4 volgers · 40768x bekeken
Blood In Blood Out, niet direct een drugsfilm maar drugs speelt wel een grote rol en tis een brute coole film...
requim for a dream echt de lijpste drugsfilm
Spun heb ik op[ dvd erg leuk,
maar ik zag een poosje terug een film, was niet echt zo zeer een drugs film volgens mij, maar er was een kerel die ging in het vliegtuig en hij had 3 suikerklontjes van per klontje 10.000 microgram LSD, en het was niet de bedoeling dat ie het op zou kanen, na een tijdje in het vliegtuig AH wat de fuck hop 1 hop 2 hop 3, vreet zou alle drie die dingen op.. komt ie uit het vliegtuig beland ie in de meeste rare lsd trip ooit.. en PRACHTIG hoe ze dat in de film in beeld brengen..
IEMAND EEN IDEE WELKE FILM IK BEDOEL? EN HOE DIE HEET!!>?> moet m eght nog een keer zien..
volgens mij was het een half jaar terug ofzo op tv, dat ik m gezien heb..
maar ik zag een poosje terug een film, was niet echt zo zeer een drugs film volgens mij, maar er was een kerel die ging in het vliegtuig en hij had 3 suikerklontjes van per klontje 10.000 microgram LSD, en het was niet de bedoeling dat ie het op zou kanen, na een tijdje in het vliegtuig AH wat de fuck hop 1 hop 2 hop 3, vreet zou alle drie die dingen op.. komt ie uit het vliegtuig beland ie in de meeste rare lsd trip ooit.. en PRACHTIG hoe ze dat in de film in beeld brengen..
IEMAND EEN IDEE WELKE FILM IK BEDOEL? EN HOE DIE HEET!!>?> moet m eght nog een keer zien..
volgens mij was het een half jaar terug ofzo op tv, dat ik m gezien heb..
1. Fear and loathing in las vegas
>> Man met tieten op z'n rug
2. Pulp Fiction
>> De manier waarop travolta tegen Mia aan het praten is over de intercom.
3. Trainspotting
>> Toiletscene
By the way, ik zag laats een film op TV van een alleenstaande moeder met een zoontje die een dakloze kerel met een hond in huis haalt. Als dat jochie op z'n kamer is dan verandert deze door de hond in een heel vaag geheel en komt er onder andere een speelgoedpop tot leven en vliegen er elfjes rond, z'n hele kamer komt tot leven...
...kan iemand me aan de naam helpen? Is een beetje offtopic maar ik vond 't zo enorm supervaag om te zien dat ik 'm toch ook wel weer vind passen.
>> Man met tieten op z'n rug
2. Pulp Fiction
>> De manier waarop travolta tegen Mia aan het praten is over de intercom.
3. Trainspotting
>> Toiletscene
By the way, ik zag laats een film op TV van een alleenstaande moeder met een zoontje die een dakloze kerel met een hond in huis haalt. Als dat jochie op z'n kamer is dan verandert deze door de hond in een heel vaag geheel en komt er onder andere een speelgoedpop tot leven en vliegen er elfjes rond, z'n hele kamer komt tot leven...
...kan iemand me aan de naam helpen? Is een beetje offtopic maar ik vond 't zo enorm supervaag om te zien dat ik 'm toch ook wel weer vind passen.
Requim for a dream...
check 'the Trip' uit de jaren 60, en de mafste film met drugs.. The curse of the black dragon...Freaky
A requim for a dream Ik heb hem hier ligge (gehuurd) Echt geweldige film en ook een geweldige soundtrack er bij
Ja jezus wat een film zeg, heb hem ook net gezien, soms gewoon ziek, maar oh zo geweldig gedaan, en muziek erbij is ook top.

![[img]http://members.lycos.nl/lauuu/nopompom.gif[/img]](http://members.lycos.nl/lauuu/nopompom.gif)