkt,.

succes

hele slechte ervaringen mee gehad. Had het maar niet gedaan, je kunt beter onder de zonnebank gaan als je toch bruin wilt worden doe ik ook wel
zeg dat dan !

doe dan gewoon ff bijdehant hehehe ;-p

moet je het zo smeren dat het niet overal gelijk zit ...

krijg je van die mooie oranje strepen :)

schitterend :yes:
spray cabines?

2 keer 8 seconden. wel duur

van clarins en van nivea.
Van clarins is wel fijner, want die heeft een ander kleurtje, zo zie je welke plekken je al hebt gehad :)
En als je oranje plekken hebt, betekent dat je de creme niet goed uitgesmeert hebt, of op een droge plek hebt gesmeerd van je huid.

Je kan beter eerst ff flink scrubben en insmeren met een goede bodylotion.
Dat je oranje plekjes krijgt op een droge huid, komt omdat er op die plek dan veel dod huidcellen zijn, en daar hecht zo'n crmee beter aan!
Ik heb ook 1 keer zo'n creme gebruikt maar kreeg allemaal oranje vlekken. T was wel een goedkoop merk, volgens mij zijn de duurdere merken wel n stuk beter.
En hoe duur is zo'n cabine precies? Ik hoorde dat het 25 euro was ofzo, maar dat vind ik toch best wel duur :S
je kan nou ook je lichaam in laten spuiten met bruiningsspul en dan 1 x in de maand bij laten spuiten ofzow:) is goedkoper dan elke week 2 x naar dezonnebank en je krijgt er wel een mooie kleur van(Y)
Of je kan gewoon MOOI blank blijven.

worteltjes eten :jaja: :jaja: :jaja:

natuurlijk niet teveel ;) dan word je oranje
Of je kan gewoon MOOI blank blijven

sorry hoor maar iemand die echt witjes is in de zomer dat ziet er niet uit:s dan heb ik toch liever een zongekleurd kleurjte:p
idd te bleek is lelijk :kots: (kijk naar mn profielfoto daar was ik heerlijk bruin en nu ben ik echt WIT) :kots:
ik vind wit qeilllllllllllll
Tja ideaal is niet, maar aangezien gewoon bruin worden bij mij een tien-jaren-plan is, ben ik er ook aan overgeleverd. Die van l'oreal en van yves rocher vind ik wel oke.
Soleil sans Soleil van Sisley werkt echt wel heel erg goed :) en geeft ook een hele mooie kleur :) is wel duur, maar wel beter dan zon/ zonnebank!

n0u die douche was een succes...
ik ben overal egaal bruin :D
niet door hoor die zelfbruiners echt troep het ziet er niet uit. Je kan beter onder de zonnebank gaan.
Alleen jammer van die drukplek op mijn kont :/
hey mevrouwj, ik wil dat ook eens proberen , maar weet eigenlijk niet waar het zit!?
Maar jah jij komt zeker niet uit mijn buurt..
Weet iemand waar zo´n douche is in Amsterdam!?
hee mevrOuwJ hoe lang blijft dit zitten en wat zijn de kosten?
ja dat zou ik ook wel eens willen weten :D
Ik geloof ergens in de Jordaan, maar ik weet t niet zeker. Ik had eens gelezen in een tijdschrift dat 2 zussen zo'n bedrijfje daar hadden opgezet.
Slender You en Bodycare

Fajah Lourens

Buitenveldertselaan 36

1081 AA Amsterdam

020 - 642 15 60

Dit is er een in Amsterdam

Ik heb het ook een keer gedaan, het was wel duur 25 euro, en het resultaat was wel aardig
ik was echt megabruin (voor mijn doen dan)
had alleen wat vlekken (op de plaatsen waar mijn huid erg droog is, knokkels van mijn hand enzo) maar daar schijn je ook een speciale vochtinbrengende creme voor te hebben maar die had ik dus niet
Het blijft een weekje zitten (bij mij)

Hmmm tis nu nog wel bruin..maar niet zo erg meer, je hebt er ongeveer een weekje echt plezier van...
OP naar de volgende x:P
eigenlijk best wel geldverspilling.. als je ziet dat als je onder een snelbruiner langer bruin blijft :D

ga zonnen.........tis super weer
ik ben al goed verkleurd van paar dagen zon...2e paasdag en vandaag...morgen weer.

+ mooi bruin in plaats van vlekken bruin

precies nu gewoon lekker in t zonnetje gaan zitten
Je moet kruidvat, eigen merk halen, dies heel goed en geeft niet af, succes

heb er ook geen goede ervaringen mee,
ik werd helemaal oranje (gelukkig wel zonder vlekken) en misselijk van die geur :(

die nieuwe van garnier ambre solaire no trace bronzer spray werkt echt goed krijgt meteen n mooie kleur bruin geeft niet af vlekt niet en je kunt je rug er zelf ook makkelijk mee inspuiten en dan krijg je geen strepen k gebruikt t zelf en vind het echt super spul

mn ma gebruikt het en het helpt wel.. volgens mij gewoon van het etos-merk

ja leuk krijg alleen maar vlekken en strepen :/

Beter gewoon lekker zonnebankie pakken...:bloos:
Ik heb ook die van Garnier ambre solaire (of zo) gebruikt, je wordt er wel bruin van. Maar je huid voelt daarna aan als een schuurpapiertje.