Partyflock

Forumonderwerp · 670299
Waarschuw beheerder
Als ik een industrial plaatje draai op een feest, Bijv revolting against van rude awakening, krijg allemaal zure hoofden, en zeggen ze dat ik moet stoppen met die "terror" en die vage shit.
Is industrial zo inpopulair?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ach, op PF zijn zoveel mensen die industrial vet vinden maar op feesten stilstaan en dan bij het verslag zetten dat ze het kut vonden :s :|
maar het staat natuurlijk zoooo stoer om industrial, darkcore en terror enzo in je lijstje te zette :|
achja, op feesten merk je wie de echte liefhebbers zijn en haal je er de nepperds zo uit ;)

en ik merk dat veel mensen fan zijn van Daisy maar haar nog nooit hebben horen draaien en als ze draait het slecht vinden, zoals op PH, waar waren plots alle fans :| maar tijdens Offensive stond iedereen plots vooraan jaaaahoooor :| goed bezig (y)
ik ga toch ook nie plots fan zijn van Kylie Minogue enkel omdat ze knap is :s

achja....
Waarschuw beheerder
:jaja: goed gesproken, helemaal mee eens.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat Daisy voortaan een masker moet dragen...word ze beoordeeld op de muziek en niet op haar koppie... ;p

Ik word er nu zo onderhand ook ziek van hoor... :(
En dan klagen er veel over de top 40 cultuur dat ie zo achterlijk is...begint er wat mij betreft aardig op te lijken iig zulke dingen... :S

Waarschuw beheerder
Tyharo 12 april 2004 17:41
Ik vind dat Daisy voortaan een masker moet dragen...word ze beoordeeld op de muziek en niet op haar koppie... ;P

dan wordt ze beoordeeld op dr lichaam;P

Waarschuw beheerder
:s achja....

Waarschuw beheerder
t kontje mag dr wezen :kwijl:
maar ik heb ook setjes van dr dan draait ze gwn techno niks geen idustrial. 't blijft idd raar dat sommige mensen zeggen dat ze ergens fan van zijn maar de muziek eigelijk niks vinden. valt uiteindelijk toch niets aan te doen :/

Waarschuw beheerder
ja jammer genoeg heb je gelijk, der valt nix aan te doen, leeghoofden zullen er altijd zijn :(

Waarschuw beheerder
Kunnen we wel weer hard omlachen, ben er al achter gekomen dat als je je er druk om gaat maken, je dan een hartaanval krijgt dus :D

Waarschuw beheerder
hahaha klopt :d
gewoon wijzen met die vinger en uitlachen :p

Waarschuw beheerder
en van het kontje genieten :$

Waarschuw beheerder
ga je weer beginnen :@
Waarschuw beheerder
industrial rules

industrial hc ook wel:D

echte kutherrie dan he
Waarschuw beheerder
dan wordt ze beoordeeld op dr lichaam

Een lang gewaad wat los langs het lichaam hangt aandoen kan daarvoor ook wonderen doen... ;p

gewoon wijzen met die vinger en uitlachen

Met een dikke smile op je gezicht ernaast staan springen en met je duimen omhoog richting de dj duidelijk laten merken dat jij het wel leuk vind wekt ook al "irritatie" bij ze op... (6)
Das mijn hobby... :yes:

Waarschuw beheerder
ow jij bent altijd die irritante... ;)

hahah nee, maar een dj moet zich nooit aanpassen aan het publiek moet altijd anders om zijn..trek je het niet, opgepleurt dan maar :D
Waarschuw beheerder
Dat ben ik ja... ;)

Tuurlijk moet een dj zich niet aanpassen...anders heb je de gehele avond hetzelfde... :p
Pas je je aan aan de ene groep dan is de ander weer teleurgesteld omdat die weer niet hoort wat die wilde horen...EN verwachtte van die dj want men boekt een dj ook voor waar die voor staat lijkt mij...
En daar komen altijd wel liefhebbers op af die dan teleurgesteld zijn als die persoon dat niet ten gehore brengt...en de liefhebbers zijn lijkt mij veel belangrijker dan de massa... :yes:

Dus iedereen moet zich idd gewoon aan zun eigen stijl vasthouden...en het publiek moet dan maar even het respect opbrengen dat er iets word gedraaid wat niet helemaal naar hun smaak is...dat is wel het minste wat je kan vragen lijkt mij... :)
Dat doe ik ook...
En anders moeten ze maar ff gaan plassen... (6)

Waarschuw beheerder
andere optie is veel bier drinken, dan ga je alles leuk vinden :| :)
Waarschuw beheerder
Nee...dan val ik juist nog eerder in slaap vaak... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel wat, hoe vager hoe beter..

Waarschuw beheerder
En anders moeten ze maar ff gaan plassen...

en ze blijft ook zo netjes he ;-)

bier is goed hr tot bepaalde hoeveelheid :P
Waarschuw beheerder
Ik doe ook altijd netjes een plasje als RTC moet optreden bijvoorbeeld...met een beetje geluk is de wachtrij lang op zo'n moment (hoef namelijk niet echt te plassen dus heb alle tijd) en dan mis ik alles... :yes:
Of zoals mun Franstalige Belgische Teddybeer altijd zegt:
RTC-tijd...plassetijd... :p

Oh wat ie "pissig" toen dat RTC niet live moest optreden op een bepaald feest toendertijd...kon ie de gehele avond niet plassen hahaha... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha wat raar ik dacht dat je wel zo'n meeschreeuwert was :P maar ik vind het een goede taktiek ook maar is toepassen als ik ooit nog op een feest komt waar de RTC ook is.
Waarschuw beheerder
meeschreeuwen? met wat? :p

Laat die darmen zien!! (ipv de gebruikelijke tieten) (6)

Waarschuw beheerder
hahahahah :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel wat, hoe vager hoe beter..

:yes: én hoe harder... :D
Industrial vind ik al een tijdje super... veel mensen vinden het "leuk" voor op feesten, maar niet om thuis te draaien, terwijl ik het juist superrelaxt vind om thuis te draaien terwijl ik achter m'n pc met m'n koptelefoontje op zit :D (de rest wil niet meegenieten, beetje jammer ;) )

Waarschuw beheerder
boxen op max en ze laten lijden :devil:
Waarschuw beheerder
WA ZEG JE???
c..k...u..h!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaa, ja m'n buren laat ik lijden af en toe... :D

Maar geloof dat ze er al aardig aan wennen :P
Waarschuw beheerder
Ze zeggen altijd dat je beter de boxen op 1 volumestand kan laten staan want dat irriteert het minste...daar wen je op een gegeven moment aan...
Ik hou me altijd aan die regel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vader is machinedoof hoort al niet dat ik mn muziek aan heb staan :D.

"Robert die teringherrie ff zachter nou he"
"ja pap (A)"

achtergrond: tjike tjike tjikeke boem boem boem tjikke
Waarschuw beheerder
Mun ma komt af en toe naar binnen gehobbeld met de opmerking 'lekker ritme' en gaat vervolgens weer weg... :S
Waarschuw beheerder
hehe joukeeee in da houzeeee!
gewoon dikke industrial platen draaien joh, skeit. je kan toch niet elke avond toch wel leuk, prednison attack of standaard shit draaien of wel?daar heb je oldstyle dj's voor;)
Waarschuw beheerder
Mun ma komt af en toe naar binnen gehobbeld met de opmerking 'lekker ritme' en gaat vervolgens weer weg...

Hahahaha! Was mijn moeder maar zo als ik wat industrial geram draai.

Ze vin dhet wel goed als ik de nieuwe cd van prince voor haar download :P (vind het stiekum ook vet)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Je zag het ook op RN the battle....al die figuurtjes die met hun middelvinger stonden naar Promo & Producer omdat ze te vaag draaiden...
Lekker triest!

Waarschuw beheerder
mijn moeder belt naar boven om te zeggen dat het geen gehoor is als ze in de tuin zit:P
Waarschuw beheerder
vriendin van m'n moeder zei een keer tegen 'r: Goh, heb je de wasmachine op centrifugeren staan? Wat hoor ik voor gebonk?!

Hahaha, mja dat was ik *bloos* met m'n "muziekje" op :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahahaha :d

Waarschuw beheerder
de arbodienst op mijn stage vond het toen niet echt verantwoord :D
Waarschuw beheerder
Fuck those people, meer industrial!

Waarschuw beheerder
Tyharo 12 april 2004 23:57
Mun ma komt af en toe naar binnen gehobbeld met de opmerking 'lekker ritme' en gaat vervolgens weer weg...
-------------

Me ma vraagt altijd als ik techno op heb of de plaat blijft hangen :S
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn m'n buren er van overtuigd dat ze naast een kolenmijn wonen :D

Waarschuw beheerder
Haha ga je ze niet eens het tegendeel bewijzen dan??
Waarschuw beheerder
nee, misschien gaan die zeikerds dan eerder verhuizen :P

Waarschuw beheerder
Hehe hebben ze al aan de deur geklaagd dan?
Waarschuw beheerder
hehe dat doen ze al jaren..
maar vooral heel veel kloppen op de muren... :)
Waarschuw beheerder
Je zag het ook op RN the battle....al die figuurtjes die met hun middelvinger stonden naar Promo & Producer omdat ze te vaag draaiden...
Lekker triest!

Dat was idd. triest jah... was juist een vette set die ze toen draaide.

Bij mij is het relaxt dat ons huis zeg maar twee huizen is :vaag:, het voorste deel zit mijn kamer, en het achterste deel daar is de woonkamer, dus me ma hoort het nooit :jaja:
De buren wel :p :devil:
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
ik heb een keer me draaitafels naar de ruit geschoven en dan heb je uitzicht op onze tuin had ik wat mensen uitgenodigt boxen uit de ruit en knalluh binnen 2 min stonden de over buren aan de deur
natuurlijk gewoon door gaan totdat de politie komt duurde een uurtje :p
Waarschuw beheerder
:D... tuinfeestje :p

Waarschuw beheerder
ken ook gezellig zijn :)

Waarschuw beheerder
biertje er bij en omploegen die tuin :[

Waarschuw beheerder
vergeet de baco niet :(